Gjest Anonymous Skrevet 28. april 2004 #1 Skrevet 28. april 2004 Ja.. nå har jeg vært temmelig flink den siste uken.. har trent litt, og spist sunt. Masse frukt, og kuttet ut sjokolade og brus. Motivasjonen for dette er å bli mer opplagt, og få finere hud. Men, når merker man egentlig forskjell? Jeg føler meg ikke bedre i det hele tatt! :-( Synes jeg burde merke noe.. men alt jeg gjør er å tenke på sjokolade! Arrgh!! Blir irritabel og lei.. akkurat nå føles denne livsstilen slett ikke sunn. I tillegg er det sjokoladeeklamer på tv så snart jeg skrur den på! Trenger noen oppmuntrende ord, før jeg sprekker og kjøper en enorm sjokolade..
Lisemor Skrevet 28. april 2004 #2 Skrevet 28. april 2004 hmmm Neimen om jeg vet. Er ganske så sunn jeg og men merker ikke noe på huden eller de forbaska få kiloene jeg skal ha vekk som sitter som støpt på lårene,rompa og som 2 håndtak i ryggen. :evil: Men, ingen er feite-bare litt festligt bygd.
Gjest Anonymous Skrevet 28. april 2004 #3 Skrevet 28. april 2004 Heihei.. fett er ikke problemet her. Er tynn, men fryktelig slapp.. og fiskebollemuskler. Jaja, får prøve å være tålmodig.
*Lene* Skrevet 28. april 2004 #4 Skrevet 28. april 2004 Tror nok du er litt utålmodig! Ingen som ser synlige resultater etter bare en uke!!! Stå på videre du, så ser du nok på sikt de gode resultatene!
Gjest Ethereal Skrevet 28. april 2004 #5 Skrevet 28. april 2004 Det tar stort sett 4-6 uker før du kan se noen synlige resultater av trening og kosthold, evt vektnedgang før det er mest sannsynlig tap av vann. Hold ut :-) !
Gjest Lady-M Skrevet 28. april 2004 #6 Skrevet 28. april 2004 Hvis du kun har trent litt tar det nok lengre tid før du merker noen forandring enn om du hadde trent litt mer... Stå på, så ser du nok resultater etterhvert! :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå