Hegehege Skrevet 22. september 2013 #1 Skrevet 22. september 2013 Skal bestille et gavekort på flyreise. Noen anbefalinger om hvor? Er det kanskje noen sider man kan bestille gavekort fra som bruker flere forskjellige flyselskap? Så gavekortet ikke er låst til bare SAS f.eks. ?
Zoega Skrevet 22. september 2013 #2 Skrevet 22. september 2013 Lurt å ikke låse til SAS, da de oftest har dyrere billetter enn andre flyselskaper. Både Norwegian og RyanAir har mange flyvninger til varmere strøk - og billettene kan være veldig rimelige! Jeg vil anbefale Alicante - perfekt for en helgetur / kort uke. Strand, tapas, sangria, byliv, sightseeing og shopping. En vakker og ren by!
Hegehege Skrevet 22. september 2013 Forfatter #3 Skrevet 22. september 2013 Ja, det jeg prøver å unngå! Skal gi bort et gavekort, så jeg vet ikke hvor personen som får gavekortet skal reise! Men vil gjerne gi vekk et gavekort som gir muligheter for å bestille fra norwegian/sas o.l. Og ikke bestille direkte fra et av flyselskapene, slik at det blir låst til ett av de
Zoega Skrevet 22. september 2013 #4 Skrevet 22. september 2013 Hos expedia får du kjøpt gavekort, og de fleste flyselskaper i verden samarbeider vel med expedia
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå