Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri vært utro. Jeg har blitt bedratt, og jeg lærte så mye av det at det ikke kunne falt meg inn å påføre andre den smerten utroskap påfører.

• Liker 3
Skrevet

Nei, livet mitt er rasert av en utro mann, så jeg skal i alle fall ikke synke så dypt selv i resten av livet mitt.

Skrevet

Jeg har vært utro i et tidligere forhold, mn var rimelig ung da.. og umoden. Var rett og slett lei av hele fyren og hadde ikke mot nok til å avslutte det da.. mn jeg tilsto og har ikke gjort det siden. .

Anonymous poster hash: c15b0...dc3

• Liker 1
Skrevet

Jeg har vært utro i tidligere forhold, var sammen med en men forelsket i en annen.

Anonymous poster hash: 20d56...406
Skrevet

Vet ikke hva jeg skal kalle det. Min daværende samboer fortalte han hadde råklina med exn sin på fest for 5 år tilbake. Jeg tenkte javel greit, det er så lenge siden likevel. Men så hadde vi fest og kompisen hans la han på meg og sa så mye fint til meg.Så jeg endte opp med å kline med han.

På en måte glad for det for det fikk meg et spark i riktig retning som var ut av forholdet. Jeg hadde slitt lenge i dette forholdet.

Da jeg tok opp med han ang å kline med exn sin, sa han det er ikke utroskap, for det teller ikke når man er full og ikke mener noe med det. Så da tenkte jeg, greit da har ikke jeg heller vært utro. Trur mine sperre for å være utro forsvant etter han fortalte han råklina med exn sin(og da hadde vi nettopp fått barn ilag)

Men det er det nærmeste jeg kommer å være utro. Har værken vært det før eller siden, og er ikke av den utro peronen heller.

Jeg gjorde det slutt like etter jeg hadde klina med kompisen hans. Tenkte når jeg greier å gjøre noe sånt, så har jeg ikke noe i dette forholdet å gjøre. Han vet ikke om dette.

Anonymous poster hash: 1a416...b0f
  • Liker 1
Skrevet

Har aldri vært utro, og tviler sterkt på at jeg noen gang vil være det. Men en kompis av meg var utro mot sin forlovede, et engangstilfelle etter han sin mening for at han skulle bli klar for å gifte seg. Så nå er de gift og han kaster ikke et blikk på en annen kvinne lenger en gang.

Jeg sliter litt med å forstå tankegangen hans,. syns synd i damen hans som er uvitende, men nå virker det som at de har det bedre enn noensinne.

Tror ikke jeg hadde satt pris på det om kjæresten min måtte vært utro for å klare å gifte seg med meg...

Anonymous poster hash: 8dcdb...936
Skrevet

Har aldri vært utro, kunne aldri synke så dypt og påføre noen sånn smerte er bare råttent gjort.

Anonymous poster hash: ddcf1...23c

Skrevet

Jeg ble hele tiden beskyldt for å være det, så da kunne jeg jo like gjerne bare gjøre det...

Det ble slutt noen uker senere. Jeg fortalte ham aldri at han fikk rett til slutt.

Anonymous poster hash: 96476...613

Skrevet

Har aldri vært utro og kommer aldri til å være det heller. Jeg kunne aldri gjort noe sånt mot et annet menneske, og jeg har heller aldri vært fristet til å gjøre det.

Anonymous poster hash: 2cf91...b10
Skrevet

Ja var det! Dattera mi var 4måneder gammel da jeg oppdaget at fyren min var utro. Ble sint og alt. Etter nesten ett år, var jeg på fest og plutselig out of the blue sky, kom en gutt til livet mitt og siden den dagen, er vi sammen. Jeg er skilt og trives enormt med min ny boy. Det var ikke riktig men ikke alt i live er vel riktig :)

Skrevet

Ts spør ikke om dere har blitt bedratt. Dere kan jo opprette en tråd om det.

Ja, jeg var utro mot eksen.

Anonymous poster hash: 7646e...7e1
  • Liker 7
Skrevet

Har vært utro, men forholdet våres var ikke så seriøst, fortalte det senere til han.

Var full og på ferie, de jeg reiste med hadde funnet seg noen gutter og jeg endte alene med han så endte med å være utro ja, sa selv at jeg hadde kjæreste.

Anonymous poster hash: d4dfc...749
Skrevet

Jeg har vært utro og blitt bedratt.

Anonymous poster hash: 3d132...523

Skrevet

Ja jeg har vært utro når jeg var veldig ung. Kunne aldri vært det nå,men hadde en som jeg alltid fallt tilbake på og klarte ikke holde meg unna! Forferdelig dumt og tror min ex var utro mot meg. Karma altså;)

• Liker 1
Skrevet

Har aldri vært utro, kunne aldri synke så dypt og påføre noen sånn smerte er bare råttent gjort.

Anonymous poster hash: ddcf1...23c

Hvilken smerte? Det man ikke vet, har man ikke vondt av.

Jeg har vært utro, ingen led noe av den grunn. Ingen vet om det, bortsett fra han jeg var utro med. Vi ble kjærester etter at jeg hadde blitt skilt da.

Tjue år siden og jeg har aldri vært utro siden.

Anonymous poster hash: 57df7...746

• Liker 1
Gjest RompeRusk
Skrevet

Aldri vært utro, kommer heller ikke til å synke så lavt.

• Liker 1
Skrevet

Aldri vært utro, kommer heller ikke til å synke så lavt.

Ikke til å synke så lavt...

Det finnes så mange grunner til at folk er utro! Uendelig mange grunner, vær så snill å ikke si at det å være utro er "å synke lavt"...

Skrevet

Nei, jeg har ikke vert utro. Jeg holdt på å være det engang, i fylla, men på en slik mystisk måte så kom hele forholdet mitt til min samboer inni hodet mitt, nesten som i revy og det eneste jeg kunne tenke på var han. Jeg kom heldigvis ikke noen vei enn en forjævlig hangover dagen etterpå og glad er jeg for dette. Det er 4år siden nå og jeg har ikke tenkt tanken siden.

Skrevet

Jeg har aldri vært utro. :) Det har vel noe med moralen min å gjøre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...