Gå til innhold

hm, hva gjør jeg nå

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når en mann sier, hvis jeg er interessert, må jeg gjøre noe med det, han ville jeg skulle komme til han nå i helgen, men det passet ikke fordi jeg hadde andre avtaler, så sendte jeg ei melding i gårkveld og sa jeg kommer til helgen. Han har fri fra jobb, så han har hatt god tid til å svare, men har ikke svart. Han er typen til å svare fort når "noe går hans vei".

Jeg antar han ikke er så interessert likevel da....

Anonymous poster hash: 81b9d...419
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sa han det med at du må vise at du er interessert etter at du sa til han at du ikke kunne komme denne helgen?

• Liker 1
Skrevet

Nei han sa det før, etter jeg svarte at jeg kommer snart, men må vente litt

Skrevet

Nei han sa det før, etter jeg svarte at jeg kommer snart, men må vente litt

Så han spurte deg om du kom snart og så sa du at du kom snart men måtte vente litt. Så skrev han at du måtte vise initiativ og hva svarte du da?

Og så spurte han om du kunne komme til helgen og det kunne du ikke. Og nå etter helgen hvor du ikke kunne komme, så skriver du at du kommer neste helg, og han har ikke svart?

Prøver bare å se scenario her.. hehe

Skrevet

Så han spurte deg om du kom snart og så sa du at du kom snart men måtte vente litt. Så skrev han at du måtte vise initiativ og hva svarte du da?

Og så spurte han om du kunne komme til helgen og det kunne du ikke. Og nå etter helgen hvor du ikke kunne komme, så skriver du at du kommer neste helg, og han har ikke svart?

Prøver bare å se scenario her.. hehe

Nei, jeg har ikke fått svar. Litt rart, for han virka så ivrig på at jeg skulle komme.

Skrevet

Nei, jeg har ikke fått svar. Litt rart, for han virka så ivrig på at jeg skulle komme.

På det om at jeg måtte vise initiativ, svarte jeg ja, at jeg kommer , men må vente litt

Skrevet

Såg nettopp at han var pålogga facebook, så han er ikke så opptatt at han ikke har kunnet svart. Så da lurer jeg på, han tar helt sikkert kontakt igjen, hvordan jeg skal "oppføre" meg mot han, hva skal jeg si til han for at han skal forstå at jeg ikke lar meg leke med ?

Skrevet

Har dere møtt hverandre før, eller bare chattet med hverandre? Hva er historien deres liksom..

Skrevet

Han syns vel kanskje du har vist liten interesse tidligere og ga deg en siste sjanse til å møtes i helga.

Når det ikke ble noe av så har han kanskje gått videre?

Anonymous poster hash: 1c02c...852
Skrevet

Har dere møtt hverandre før, eller bare chattet med hverandre? Hva er historien deres liksom..

Vi har hatt, kan ikke helt kalle det forhold, litt med hverandre å gjøre, nestenkjærester, der vi hadde sex, men det ble ikke mer av det. Han har hatt ei anna i mellomtida som det er slutt med.

Jeg tenker litt sånn, er han virkelig interessert? holder han mulighetene åpne i tilfelle noe annet/andre dukker opp til helga?

Skrevet

Så hva gjør jeg nå for at han skal forstå at han ikke leker med meg? Jeg liker han og kunne virkelig ønske meg et forhold med han, men vil han skal se at jeg er mer verd enn dette

Skrevet

Høres ut som han holder deg på gress.

• Liker 2
Skrevet

Vi har hatt, kan ikke helt kalle det forhold, litt med hverandre å gjøre, nestenkjærester, der vi hadde sex, men det ble ikke mer av det. Han har hatt ei anna i mellomtida som det er slutt med.

Jeg tenker litt sånn, er han virkelig interessert? holder han mulighetene åpne i tilfelle noe annet/andre dukker opp til helga?

Hm, jeg tenker litt sånn... -Hvorfor vil du bruke tid på en person som du er usikker på hva vil, som også bor langt unna deg?

• Liker 2
Skrevet

Høres ut som han holder deg på gress.

Har tenkt tanken, ja

Skrevet

Så hva gjør jeg nå for at han skal forstå at han ikke leker med meg? Jeg liker han og kunne virkelig ønske meg et forhold med han, men vil han skal se at jeg er mer verd enn dette

Vel hvis du ønsker at han skal forstå at du ønsker et forhold og ikke noe tull så må du gi han beskjed om det.

Skrevet

Hm, jeg tenker litt sånn... -Hvorfor vil du bruke tid på en person som du er usikker på hva vil, som også bor langt unna deg?

Er ikke mer enn et par timer med bil, så det er ikke problemet. Mener du jeg bare skal si at dette vil jeg ikke, når han tar kontakt igjen?

Skrevet

Vel hvis du ønsker at han skal forstå at du ønsker et forhold og ikke noe tull så må du gi han beskjed om det.

Tror han vet jeg ønsker et forhold, er vel min litt lave selvtillit som ikke er så tiltrekkende, kanskje

Skrevet

Tror han vet jeg ønsker et forhold, er vel min litt lave selvtillit som ikke er så tiltrekkende, kanskje

Bingo! Og det er jo noe DU må jobbe med ikke sant? Ta tak i usikkerheten din og heller vise han underveis at du har forandret deg. F.eks når han svarer etter en stund (mulig fordi han ikke har funent noe annet) så gir du beskjed om at du nå har lagd andre planer, men håper du kan ha det tilgode. Ikke fremhevet at fordi du bla bla bla.. men bare vær hyggelig mot han.. Bruk heller den helgen på å jobbe med deg selv, for det kan være den beste investeringen du kan gjøre for en bedre fremtid! :D

• Liker 1
Skrevet

Jeg har bestemt meg for at dette ikke er noe mer å tenke på. Hadde han vært interessert, hadde han svart til nå. Takk til dere som har giddet å svare meg

• Liker 2
Skrevet

Bingo! Og det er jo noe DU må jobbe med ikke sant? Ta tak i usikkerheten din og heller vise han underveis at du har forandret deg. F.eks når han svarer etter en stund (mulig fordi han ikke har funent noe annet) så gir du beskjed om at du nå har lagd andre planer, men håper du kan ha det tilgode. Ikke fremhevet at fordi du bla bla bla.. men bare vær hyggelig mot han.. Bruk heller den helgen på å jobbe med deg selv, for det kan være den beste investeringen du kan gjøre for en bedre fremtid! :D

Ja, du har helt rett i dette, innerst inne vet jeg jo jeg er "bra nok", men likevel skal det så lite til før jeg tenker negativt, at "klart han vil ha noe bedre enn meg". Tror jammen sånn tankegang smitter over på de rundt meg, virker sånn. Er det ikke sånn? At når jeg tenker jeg ikke er bra nok, gjør ikke andre det heller? Takk for gode svar, forresten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...