Gjest slettetbruker Skrevet 22. september 2013 #1 Del Skrevet 22. september 2013 Kan noen forklare meg hvorfor det ble krig i sør-vietnam etter den kalde krigen? Skal ha prøve i første time i morra.. jeg skrev egentlig ned svaret, men kan egentlig ikke huske når jeg skrev det og skriften min er så utydelig at jeg ikke klarer å lese dem og jeg er helt for jævlig trøtt og jeg skal til polen klokka 4 på mårran på tirsdag og jeg trenger hjelp?? Jeg orker ikke søke opp på nettet. Trenger bare et kort svar, plis. Og jeg vil ikke oppleve det hele som skjedde under dukkehjem tråden, mener du at hvis jeg ikke klarer å svare på dette så fortjener jeg å stryke, eller at du mener at jeg kan gjøre leksene mine selv, ikke skriv. Dere trenger ikke påpeke det åpenbare. Bare hjelp plis, sovner snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest slettetbruker Skrevet 22. september 2013 #2 Del Skrevet 22. september 2013 Glem det, jeg klarte å oversette krussedullene mien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Botch Skrevet 22. september 2013 #3 Del Skrevet 22. september 2013 Etter den kalde krigen blir litt feil å si da den ikke regnes som over før ca. 1990. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Testosteron Skrevet 24. september 2013 #4 Del Skrevet 24. september 2013 Kan noen forklare meg hvorfor det ble krig i sør-vietnam etter den kalde krigen? Krig i Sør-Vietnam etter den kalde krigen? Den kalde krigen tok slutt i 1991, og det har vel ikke vært noen kriger i Vietnam etter det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest slettetbruker Skrevet 30. september 2013 #5 Del Skrevet 30. september 2013 Krig i Sør-Vietnam etter den kalde krigen? Den kalde krigen tok slutt i 1991, og det har vel ikke vært noen kriger i Vietnam etter det? Etter den kalde krigen blir litt feil å si da den ikke regnes som over før ca. 1990. Ja, derfor jeg ikke klarte å svare på spørsmålet .... Lærern hadde skrevet feil, den kjerringa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Testosteron Skrevet 1. oktober 2013 #6 Del Skrevet 1. oktober 2013 Ja, derfor jeg ikke klarte å svare på spørsmålet .... Lærern hadde skrevet feil, den kjerringa Du må straffe henne. Hardt & nådeløst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest slettetbruker Skrevet 2. oktober 2013 #7 Del Skrevet 2. oktober 2013 Du må straffe henne. Hardt & nådeløst Tiden vil komme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå