AnonymBruker Skrevet 22. september 2013 #1 Skrevet 22. september 2013 Dama tvang meg med på salsakurs, men jeg har hofter som en frossen tømmerstokk og to venstrebein Kunne du vært sammen med en som sitter å ser på mens du danser? For kjedelig?Anonymous poster hash: 1ab80...3b4
Zoega Skrevet 22. september 2013 #2 Skrevet 22. september 2013 Det er ganske kjedelig å se på at andre danser, eller vente på at kjæresten skal by deg opp til dans. Tenk så morsomt det hadde blitt, både for deg og henne, å kunne danse salsa sammen? Øvelse gjør mester
AnonymBruker Skrevet 22. september 2013 #3 Skrevet 22. september 2013 Men jeg har prøvd og det er så kjedelig! Gruer meg og kjenner meg som en dust Anonymous poster hash: 1ab80...3b4
AnonymBruker Skrevet 22. september 2013 #4 Skrevet 22. september 2013 Men jeg har prøvd og det er så kjedelig! Gruer meg og kjenner meg som en dust Anonymous poster hash: 1ab80...3b4 Noe må man ofre for kjæresten også. Du får tøye litt mer og øve deg med å røre på hoftene så går det nok bra. Jeg kan danse salsa, og kjæresten kan vel det han også, men vi har aldri enda danset sammen (utenom på tull på stuegulvet) men om det blir bryllup en gang så må vel vi også på dansekurs. Anonymous poster hash: 167e6...2b1
Gjest .-L-. Skrevet 22. september 2013 #5 Skrevet 22. september 2013 (endret) Hun må være hip hop danser Men helt seriøst, hadde vært kult å gått ut med en jente som var flink i hip hop. Endret 22. september 2013 av .-L-.
Gjest Keikolina Skrevet 22. september 2013 #6 Skrevet 22. september 2013 Synes det er flaut å danse, da skal jeg ha rimelig mye innabords.
Cathrine88 Skrevet 22. september 2013 #7 Skrevet 22. september 2013 Jeg elsker å danse, danser hver eneste dag, og er glad for at kjæresten også liker det. Men, helt ærlig, hvis han hadde hatet å danse ville jeg aldri forventa at han skulle gjøre for min skyld. Tvang ødelegger jo all danseglede. 6
Zoega Skrevet 22. september 2013 #8 Skrevet 22. september 2013 Men jeg har prøvd og det er så kjedelig! Gruer meg og kjenner meg som en dust Anonymous poster hash: 1ab80...3b4 http://www.google.no/imgres?imgurl=http://www.latindancefashions.com/shop/images/2900_main.jpg&imgrefurl=http://www.latindancefashions.com/shop/index.php?main_page%3Dproduct_info%26products_id%3D3749&h=500&w=500&sz=50&tbnid=k0Hg6M7YMr6OzM:&tbnh=90&tbnw=90&zoom=1&usg=__VPlr71tS0I27tddUn-7ZoDbtPe8=&docid=xLHlzmiWErhaUM&sa=X&ei=-Wk_UuDZAc7V4ATkuID4AQ&ved=0CEsQ9QEwAw Se for deg kjæresten i den kjolen, og hvor HOT det kan være om dere får det til SKIKKELIG BRA!
Litjmusa Skrevet 22. september 2013 #9 Skrevet 22. september 2013 Det viktigste er vel ikke å kunne danse, men å vise kjæresten din at du bryr deg om henne og vil ta del i noe hun brenner for. Så gjør hun sikkert det for deg i andre sammenhenger:) 1
Gjest Peanut Skrevet 22. september 2013 #10 Skrevet 22. september 2013 For min del gjør det ingenting om en ikke kan danse, så lenge vedkommende er bevisst på det selv. Er verre med en som tror han kan danse skikkelig godt (og påpeker at han har flere dansekurs bak seg) men som eier null rytme og er stiv som en stokk. Kleint da å bli dratt ut på et dansegulv... >_<
AnonymBruker Skrevet 22. september 2013 #11 Skrevet 22. september 2013 Jeg elsker å danse, danser hver eneste dag, og er glad for at kjæresten også liker det. Men, helt ærlig, hvis han hadde hatet å danse ville jeg aldri forventa at han skulle gjøre for min skyld. Tvang ødelegger jo all danseglede. Takk! Men det er ingen danseglede her altså.Det viktigste er vel ikke å kunne danse, men å vise kjæresten din at du bryr deg om henne og vil ta del i noe hun brenner for. Så gjør hun sikkert det for deg i andre sammenhenger:) Jeg brenner for fotball. Skal jeg dra henne med på trening?Anonymous poster hash: 1ab80...3b4 1
Litjmusa Skrevet 22. september 2013 #12 Skrevet 22. september 2013 Jepp, det synes jeg absolutt du skal. Men nå et vel fotball et lagsport ifht dansing der man opptrer som par;)
Cathrine88 Skrevet 22. september 2013 #13 Skrevet 22. september 2013 Liker hun bare pardans? Kan hun ikke danse alene, eller sammen med andre enn deg?
Gjest .-L-. Skrevet 22. september 2013 #14 Skrevet 22. september 2013 Er ikke så mange som liker å danse alene
Cathrine88 Skrevet 22. september 2013 #15 Skrevet 22. september 2013 Er ikke så mange som liker å danse alene Ikke helt alene, som den eneste personen på et dansegulv, men sammen med andre uten å holde fast i noen. Men hva vet jeg - jeg liker hip hop bedre enn salsa, og kan dessuten gjerne danse salsa alene. Det er bare å svinse litt rundt mens man svinger med armene og vugger med hoftene.
Anglofil Skrevet 22. september 2013 #16 Skrevet 22. september 2013 Mannen liker ikke å danse, jeg elsker det. Jeg tenker det finnes viktigere ting i et forhold, så jeg velger å ikke noe særlig over det. Mvh Yvonne
Gjest .-L-. Skrevet 22. september 2013 #17 Skrevet 22. september 2013 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=GvpAp2MrDOY Tipper du danser La, det som er mest normalt. Må sjekke ut afro cuban lady stylling, det er ganske heftig Endret 22. september 2013 av .-L-.
AnonymBruker Skrevet 22. september 2013 #18 Skrevet 22. september 2013 Jeg brenner for fotball. Skal jeg dra henne med på trening?Anonymous poster hash: 1ab80...3b4 Jeg er selv ikke interessert i fotball, men ser det sammen med kjæresten og drar på kamp med han. Det gjør han glad. Så ja, bli med henne og dans du Anonymous poster hash: 167e6...2b1 1
Cathrine88 Skrevet 22. september 2013 #19 Skrevet 22. september 2013 http://www.youtube.com/watch?v=GvpAp2MrDOY Tipper du danser La, det som er mest normalt. Må sjekke ut afro cuban lady stylling, det er ganske heftig Jeg? Jeg prøver det meste. Men du skremmer nok livet av stakkars TS med den videoen der. TS, er det veldig viktig for kjæresten din at du skal bli flink, eller er det nok at du gjør ditt beste? Jeg synes det er imponerende at du prøver selv om du hater å danse. 1
Gjest .-L-. Skrevet 22. september 2013 #20 Skrevet 22. september 2013 Jeg? Jeg prøver det meste. Men du skremmer nok livet av stakkars TS med den videoen der. TS, er det veldig viktig for kjæresten din at du skal bli flink, eller er det nok at du gjør ditt beste? Jeg synes det er imponerende at du prøver selv om du hater å danse. Neida, det er inspirasjon! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå