AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #1 Skrevet 23. september 2013 En mann jeg har flørtet med en stund inviterte meg på middag denne helgen. Jeg takker vanligvis ja men avslo denne gangen siden jeg skulle ut med noen venninner og feire en bursdag. Han svarte ok,og sa at han også vurderte en tur på byendenne kvelden,så kanskje vi kom til å treffe på hverandre.Jeg svarte ok. Han sender vanligvis ikke mange sms,men lørdag kveld begynte han å sende flere,bl.annet om at jeg måtte følge med på telefonen utover kvelden for han ville kontakte meg igjen senere.Han spurte hvor vi skulle og jeg svarte som sant var, at jeg ikke visste sikkert enda men at vi sikkert kunne møtes senere.Helt ærlig synes jeg han var litt masete og sa det mest for å "bli kvitt ham" i noen timer. Da jeg senere på kvelden følte meg dårlig bestemte jeg meg for å avbryte byturen.Jeg sendte ham en sms rundt kl.00. om at jeg var blitt syk og var på vei hjem men at vi kunne møtes søndag om han ville. Derettter fikk jeg ikke noe svar tilbake før på fbook i går kveld.Da skrev han at det var rart at jeg hadde dratt hjem fordi det ville være en perfekt anledning for en prat 1 times tid. Jeg svarte det var synd og at jeg var lei meg for det,men at vi heller kunne møtes en annen dag. Da svarte han bare "Ok,.ja vi kan se..." Var det bare sex han var ute etter? (Vi har hatt sex en gang før men det er flere måneder siden nå og han er generelt lite opptatt av sex.Har overnattet hos ham uten at noe har skjedd og vi møtes ofte ute blant folk fremfor hjemme) Eller var han bare ute etter å "forstyrre" jentekvelden/sørge for at jeg ikke møtte noen andre? (Han virkere noen ganger sjalu, og får han ikke ting på sin måte blir han sutrete og gir meg silent treatment i noen dager før han blir normal igjen). Anonymous poster hash: 8e3b0...9c8
Red-Ruby Skrevet 23. september 2013 #2 Skrevet 23. september 2013 Virker som en merkelig type. Hva han egentlig ville kan jeg ikke svare på, det er nok bare han som vet det,men likevel så lurer jeg på om du egentlig er interessert i den fyren? Det høres ut for meg som om han trodde at du "latet som" om du var syk bare for å unngå å være med han. Han svarer så anklagende syns jeg. "Det var dumt at du skulle bli syk når jeg ville møtes!" det er som om han ikke tror på deg eller ikke har medfølelse fordi du ble dårlig, fordi det var viktigere for han å møte deg enn hvordan du har det. 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #3 Skrevet 23. september 2013 Enig med Butterscotch, han ville nok bare holde øye med deg. Men allikevel syntes jeg det er rart at han passer sånn på hva du gjør/hvem du møter, når dere ikke engang har sex (sett bort ifra den ene gangen). Er han litt kontrollfreak? Anonymous poster hash: 7649a...88e 2
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #4 Skrevet 23. september 2013 Virker som en merkelig type. Hva han egentlig ville kan jeg ikke svare på, det er nok bare han som vet det,men likevel så lurer jeg på om du egentlig er interessert i den fyren? Det høres ut for meg som om han trodde at du "latet som" om du var syk bare for å unngå å være med han. Han svarer så anklagende syns jeg. "Det var dumt at du skulle bli syk når jeg ville møtes!" det er som om han ikke tror på deg eller ikke har medfølelse fordi du ble dårlig, fordi det var viktigere for han å møte deg enn hvordan du har det. Er ikke superinteressert for å si det sånn...tenkte bare at jeg kunne møte ham hvis vi begge var ute og ikke langt unna hverandre.Han er mye ensom så jeg synes litt synd på ham også.. Har ikke tenkt på det før men når du nevner det synes flere av vennene mine at han ofte prøver å gi meg dårlig samvittighet for ting. Jeg gikk hjem fordi jeg plutselig fikk "tante rød" på besøk. Jeg synes det er litt flaut å si det rett ut til ham men kanskje jeg burde gjort det....han er i 40-årene så regner med han vet hva mensen er.... ts Anonymous poster hash: 8e3b0...9c8
Red-Ruby Skrevet 23. september 2013 #5 Skrevet 23. september 2013 Er ikke superinteressert for å si det sånn...tenkte bare at jeg kunne møte ham hvis vi begge var ute og ikke langt unna hverandre.Han er mye ensom så jeg synes litt synd på ham også.. Har ikke tenkt på det før men når du nevner det synes flere av vennene mine at han ofte prøver å gi meg dårlig samvittighet for ting. Jeg gikk hjem fordi jeg plutselig fikk "tante rød" på besøk. Jeg synes det er litt flaut å si det rett ut til ham men kanskje jeg burde gjort det....han er i 40-årene så regner med han vet hva mensen er.... ts Anonymous poster hash: 8e3b0...9c8 Er mye her som fikk meg til å stusse. Til og med den "ha et øyet med telefonen din" kan høres litt rart ut. Du er jo ute for å ha det gøy, ikke sitte i en krok og titte på mobilen. Han prøver veldig hardt å ha kontroll på hva du gjør ihvertfall og siden du ikke er sånn kjempeinteressert så virker det helt ærlig ikke som den rette mannen for deg 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #6 Skrevet 23. september 2013 Enig med Butterscotch, han ville nok bare holde øye med deg. Men allikevel syntes jeg det er rart at han passer sånn på hva du gjør/hvem du møter, når dere ikke engang har sex (sett bort ifra den ene gangen). Er han litt kontrollfreak? Anonymous poster hash: 7649a...88e Jeg lurer på det ja...Han sender ikke mange sms sånn til vanlig men hører han at jeg skal på byen eller på fest får jeg alltid hans oppmerksomhet.Han sender meg også meldinger om han selv er på byen og sier at han tenker på meg,osv. Anonymous poster hash: 8e3b0...9c8 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #7 Skrevet 23. september 2013 Er mye her som fikk meg til å stusse. Til og med den "ha et øyet med telefonen din" kan høres litt rart ut. Du er jo ute for å ha det gøy, ikke sitte i en krok og titte på mobilen. Han prøver veldig hardt å ha kontroll på hva du gjør ihvertfall og siden du ikke er sånn kjempeinteressert så virker det helt ærlig ikke som den rette mannen for deg Ja du har nok rett..Han virker noe kontrollerende - ihvertfall når han vet jeg skal være sammen med andre.Det er det som er så rart..Han virker lite interessert i meg sånn til vanlig,men likevel vil han følge med på hva jeg gjør/hvem jeg møter virker det som.. Anonymous poster hash: 8e3b0...9c8
Nettinettet Skrevet 23. september 2013 #8 Skrevet 23. september 2013 Er ikke superinteressert for å si det sånn...tenkte bare at jeg kunne møte ham hvis vi begge var ute og ikke langt unna hverandre.Han er mye ensom så jeg synes litt synd på ham også.. Har ikke tenkt på det før men når du nevner det synes flere av vennene mine at han ofte prøver å gi meg dårlig samvittighet for ting. Jeg gikk hjem fordi jeg plutselig fikk "tante rød" på besøk. Jeg synes det er litt flaut å si det rett ut til ham men kanskje jeg burde gjort det....han er i 40-årene så regner med han vet hva mensen er.... ts Jeg synes du skal si til han at du ikke tror det er så lurt at dere treffes mer, siden du ikke er så superinteressert. Har en tydelig veldig usikker som person og har behov for å få oppmerksomhet fra deg for å ha det bra med seg selv. Dette kommer bare til å bli et slitsomt forhold for deg. 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #9 Skrevet 23. september 2013 jeg hadde nok tatt avstand fra en person som allerede viser så usikre og kontrollerende sider. Dette kommer nok bare til å bli vondt for dere begge hvis dere fortsetter. Anonymous poster hash: ad0d7...2a3
AnonymBruker Skrevet 24. september 2013 #10 Skrevet 24. september 2013 Nå har jeg sendt ham melding om at jeg ikke er interessert i å møtes mer. Har ikke fått svar enda,men tror han vil ta det med stor ro - utenom det at han viser masse interesse når han vet jeg skal ut på byen.på fest etc..viser han ikke så mye interesse i hverdagen(noen meldinger i uken).Og det gjør ikke jeg med ham heller. Men hvorfor vil enkelte menn (og sikkert kvinner også) holde øye med en person slik når de ellers virker så lite interessert? ts Anonymous poster hash: 8e3b0...9c8 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2013 #11 Skrevet 24. september 2013 Når menn virker så eiesyke og sjalu såpass tidlig i (det kommende) forholdet lurer jeg på hvordan det blir dersom dere involveres ennå mer i hverandres liv. Kom deg vekk! Anonymous poster hash: 45578...3cb 1
Sandie Skrevet 26. september 2013 #12 Skrevet 26. september 2013 Enkelte sjalu og eiesyke har en logikk som denne: Jeg er ikke interessert i henne. Men vil ikke at noen andre skal få henne heller, - eller at hun skal ende opp i et bra forhold med noen andre og få det bedre enn meg. Patetisk ja, men kanskje det er derfor han oppførte seg slik ,eller at han bare er ute etter oppmerksomhet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå