AnonymBruker Skrevet 22. september 2013 #1 Skrevet 22. september 2013 I går var jeg på et vors hvor jeg kom i prat med en ganske søt jente. Vi pratet i nesten to timer i strekk, bare oss to. Jeg er vanligvis en sjenert fyr som ikke er så god på å prate med jenter, men jeg var veldig full og hadde ikke noe problem med det i går. Når vi kom til utestedet satt vi litt i en sofa og prøvde å samle resten av folket, mens vi satt der kom det ei jente bort til meg og ville ha meg med å danse. Jeg sa nei, så hun satte seg på fanget mitt og begynte å prate med meg. Etter et par min kom noen venninner av henne og dro henne med ut på dansegulvet. Til slutt når hele gjengen vår var samla, bestemte vi oss for å danse. Jeg danset med henne jeg møtte på vorset, men så kom hun som hadde sitti på fanget mitt og dro meg bort til henne. Hun danset veldig tett inntil meg og gnei seg inntil meg og begynte å kline med meg. Da dro jeg meg løs og gikk tilbake til å danse med hun fra vorset. Mot slutten av kvelden satt vi i en sofa igjen, jeg hadde armen rundt henne og vi satt å pratet sammen. Da kom hun jenta fra tidligere bort til meg igjen og spurte om jeg ville være med på nach hos ei venninne av hu. Jeg takket nei, hun ble litt snurt og så bare stygt på meg og jenta. Når hun hadde gått spurte jenta hvorfor jeg ikke ble med hun, hun var jo dritt digg og tydeligvis keen på meg. Jeg sa jeg heller ville prate med henne og kanskje bli med hennehjem istedenfor. Det siste var ment som en spøk, men hun sa jeg godt kunne sove hos henne hvis jeg ville. Noe jeg sa ja til. Når vi kom hjem til henne, så begynte vi å kline, men det stoppet der. Hun sa hun var jomfru, (noe jeg og er og sa jeg var) og at hun ikke ville at den første gangen hennes skulle skje i fylla. Jeg sa det var greit, så vi lå inntil hverandrer og bare koste. Hun lurte på om jeg angret på at jeg ikke ble med hun andre jenta hjem, hun var jo penere og tynnere enn henne og hadde jo garantert ligget med meg. Jeg sa jeg ikke angret og synes det var koselig å bare ligge å kose med henne og at jeg var litt småbetatt av henne. Da smilte hun bare bredt og sa at hun var betatt av meg og men trodde ikke hun hadde noen sjangs når hun andre jenta kom inn i bildet. Hun mente at fordi hun selv var litt overvektig at hun ikke hadde sjangs på noen som meg. Jeg er ikke en veldig kjekk kar, er litt under gjennomsnittet vil jeg si. Før var jeg tynn og spinkel, men begynte å trene etter jul og endret kostholdet. Så har lagt på meg 15 kilo, fått en mer sunn kropp og litt mer synlige muskler. Når hun sa det, så jeg bare henne inn i øynene, kysset henne og sa jeg syntes hun var nydelig. Hun smilte bredt og la hodet på brystet mitt. Morgenen etter spiste vi frokost, så dro jeg hjem. Nå lurer jeg litt på hva som skjer videre. Jeg er betatt av henne og lurer litt på hva jeg skal gjøre nå? Skal jeg be henne med ut? Isåfall på hva? Anonymous poster hash: 6b9fb...28b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå