Gå til innhold

Når får jeg pengene tilbake?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg booket et hotell i London den 19, og de trakk ut en sum (en "blokking" for reservasjonen). Et par dager senere ble totalsummen trukket. Jeg sjekket ut igår morges.

Når kommer reservasjonspengene tilbake? Det burde vel gå fort hvis de bare har "reservert" dem og det opphører?

Anonymous poster hash: c85d1...523
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer an på. I de fleste tilfeller jeg har vært borti har det kommet umiddelbart eller i løpet av et par dager. Det er uansett lurt å bruke kredittkort til dette, så slipper du sperring av faktisk disponibelt beløp på konto.

Gjest Blondie65
Skrevet

Hør med banken din. Som regel er det bankene som holder igjen - ikke hotellet da bookingen med reelt beløp frigis reservasjonen.

Skrevet

Det samme skjedde med meg i sommer. Hadde best. hotell i Tromsø.

Jeg sendte mail til bookinselskapet ang dette, å de mente at hotellet ikke skulle holde reservasjon for ett hotellrom så lenge jeg hadde betalt for begge rommene jeg hadde best.

Bookingselskapet sto på å gjorde en kjempejobb, å det var mye fram og tilbake siden hotellet mente at de ikke hadde reservert noe beløp på min konto.

Jeg måtte sende "bevis" på reservasjonen i form av kontoutskrift, å da ordnet det seg å reservasjonen ble opphevet etter noen dager.

Anonymous poster hash: c8390...67e
Skrevet

Jeg kontaktet Skandiabanken og summen kom tilbake idag :)

Anonymous poster hash: c85d1...523

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...