Gå til innhold

Hvor er det beste stedet å kjøpe kalendergaver på nett?

Gjest Maman

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

57de3...1e8

timestamp="1379927973"]

Kan man kjøpe fra flere forskjellige og betale bare en gang da? Eller blir det som på Etsy hvor man må betale 24 ganger for 24 ting?

Endret av Maman
Lenke til kommentar
Del på andre sider

timestamp="1379927973"]

Kan man kjøpe fra flere forskjellige og betale bare en gang da? Eller blir det som på Etsy hvor man må betale 24 ganger for 24 ting?

På ebay er det forskjellige forhandlere av produktene, så da må du vel betale 24 ganger ja. Du kan ihvertfall passe på at produktene f.eks kommer fra UK og USA i stedet for Kina (tenker at det kan ta noen uker å få et produkt opp fra Kina) og så er det noen produkter som har fri frakt også til Norge.

Anonymous poster hash: 90418...bf7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bah. orker ikke det. Jeg leter etter en nettbutikk der man kan putte 24 kalendergaver (tilsammen, mange gaver kan fordeles utover)i handlekurven og så ferdig...har ikke ork for tida til å surfe i mange timer:) (gravid og midt i oppussing;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er jo mange lekebutikker på nettet. som f.eks lekmer.no.

Ellers kan du jo få noen til å kjøpe 24 små gaver og sende til deg.

Jeg kunne godt ha gjort det for noen. Det hadde vært gøy. :)

Anonymous poster hash: 57de3...1e8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jente på 3,5, jeg har bestilt fra lekmer.no :) masse småting, og pakker med ting som kan fordeles på flere dager :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etsy.com har utrolig mye fint. Men blir gjerne litt mye om du skal bestille 24 gaver av forskjellige selgere og ender opp med 24 pakker ulike tider i postkassen/på posten. Men det kan jo hende du finner flere gaver hos samme selger :)

Men det vil vel uansett svare seg å kjøpe flere gaver av få selgere med tanke på fraktkostnader.

Eksempler på ting fra Etsy som kan være kjekt for en på 3 år å få:

http://www.etsy.com/no-en/listing/152328189/12pcs-gril-hairband-cute-kids-flower?ref=sr_gallery_5&ga_search_query=hair+accessories+gril&ga_view_type=gallery&ga_ship_to=NO&ga_search_type=all&ga_facet=hair+accessories+gril

12 hårbånd i ulike farger med blomst på.

http://www.etsy.com/no-en/listing/80464954/12-extra-large-all-natural-handmade-bath?ref=sr_gallery_38&ga_search_query=bath+bomb+kid&ga_view_type=gallery&ga_ship_to=NO&ga_search_type=all&ga_facet=bath+bomb+kid

12 "badebomber" (naturlige ingredienser).

http://www.etsy.com/no-en/listing/56711708/goldfish-soap-for-kids-lot-5-glycerin?ref=sr_gallery_14&ga_search_query=soap+kids&ga_view_type=gallery&ga_ship_to=NO&ga_page=2&ga_search_type=all&ga_facet=soap+kids

5 såper med gullfiskfigurer inni.

Husk å sjekk fraktkostnader under shipping isåfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tuppesjura

Det kommer litt an på hva du vil ha i pakkene. sprell.no har vel masse småting mener jeg. Perfekt for jenter. Ellers kan du jo finne fine leker på br.no

Tror sportmann eller sparkjøp pleier å ha slike pakker med 24 ting i for adventskalenderen.

Ellers finner du jo også en del på hm. Sokker, hårspenner etc etc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil du ha det enkelt-enkelt, så kan du jo bare kjøpe en ferdig-kalender, ta ut gavene og pakke de inn :) Det gjør vi (lego-kalender, o.l.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://dx.com/

Her finner du alt fra snøfreser til hårstrikker og du trenger ikke betale moms og toll.

Jeg har bestilt småtteri her flere ganger. Noen ganger tar det tid før alt er i hus og pakkene kommer ikke samlet hvis du krysser av for "send det dere har på lager". Men jeg har fått alt jeg har bestilt og har på det lengste ventet i 4 uker. Siden du er såpass tidlig ute, rekker du å få det innen desember.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Annonse

Gjest mariast

Etsy!! Har kjøpt nesten ALLE gavene der :) Alle prisklasser og til alle slags mennesker :) Veldig enkelt å finne personlige gaver

Edit: La ikke merke til "jente 3 år".. MEN det er masse leker som er flotte til de minste. Mye stoffleker uten små deler :)

Endret av mariast
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...