Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De gangene jeg har vært utro, er vel fellesnevneren at jeg ikke har hatt noe særlig følelser for kjæresten min, enten fordi det har vært for tidlig eller for sent i forholdet. Fysisk avstand er også en faktor.

Anonymous poster hash: 982e6...7f8
Gjest Rodion Raskolnikov
Skrevet

Nei jeg har bare av og til falt inni andre kvinner. Men dette er ikke utroskap det er ulykker

men helt alvorlig nei jeg har aldri vært utro

Skrevet

Nei.

Og jeg liker å tro at jeg alltid kommer til å ha empati og respekt nok for mennesker til at jeg aldri kommer til å være det heller.

Anonymous poster hash: 807a5...32d
Skrevet

Alle som er utro er det, helt i bånn, fordi de mangler grunnleggende oppdragelse, empati og/eller ryggrad. Så kan det finnes andre utløsende årsaker, som at egen partner har vært utro, at forholdet ikke er bra, at man blir kåt i fylla eller tilsvarende, men det er og blir ting man bare gjemmer seg bak for å slippe å stå til ansvar.

Anonymous poster hash: e13f6...69f

• Liker 5
Skrevet

En gang. Forholdet hadde ikke vart lenge og vi skranglet på slutten. Kranglet og ønsket forskjellige ting av hverandre og forholdet. Han reiste vekk i to uker og jeg fant en annen som jeg nå har vært gift med i fem lykkelige og trofaste år. Jeg gjorde det slutt så fort han var hjemme igjen.

Ser helt klart at jeg burde gjort ting annerledes nå og ventet til jeg fikk gjort det slutt før jeg gikk videre. Men gjort er gjort.

Anonymous poster hash: 39131...dac

Skrevet

Hm, massiv fordømmelse i denne tråden, altså. Da blir det neppe så mange som tør å innrømme at de har vært utro, så det spørs om TS får de forklaringene han/hun ønsker seg.

Skrevet

Ja, jeg kjedet meg, fikk ikke noe oppmerksomhet og spenning. Derfor var jeg utro. Har vært utro i alle mine forhold foruten om det jeg er i nå

Anonymous poster hash: 1ebf5...96e
Gjest Kaffelattn
Skrevet

Nei, ellers ville jeg ikke ha vært i et eksklusivt forhold.

Skrevet

Jeg ble dødsforelsket i en annen - dessverre - og var utro.

Anonymous poster hash: 95e12...775
Skrevet

Nei.

Og jeg liker å tro at jeg alltid kommer til å ha empati og respekt nok for mennesker til at jeg aldri kommer til å være det heller.

Anonymous poster hash: 807a5...32d

Alle som er utro er det, helt i bånn, fordi de mangler grunnleggende oppdragelse, empati og/eller ryggrad. Så kan det finnes andre utløsende årsaker, som at egen partner har vært utro, at forholdet ikke er bra, at man blir kåt i fylla eller tilsvarende, men det er og blir ting man bare gjemmer seg bak for å slippe å stå til ansvar.

Anonymous poster hash: e13f6...69f

Nei, ellers ville jeg ikke ha vært i et eksklusivt forhold.

Spørsmålet dreide seg faktisk om hvorfor man var utro, ikke hva man synes om utroskap og hvorfor man ikke er /har vært utro. Siden forumet florerer av viftende pekefingre fra før, kan man vel prøve å ha en tråd der folk bare kan fortelle uten å bli hetset av de gode og rettskafne.

• Liker 1
Gjest Kaffelattn
Skrevet

Spørsmålet dreide seg faktisk om hvorfor man var utro, ikke hva man synes om utroskap og hvorfor man ikke er /har vært utro. Siden forumet florerer av viftende pekefingre fra før, kan man vel prøve å ha en tråd der folk bare kan fortelle uten å bli hetset av de gode og rettskafne.

Å fortelle at man ikke har vært utro i en tråd om man har vært utro kvalifiserer neppe til å være hetsing.

Skrevet

Hm, massiv fordømmelse i denne tråden, altså. Da blir det neppe så mange som tør å innrømme at de har vært utro, så det spørs om TS får de forklaringene han/hun ønsker seg.

Men hva er poenget? Dele dårlig moral? Selvfølgelig får man hets hvis man har vært utro. Det er en av de syndene som flest mennesker synes er galt!

Skrevet

Men hva er poenget? Dele dårlig moral? Selvfølgelig får man hets hvis man har vært utro. Det er en av de syndene som flest mennesker synes er galt!

Noen synes det er interessant å undersøke grunnene til at folk er utro. Kan jo like gjerne være i preventiv øyemed, det? Akkurat som forskning på kriminalitet. "Jeg ville aldri vært utro og fordømmer utroskap på det sterkeste" bidrar liksom ikke til å belyse det trådstarter spør om. Og så er det jo fritt frem å starte en annen tråd som heter "Hva synes du om utroskap?" / "Hvorfor mener du utroskap er negativt?" Når jeg stiller et spørsmål, liker jeg iallfall at folk svarer på det jeg spør om; prøver å gjøre det samme selv.

Skrevet

Les tittelen før du svarer.

Anonymous poster hash: 63b62...940

Skrevet

Å fortelle at man ikke har vært utro i en tråd om man har vært utro kvalifiserer neppe til å være hetsing.

Det har du rett i, beklager at det kom feil ut. Det svaret synes jeg bare er unøvendig når man spør om årsaker til utroskap, ikke hetsende.

Les tittelen før du svarer.

Anonymous poster hash: 63b62...940

Les underspørsmålet. Tviler på at målet med tråden var å vite hvem som ikke har vært utro.

Skrevet

Ja, har vært utro mot en person, men flere ganger. Grunnet at jeg kjedet meg, forholdet skrantet, savnet oppmerksomhet fra andre, og dårlig selvkontroll spesielt i fylla

Fant ut at han også var utro mot meg i ettertid, ikke like ille som jeg gjorde, men utro er utro. Har ikke egentlig dårlig samvittighet igjen, uansett om han også hadde vært det eller ikke. Han vet ikke om hva jeg gjorde og vet ikke at jeg vet hva han gjorde.

Men skal sies at jeg har prøvd å ta meg sammen. Min kjæreste nå kunne jeg ikke tenke meg å risikere å miste, og drikker sjeldent, og aldri uten han. Og jeg tror virkelig jeg har tatt meg sammen, fordi selv om jeg får oppmerksomhet fra andre gutter så merker jeg at jeg ikke er interessert lenger.

Anonymous poster hash: 35843...8db
Skrevet

Nei, det har jeg aldri vært.

Mvh Yvonne :heiajente:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...