Gå til innhold

Dexter final(spoiler)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om avslutningen av serien? Den betydde at han lot Harrison og Hannah gå, mens han fortsatte drepingen alene?

Anonymous poster hash: 282c6...f37
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke hva jeg skal tenke om denne avslutningen. Syns den var ganske skuffende. Syns godt de kunne latt Dexter død i den stormen.

Skrevet (endret)

Jeg synes det var utrolig trist når Deb døde og Dexter kastet henne på havet.. jeg gråt :cry: :frown: Vet ikke helt hva jeg synes om slutten. Synes det var ganske dårlig at Dexter bare dro fra Harrison og lot han være med Hannah i Argentina.

Endret av Aoki
Skrevet

Fy faen. Jeg griner og griner og er sikker på at han vil dø sammen med Deb, men neida. Nå skal han sitte uti skauen uten at jeg får vite hva som skjer videre med han. Jævlig unødvendig.

Skrevet

Kommer det en ny sesong eller var dette aller siste episode på hele serien?

Anonymous poster hash: 67c9e...35f
Skrevet

Sånn går det når det er kjerringer som skriver manuset! Elendig slutt..

Anonymous poster hash: eea42...072
Skrevet

Kommer det en ny sesong eller var dette aller siste episode på hele serien?

Anonymous poster hash: 67c9e...35f

Tenkte at nååå blir det ikke flere sesonger, men de åpner jo for enda en...

Blir ikke det samme uten Deb isåfall!

Skrevet

Har ikke lest, men all den tid han var i live allikevel, kan de jo finne på å lage mer.

Skrevet

Helt elendig avslutning! Har ikke ord for hvor dårlig hele denne sesongen har vært.

Hvorfor kunne ikke Hannah dø, og Deb ha Harrison? Nå er ungen både foreldreløs og stuck med en seriemorder. Great! Og Dexter ute i skauen? Fy faen.

Skrevet

Jeg sluttet å se Dexter halvveis i sesong 7. Med den dårlige forrige sesongen og kvaliteten på manusforfatterne visste jeg at jeg bare kom til å bli skuffet videre.

Anonymous poster hash: 97810...1da
Gjest Gjest_Michelet
Skrevet

Jeg visste ikke at det var siste episoden av serien jeg satt og så på i går, så kjenner jeg er litt i sjokk enda :sjokkert:

Skrevet

Nei, dette var skuff... Hadde de kjørt samme type avslutning for en sesong siden hadde jeg kanskje latt meg engasjere, men hele siste sesong har vært så kjedelig at det var like greit at det var over nå. Trist med Deb, men veldig forutsigbart hvordan de avsluttet (eller ikke avsluttet) Dexter sin historie.

Skrevet

Nei, dette var traurige greier. Rimelig skuffet over avslutningen. Ja, poenget er vel at han er tilbake der han startet, alene og miserabel. Men det virker helt urimelig for meg at han som er så glad i sønnen sin plutselig skulle forlate ham. Syns ikke det hang sammen.

Skrevet

Dexter bare roter. Og det er det samme dumme grepet de har gjort nå gud vet hvor mange ganger.

(Jeg har riktignok ikke sett siste episode enda, men i forrige lot han jo den lille slimålen leve)

"I don`t HAVE to kill you!" So fucking WHAT?! Han skulle jo løse problemet med at den lille seriemyrdende rotta eksisterte, ikke ta liv fordi han hadde en indre tvang til det. Så det eneste logiske hadde vært å drepe ham.

Men hver jævla gang Dexter får det for seg at en av "kandidatene" ikke skal dø likevel, eller iallfall ikke riktig enda, så er det en av hans nærmeste som betaler prisen for hans lille anfall av pussyfoot`n.

Så jeg aner et mønster av elendige forfattere med SVÆRT begrenset repertoir.

Skrevet

Jeg tenkte på en ting, poetisk sett hadde det vært veldig bra om Dexter døde i storme.

Husk, han ble "født" i containeren i morens, Laura Mosers blod.

Stormen het Laura, hvis han hadde dødd i stormen, hadde han dødt i "Lauras vann", og vi ville hatt en betydning, eller en mening.

Problemet er at vi fikk ikke noen avslutning som jeg ser, eller hva tror dere? Vi vet vel ikke engang om han fortsatte drepingen din.

Anonymous poster hash: 282c6...f37
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...