Gjest Lady-M Skrevet 28. april 2004 #1 Skrevet 28. april 2004 Jeg har allergi mot mange parfymer, huden irriteres lett og jeg får også ofte vondt i hodet av sterke lukter. Parfyme bruker jeg kun til fest. Så da er jeg på jakt etter en mild/lett parfyme eller bodyspray som jeg kan bruke til daglig. Noen som har noen tips? Litt kjedelig å bare lukte naturell... :-?
Missy-M Skrevet 28. april 2004 #2 Skrevet 28. april 2004 Jeg kjøpte meg nettopp en bodyspray fra Estee Lauder. Den er en mild variant av parfymen "Pleasure". Lukter friskt og godt!! :-)
Gjest Ethereal Skrevet 28. april 2004 #3 Skrevet 28. april 2004 Sjekk ut Lancôme; de har ulike "aroma"-bodysprays som lukter nydelig: *Aroma-Fit---lukter appelsinaktig *Aroma-Calm---vanskelig å beskrive *Aroma Tonic---grønn te *Aroma Source---lys blå, lukter friskt og nyvasket (vet ikke om jeg har sett den i Norge). Versace har også noe liknende, Time for Energy/Pleasures osv
jordbær Skrevet 28. april 2004 #4 Skrevet 28. april 2004 Bodyshop hadde en del bodysprayer før. Jeg brukte den som het "ocean" Den lukter friskt hav.. (smaker vondt, så hold iallefall kjeften igjen når du sprayer)
Gjest Lady-M Skrevet 28. april 2004 #5 Skrevet 28. april 2004 Takk for tips! :-) Jordbær: Nei, jeg pleier ikke å ha parfyme i munnen
jordbær Skrevet 28. april 2004 #6 Skrevet 28. april 2004 Jordbær: Nei' date=' jeg pleier ikke å ha parfyme i munnen [/quote'] Er det bare jeg som bruker det, altså? Neida.. de har bare en stygg tendens til å.. fordampe.. og bli innhalert.. urk..
vackraflickan Skrevet 28. april 2004 #7 Skrevet 28. april 2004 Dior sin eau svelte. Blank flaske med rød kork. Denne er mild og tåles av flere med allergi fikk jeg beskjed om da jeg kjøpte den. Maaange år siden, men den selges nok fortsått. Har en mild, god, diskret duft. Stikk innom et parfymeri så få rdu sikkert en prøve. Lette litt på nettet Fant bilde av flasken her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå