AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #1 Skrevet 23. september 2013 Hva synes dere om avslutningen av serien? Den betydde at han lot Harrison og Hannah gå, mens han fortsatte drepingen alene? Anonymous poster hash: 282c6...f37
hofan1 Skrevet 23. september 2013 #2 Skrevet 23. september 2013 Vet ikke hva jeg skal tenke om denne avslutningen. Syns den var ganske skuffende. Syns godt de kunne latt Dexter død i den stormen.
Gjest Skrevet 23. september 2013 #3 Skrevet 23. september 2013 Geez. Nå er jeg faktisk ganske trist. 1
Gjest Thriller Skrevet 23. september 2013 #4 Skrevet 23. september 2013 Det var en trist og deprimerende slutt! 1
Gjest Aoki Skrevet 23. september 2013 #6 Skrevet 23. september 2013 (endret) Jeg synes det var utrolig trist når Deb døde og Dexter kastet henne på havet.. jeg gråt :cry: :frown: Vet ikke helt hva jeg synes om slutten. Synes det var ganske dårlig at Dexter bare dro fra Harrison og lot han være med Hannah i Argentina. Endret 23. september 2013 av Aoki
Lulilelu Skrevet 23. september 2013 #8 Skrevet 23. september 2013 Fy faen. Jeg griner og griner og er sikker på at han vil dø sammen med Deb, men neida. Nå skal han sitte uti skauen uten at jeg får vite hva som skjer videre med han. Jævlig unødvendig.
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #9 Skrevet 23. september 2013 Kommer det en ny sesong eller var dette aller siste episode på hele serien? Anonymous poster hash: 67c9e...35f
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #10 Skrevet 23. september 2013 Sånn går det når det er kjerringer som skriver manuset! Elendig slutt.. Anonymous poster hash: eea42...072
Neket Skrevet 23. september 2013 #11 Skrevet 23. september 2013 Kommer det en ny sesong eller var dette aller siste episode på hele serien? Anonymous poster hash: 67c9e...35f Tenkte at nååå blir det ikke flere sesonger, men de åpner jo for enda en... Blir ikke det samme uten Deb isåfall!
Lulilelu Skrevet 23. september 2013 #12 Skrevet 23. september 2013 Tenkte at nååå blir det ikke flere sesonger, men de åpner jo for enda en... Blir ikke det samme uten Deb isåfall! Er du heeeeeelt sikker? Hvor har du lest det? Jeg har lest over alt at dette var slutten http://en.wikipedia.org/wiki/Dexter_(season_8)
Neket Skrevet 23. september 2013 #13 Skrevet 23. september 2013 Har ikke lest, men all den tid han var i live allikevel, kan de jo finne på å lage mer.
Samulita Skrevet 24. september 2013 #14 Skrevet 24. september 2013 Helt elendig avslutning! Har ikke ord for hvor dårlig hele denne sesongen har vært. Hvorfor kunne ikke Hannah dø, og Deb ha Harrison? Nå er ungen både foreldreløs og stuck med en seriemorder. Great! Og Dexter ute i skauen? Fy faen.
AnonymBruker Skrevet 24. september 2013 #15 Skrevet 24. september 2013 Jeg sluttet å se Dexter halvveis i sesong 7. Med den dårlige forrige sesongen og kvaliteten på manusforfatterne visste jeg at jeg bare kom til å bli skuffet videre. Anonymous poster hash: 97810...1da
Gjest Gjest_Michelet Skrevet 24. september 2013 #16 Skrevet 24. september 2013 Jeg visste ikke at det var siste episoden av serien jeg satt og så på i går, så kjenner jeg er litt i sjokk enda
Luppa Skrevet 24. september 2013 #17 Skrevet 24. september 2013 Nei, dette var skuff... Hadde de kjørt samme type avslutning for en sesong siden hadde jeg kanskje latt meg engasjere, men hele siste sesong har vært så kjedelig at det var like greit at det var over nå. Trist med Deb, men veldig forutsigbart hvordan de avsluttet (eller ikke avsluttet) Dexter sin historie.
Vera Vinge Skrevet 24. september 2013 #18 Skrevet 24. september 2013 Nei, dette var traurige greier. Rimelig skuffet over avslutningen. Ja, poenget er vel at han er tilbake der han startet, alene og miserabel. Men det virker helt urimelig for meg at han som er så glad i sønnen sin plutselig skulle forlate ham. Syns ikke det hang sammen.
Mann 42 Skrevet 24. september 2013 #19 Skrevet 24. september 2013 Dexter bare roter. Og det er det samme dumme grepet de har gjort nå gud vet hvor mange ganger. (Jeg har riktignok ikke sett siste episode enda, men i forrige lot han jo den lille slimålen leve) "I don`t HAVE to kill you!" So fucking WHAT?! Han skulle jo løse problemet med at den lille seriemyrdende rotta eksisterte, ikke ta liv fordi han hadde en indre tvang til det. Så det eneste logiske hadde vært å drepe ham. Men hver jævla gang Dexter får det for seg at en av "kandidatene" ikke skal dø likevel, eller iallfall ikke riktig enda, så er det en av hans nærmeste som betaler prisen for hans lille anfall av pussyfoot`n. Så jeg aner et mønster av elendige forfattere med SVÆRT begrenset repertoir.
AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #20 Skrevet 25. september 2013 Jeg tenkte på en ting, poetisk sett hadde det vært veldig bra om Dexter døde i storme. Husk, han ble "født" i containeren i morens, Laura Mosers blod. Stormen het Laura, hvis han hadde dødd i stormen, hadde han dødt i "Lauras vann", og vi ville hatt en betydning, eller en mening. Problemet er at vi fikk ikke noen avslutning som jeg ser, eller hva tror dere? Vi vet vel ikke engang om han fortsatte drepingen din. Anonymous poster hash: 282c6...f37 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå