Gjest diingo Skrevet 22. september 2013 #1 Skrevet 22. september 2013 Når jeg forteller venninner og kompiser om konfliktene meg og kjæresten min har i forholdet, så får jeg ofte høre "det virker som han er for umoden til å være i et forhold". Vi er begge 21 år. Han tar ikke forholdet seriøst til tider, så mulig de har rett. Men hva mener dere (generelt), går det an å være for umoden til å være i et forhold? Burde ikke en hver "barnselig/umoden" person virkelig skjerpet seg om den føler den har møtt "den rette"?
Gjest Bud Skrevet 22. september 2013 #2 Skrevet 22. september 2013 Jeg syns det er umodent å snakke om samlivets konflikter og unoter med Gud og hvermann.
Gamerfrue Skrevet 22. september 2013 #3 Skrevet 22. september 2013 (endret) selvfølgelig finnes det folk som er for umodne til å klare å være i et forhold, uansett hvor gamle de er. Jeg tror en barnslig person har like lett for å forandre seg som det du har for å bytte lynne - det er på en måte bare ikke "å skjerpe seg". Men mange gjør en ekstra innsats tidlig i forholdet, da, for å imponere partneren, for så å gli tilbake til gamle vaner. Det kan jo gjøres noe med, hvis dette er noe som begge er enig i og han er villig til å jobbe med. Endret 22. september 2013 av Gamerfrue
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå