Gå til innhold

Hvorfor ble det krig i Sør-Vietnam? HJELP?

Gjest slettetbruker

Anbefalte innlegg

Gjest slettetbruker

Kan noen forklare meg hvorfor det ble krig i sør-vietnam etter den kalde krigen? Skal ha prøve i første time i morra.. jeg skrev egentlig ned svaret, men kan egentlig ikke huske når jeg skrev det og skriften min er så utydelig at jeg ikke klarer å lese dem og jeg er helt for jævlig trøtt og jeg skal til polen klokka 4 på mårran på tirsdag og jeg trenger hjelp??

Jeg orker ikke søke opp på nettet. Trenger bare et kort svar, plis.

Og jeg vil ikke oppleve det hele som skjedde under dukkehjem tråden, mener du at hvis jeg ikke klarer å svare på dette så fortjener jeg å stryke, eller at du mener at jeg kan gjøre leksene mine selv, ikke skriv. Dere trenger ikke påpeke det åpenbare. Bare hjelp plis, sovner snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan noen forklare meg hvorfor det ble krig i sør-vietnam etter den kalde krigen?

Krig i Sør-Vietnam etter den kalde krigen? Den kalde krigen tok slutt i 1991, og det har vel ikke vært noen kriger i Vietnam etter det? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest slettetbruker

Krig i Sør-Vietnam etter den kalde krigen? Den kalde krigen tok slutt i 1991, og det har vel ikke vært noen kriger i Vietnam etter det? :klo:

Etter den kalde krigen blir litt feil å si da den ikke regnes som over før ca. 1990.

Ja, derfor jeg ikke klarte å svare på spørsmålet .... Lærern hadde skrevet feil, den kjerringa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, derfor jeg ikke klarte å svare på spørsmålet .... Lærern hadde skrevet feil, den kjerringa

Du må straffe henne. Hardt & nådeløst :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...