Gjest Gjest Skrevet 23. september 2013 #1 Skrevet 23. september 2013 Etter seks herlige gode måneder med en noe yngre drømmemann - åtte år for å være nøyaktig - landet jeg med et brak denne helgen. Min søte kjære annonserte da at han synes det er helt greit at en kan kysse andre selv om en er i et forhold og mener dette er helt normalt. Brått ble de åtte årene ble meeeeget tydelige - er det jeg som er ut på dato her eller?? Han fikk klar melding om at det er "slutt"-grunn for meg! Noe som gjør at jeg mistenker jeg aldri vil få vite om han kysser en av venninnene sine.. Hva mener dere?!
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #2 Skrevet 23. september 2013 Jeg mener dere har et forskjellig syn på hvordan et forhold skal være og passer kanskje ikke sammen. Anonymous poster hash: 0d0d7...6dc 2
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #4 Skrevet 23. september 2013 jeg er tidlig i 20 årene og det er ikke greit i mine øyne. Tror ikke det har så mye med alder å gjøre.... Anonymous poster hash: e7cb5...cea 9
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2013 #5 Skrevet 23. september 2013 Etter seks herlige gode måneder med en noe yngre drømmemann - åtte år for å være nøyaktig - landet jeg med et brak denne helgen. Min søte kjære annonserte da at han synes det er helt greit at en kan kysse andre selv om en er i et forhold og mener dette er helt normalt. Brått ble de åtte årene ble meeeeget tydelige - er det jeg som er ut på dato her eller?? Han fikk klar melding om at det er "slutt"-grunn for meg! Noe som gjør at jeg mistenker jeg aldri vil få vite om han kysser en av venninnene sine.. Hva mener dere?! Finn deg en som har de samme grensene som deg. De fleste aksepeterer ikke at kjæresten kysser andre.
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2013 #6 Skrevet 23. september 2013 Gjør det egentlig noe om han kysser litt rundt? Ser ikke problemet!
Gjest gjest Skrevet 23. september 2013 #7 Skrevet 23. september 2013 Hæææ??? Hvorfor i alle dager skal han gå rundt å kysse på venninnene sine? Nei, du har ikke gått ut på dato! han er... ikke normal... Jeg vet ikke helt hva jeg skal si....
Gjest Solmåne Skrevet 23. september 2013 #8 Skrevet 23. september 2013 Det er ikke greit for meg og ikke greit for han. Hadde ikke klart å akseptere det om han hadde ment at det var ok 5
Albatroz Skrevet 23. september 2013 #10 Skrevet 23. september 2013 Det er ikke normalt eller greit i vårt forhold, men folk er jo forskjellige.
kisskissbangbang Skrevet 23. september 2013 #11 Skrevet 23. september 2013 Hva menes med "kyss" da? For meg er en kjapp nuss på munnen helt greit, et kyss er ikke. 1
Red-Ruby Skrevet 23. september 2013 #12 Skrevet 23. september 2013 jeg er tidlig i 20 årene og det er ikke greit i mine øyne. Tror ikke det har så mye med alder å gjøre.... Anonymous poster hash: e7cb5...cea Samme her, dette har ingenting med dato å gjøre. 2
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2013 #13 Skrevet 23. september 2013 Det er ikke greit for meg og ikke greit for han. Hadde ikke klart å akseptere det om han hadde ment at det var ok Problemet er nok hvordan jeg skal få han til på skjønne noe som tydeligvis ikke er en stor sak for han. Selv om jeg skulle forsøkt å godta dette - så hadde viten om at han kysset andre påvirket følelsene mine negativt og det hadde vært slutten for oss. Han skjønner bare ikke greia, mener meg legger for mye i det..ts
Gjest HerName Skrevet 23. september 2013 #14 Skrevet 23. september 2013 For meg er det ikke greit. Om kjæresten hadde kysset noen andre en meg, er det veldig sannsynlig at jeg hadde avsluttet forholdet.
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #15 Skrevet 23. september 2013 Høres ikke ut som han synes dere var serriøse når han går rundt kysser andre. Og jeg har aldri hørt om noen som har synes det har vært greit. Står respekt av at du dumpa han! Ingen burde finne seg i noe sånt. Anonymous poster hash: bfd1f...613 2
edderkoppdame Skrevet 23. september 2013 #16 Skrevet 23. september 2013 kan godt være at noen synes det er greit, men jeg hadde iallefall rablet. 2
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #17 Skrevet 23. september 2013 Problemet er nok hvordan jeg skal få han til på skjønne noe som tydeligvis ikke er en stor sak for han. Selv om jeg skulle forsøkt å godta dette - så hadde viten om at han kysset andre påvirket følelsene mine negativt og det hadde vært slutten for oss. Han skjønner bare ikke greia, mener meg legger for mye i det..ts Kommer an på hva slags kyss. En "nuss" på munnen eller et kyss på kinnet (som er vanlig i mange kulturer) er jo ikke problematisk. Men ikke greit med klining eller langt mindre tungekyss. Anonymous poster hash: ec95c...fb3
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2013 #18 Skrevet 23. september 2013 Kommer an på hva slags kyss. En "nuss" på munnen eller et kyss på kinnet (som er vanlig i mange kulturer) er jo ikke problematisk. Men ikke greit med klining eller langt mindre tungekyss. Anonymous poster hash: ec95c...fb3 Etter min "unormale" reaksjon justerte han det til å handle om "nuss" på munnen - men tror egentlig han mener tungekyss. Vet han har kysset andre når han har vært i andre forhold, han mener grensen går ved sex - men jeg mener klining er å utfordre sjebnen og lett fører til mer. Dessuten aksepterer jeg ikke at han deler intime opplevelser -som et kyss er- med andre. ts
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #19 Skrevet 23. september 2013 Etter min "unormale" reaksjon justerte han det til å handle om "nuss" på munnen - men tror egentlig han mener tungekyss. Vet han har kysset andre når han har vært i andre forhold, han mener grensen går ved sex - men jeg mener klining er å utfordre sjebnen og lett fører til mer. Dessuten aksepterer jeg ikke at han deler intime opplevelser -som et kyss er- med andre. ts Om han mener klining, så er det ikke greit nei. Selv de fleste yngre vil nok ikke syntes det er greit, han har nok et utradisjonelt syn på dette. Anonymous poster hash: ec95c...fb3 1
Anglofil Skrevet 23. september 2013 #20 Skrevet 23. september 2013 Ugreit, enkelt og greit. Mvh Yvonne 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå