AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #1 Skrevet 23. september 2013 Her jeg bor er klokken ett på natten. Jeg har ligget i sengen i tre timer og får ikke sove. Det er bittelitt skummelt å sove i eneboligen, siden samboeren er bortreist. Jeg skulle egentlig vært med på reisen, så jeg har ingen planer denne uken. Ville det vært helt rart om jeg sto opp å dusjet nå, lagde meg litt mat, satte på en klesvask, ja bare startet dagen? Og så heller sovet til en helt annen tid? Jeg er så ubesluttsom! Anonymous poster hash: 7b639...c6b
Gjest Violetta Skrevet 23. september 2013 #2 Skrevet 23. september 2013 Jeg synes du skal gjøre som du selv føler for. Hvem skulle bry seg egentlig? Angår det noen andre hvilken døgnrytme du har? 3
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #3 Skrevet 23. september 2013 Jeg synes du skal gjøre som du selv føler for. Hvem skulle bry seg egentlig? Angår det noen andre hvilken døgnrytme du har? Selvfølgelig ikke. Men jeg klarte ikke å bestemme meg for om det var verdt å endre døgnrytme for, eller om jeg skulle prøve noen timer til. Noen ganger er man bare litt ubesluttsom.Anonymous poster hash: 7b639...c6b 1
ssecret Skrevet 23. september 2013 #4 Skrevet 23. september 2013 Hvis du skal bo der, bør du komme inn i den riktige døgnrytmen synes jeg
Gjest Violetta Skrevet 23. september 2013 #5 Skrevet 23. september 2013 Selvfølgelig ikke. Men jeg klarte ikke å bestemme meg for om det var verdt å endre døgnrytme for, eller om jeg skulle prøve noen timer til. Noen ganger er man bare litt ubesluttsom.Anonymous poster hash: 7b639...c6b Jeg ville gjort det. Tror jeg... Eller kanskje ikke.
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #6 Skrevet 23. september 2013 Hvis du skal bo der, bør du komme inn i den riktige døgnrytmen synes jeg Har bodd i denne tidssonen i ti år, så det blir jo som om du skulle gjort det hjemme. Føler meg for gammel for sånt nattetull da. Nåååå må jeg bestemme meg...Anonymous poster hash: 7b639...c6b
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #7 Skrevet 23. september 2013 Jeg ville gjort det. Tror jeg... Eller kanskje ikke. Haha, du fikk meg hvertfall til å humre godt! Anonymous poster hash: 7b639...c6b
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #8 Skrevet 23. september 2013 Noen ganger hjelper det jo å stå opp og gjøre noe for å bli trøt nok til å sove. Hvis du har hele uken fri uansett, ville jeg gjort det. Så sovner du kanskje tidligere i lveld.Anonymous poster hash: b1e13...7c2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå