Gjest lilletroll Skrevet 28. april 2004 #1 Skrevet 28. april 2004 Jeg finner stadig vekk flott bukser, og springer inn i prøverommet for å prøve de på. Og blir like skuffet hver gang!! For buksebena er jo høyvanns Jeg er ikke superhøy egentlig, og har ikke de lengste bena i verden heller, men lenger enn det som skal være normalt er de visst. Innerbenslengden min er på 85 tenker jeg, og for at buksene skal se ordentlige og lange nok ut, må lengden være 86, og DET er ikke så lett å finne!!! Jeg er ute etter bukser med lavt liv og rette, eller lett utskrådde ben. Og jeg har ikke lyst til å betale tusenvis av kroner for dem heller....max 500 tenker jeg vi sier. Noen tips??
natasha Skrevet 28. april 2004 #2 Skrevet 28. april 2004 Brax-buksene kommer iallefall med modeller som har lange ben.
Missy-M Skrevet 28. april 2004 #3 Skrevet 28. april 2004 Jeg sliter også med å finne bukser som er lange nok. C-girl har bukser som er lange i bena og ganske lave i livet, den som heter "bellybottom" er veldlig fin på!! Sliter med å finne lange nok treningsbukser jeg.. Noen som vet hvor jeg kan få dette??
Missy-M Skrevet 28. april 2004 #4 Skrevet 28. april 2004 Brax-buksene kommer iallefall med modeller som har lange ben. Hvor finner jeg disse???
Gjest allium Skrevet 28. april 2004 #5 Skrevet 28. april 2004 Du kan prøve her : http://www.longtallsally.com I Spania og London har jeg kjøpt bukser på Zara. De er utrolig nok veldig lange i bena (spansk kjede, er ikke spanjoler små ?), faktisk såpass lange noen av dem at jeg på 1.79 må vaske dem før bruk, ellers tråkker jeg på dem. Her hjemme er det bortimot umulig. Sand bukser med ekstra benlengde er lange nok, men dyre. Jeg kjøper dem bare på salg.
Gjest muffen2 Skrevet 28. april 2004 #6 Skrevet 28. april 2004 I England har de noe som heter ekstra lange bein. Der kan man typisk velge mellom normal benlengde eller lange bein. Misunnelig på det systemet der... :o Ellers lønner det seg å kjøpe de merkene/modellene i Norge som har 36 i beinlengde de er lange og gode da..
Musemor Skrevet 28. april 2004 #7 Skrevet 28. april 2004 Hennes & Mauritz har bukser med ekstra lengde!
Gjest Poirot Skrevet 28. april 2004 #8 Skrevet 28. april 2004 Personlig mote har bukser med ekstra lange ben.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå