AnonymBruker Skrevet 22. september 2013 #1 Skrevet 22. september 2013 Ja, hvordan gjør man det? Er blitt fullstendig på knea nå etter en fyr jeg har datet i snart 4 uker, og har falt som en flue...sukk...nå har jeg vært veldig på i et par dager og gitt inntrykk av at jeg har vært ganske emosjonell (dvs. sagt mer om hva jeg føler for han, tar kontakt bare for å ta kontakt og slikt) og også gitt inntrykk av at jeg kanskje har overanalysert ting litt..merker at han er litt mer bakpå nå, og idag har han ikke tatt kontakt en gang, noe som er litt rart til å være han.. Kan noen gi meg en ørefik så jeg kan snappe out of it (iallfall noen dager i det minste)? Hva gjør man med sånn tåpelig oppførsel, for å komme ut av det? Jeg trenger noen råd :/ Anonymous poster hash: d44df...8b6
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2013 #2 Skrevet 22. september 2013 Ja, hvordan gjør man det? Er blitt fullstendig på knea nå etter en fyr jeg har datet i snart 4 uker, og har falt som en flue...sukk...nå har jeg vært veldig på i et par dager og gitt inntrykk av at jeg har vært ganske emosjonell (dvs. sagt mer om hva jeg føler for han, tar kontakt bare for å ta kontakt og slikt) og også gitt inntrykk av at jeg kanskje har overanalysert ting litt..merker at han er litt mer bakpå nå, og idag har han ikke tatt kontakt en gang, noe som er litt rart til å være han.. Kan noen gi meg en ørefik så jeg kan snappe out of it (iallfall noen dager i det minste)? Hva gjør man med sånn tåpelig oppførsel, for å komme ut av det? Jeg trenger noen råd :/ Anonymous poster hash: d44df...8b6 Har dere hatt sex?
AnonymBruker Skrevet 22. september 2013 #3 Skrevet 22. september 2013 Vi har vel ikke hatt fullbyrdet sex nei, men var ikke langt unna. Var mye kosing (dvs. ikke sex) sist gang vi var for oss selv og jeg sov over (ble til langt utpå dagen, og bare lå å pjuska på hverandre i timesvis etter vi sto opp). Tydeligvis nok for å falle pladask for min sin del..så nå må jeg bare ta meg sammen... Anonymous poster hash: d44df...8b6
AnonymBruker Skrevet 22. september 2013 #4 Skrevet 22. september 2013 Les denne tråden: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=768833 Hvis ikke den får deg til å snappe ut av det (desperat oppførsel), så er det ingenting som vil. Anonymous poster hash: e7d99...a6e
AnonymBruker Skrevet 22. september 2013 #5 Skrevet 22. september 2013 Har lest litt.. Men så det er sagt: Han jeg dater er ingen tyrker, og, jeg bor et fåtall busstopp unna daten min. Men, jeg skjønner at du sikter til den desperate oppførselen, og ikke til nasjonaliteten til vedkommende når du serverte meg denne tråden. Anonymous poster hash: d44df...8b6
AnonymBruker Skrevet 22. september 2013 #6 Skrevet 22. september 2013 Men, jeg skjønner at du sikter til den desperate oppførselen, og ikke til nasjonaliteten til vedkommende når du serverte meg denne tråden. Anonymous poster hash: d44df...8b6 Stemmer det, nasjonaliteten hans har ingenting med saken å gjøre, men hvis du leser hele tråden, tror jeg du vil bli kurert for desperate tendenser Anonymous poster hash: e7d99...a6e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå