Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg får innemellom meldinger fra en så skriver han alltid x bak. Det står "god morgen x "... " hvordan går det med deg x"... " hallo søta x" ...

Vi er ikke sånn veldig på flørtingen lenger, kanskje litt... Men jeg får meg ikke til å spørre hva x`en betyr. Er det kyss, er det klem... eller kanskje mener han X som i x`en... ?! :-(

Anonymous poster hash: ffe97...928
Videoannonse
Annonse
Skrevet

XOXO betyr jo "Hugs and Kisses".

X = Klem da.

Så da blir de jo "God morgen, klem" , "hvordan går det med deg, klem".

Har dere vært sammen før da? Er jo rart å kalle noen for x om de ikke er det..

Skrevet

Trodde X var kyss, jeg?

Skrevet

Trodde X var kyss, jeg?

Det mener jeg også at det er...

Skrevet

XOXO betyr jo "Hugs and Kisses".

X = Klem da.

Så da blir de jo "God morgen, klem" , "hvordan går det med deg, klem".

Har dere vært sammen før da? Er jo rart å kalle noen for x om de ikke er det..

Nei, kan vel ikke si at vi har vært sammen... men veldig på flørtingen og jeg trodde at han ikke ville mer.. ble litt rabalder kan en si. ;-) *Komplisert*

Men siden det er flere her som tror det kan bety kyss, så velger jeg å tro det også. Heheh... :-)

Skrevet

X betyr kyss. O betyr klem, men brukes vel bare sammen med x-er. Jeg kjenner folk som strør om seg med x-er i meldinger og Facebookstatuser og mailer uten å mene noe med det, det er bare vane for dem, mens andre ikke bruker det uten å faktisk mene "kyss" eller "suss på kinnet" eller noe sånt.

Skrevet

Nei, kan vel ikke si at vi har vært sammen... men veldig på flørtingen og jeg trodde at han ikke ville mer.. ble litt rabalder kan en si. ;-) *Komplisert*

Men siden det er flere her som tror det kan bety kyss, så velger jeg å tro det også. Heheh... :-)

Du får ta det neste steget å sende en trutmunn, så får du oppdatere oss på hvordan han tok det! :laugh:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...