AnonymBruker Skrevet 22. september 2013 #1 Skrevet 22. september 2013 Møtte en fyr i sommer. Han er aktiv innenfor sport, reiser mye og generelt travel. Han ville møte meg og vi har møttes noen ganger. Han er kompis av typen til bestevenninna mi. Han sa tidlig til meg at han bare var ute etter uforpliktende fordi han lever som han gjør. Likevel håpet jeg på mer. Nå sier han at vi ikke kan møtes fordi det er hverken det ene og andre og derfor er det ikke bra. Synes det er så ufattelig trist og føler han er den eneste jeg vil ha Anonymous poster hash: 50c56...b30
AnonymBruker Skrevet 22. september 2013 #2 Skrevet 22. september 2013 Og nå klarer jeg ikke tenke på annet. Tenker på han HELE tiden Anonymous poster hash: 50c56...b30
Gjest Anonym Skrevet 22. september 2013 #3 Skrevet 22. september 2013 Møtte en fyr i sommer. Han er aktiv innenfor sport, reiser mye og generelt travel. Han ville møte meg og vi har møttes noen ganger. Han er kompis av typen til bestevenninna mi. Han sa tidlig til meg at han bare var ute etter uforpliktende fordi han lever som han gjør. Likevel håpet jeg på mer. Nå sier han at vi ikke kan møtes fordi det er hverken det ene og andre og derfor er det ikke bra. Synes det er så ufattelig trist og føler han er den eneste jeg vil ha Anonymous poster hash: 50c56...b30 Sånn går det når du går inn i noe med en som sier at det er uforpliktende! Han ga deg tydelig beskjed. Allikevel møtte du han, og hadde sex med han. Jeg blir faktisk irritert på damer som holder på sånn, fordi da kan menn holde på sånn! Da trenger menn aldri ta et valg! Er så lei av tilgjengelige damer, for dere ødelegger for oss damer som er mer selektive. Ikke ha sex med en fyr hvis du håper på mer!
Gjest Anonym Skrevet 22. september 2013 #4 Skrevet 22. september 2013 Og nå klarer jeg ikke tenke på annet. Tenker på han HELE tiden Anonymous poster hash: 50c56...b30 Du har deg selv å takke! Sorry, synes ikke synd på deg . Du ga han det han ville ha!
Schweppes Skrevet 22. september 2013 #5 Skrevet 22. september 2013 Jeg tror du bare skal glemme denne fyren. Hva skal du med en som ikke vil ha et fast forhold? Kjærlighetssorg er tøffe saker, men du greier deg helt fint skal du se:)
LionQueen Skrevet 22. september 2013 #6 Skrevet 22. september 2013 MAn vil alltid ha det man ikke kan få. Det er bare å ta deg sammen og kaste deg ut i datingverden igjen for å finne deg en fyr som vil ha noe mer enn sex. Jeg støtter synet til den første annonyme brukeren...Han sa klart og tydelig at han ikke ville ha noe mer enn sex, så du burde egentlig ikke ha møtt han om du satset på et forhold. 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2013 #7 Skrevet 22. september 2013 Han var ærlig, så du kan ikke klage på at han har vært drittsekk mot deg. Neste gang du møter noen så vær sikker på at han er seriøs. Og ikke ha sex med de som er vinglete. Anonymous poster hash: 8b2f3...bf1 2
AnonymBruker Skrevet 22. september 2013 #8 Skrevet 22. september 2013 Trådstarter her.. Vi hadde sex første kvelden , er ikke noe jeg bruker å gjøre men det skjedde. Så ville han møtes. Men vi har faktisk ikke hatt sex de gangene vi har møttes edru. Vi skulle ha det neste gang, men nå vil han ikke. Anonymous poster hash: 50c56...b30
AnonymBruker Skrevet 22. september 2013 #9 Skrevet 22. september 2013 Trådstarter her.. Vi hadde sex første kvelden , er ikke noe jeg bruker å gjøre men det skjedde. Så ville han møtes. Men vi har faktisk ikke hatt sex de gangene vi har møttes edru. Vi skulle ha det neste gang, men nå vil han ikke. Anonymous poster hash: 50c56...b30 Nei, for han fikk det han ville ha av deg- og det med en gang. jeg skjønner meg virkelig ikke helt på den der at "det bare skjedde".. Var dere begge drita da eller? Jeg er litt enig i AB som sa at jenter kan være ufattelig naive og nesten litt dumme når det kommer til slike situasjoner som det her.. Hører jo nesten ikke om annet.. Synes det er synd at så mange av oss virkelig ikke eier evnen til å bruke den rasjonelle siden og ikke bare den som styrer følesene mtp menn. MEN når det er sagt synes jeg du får litt vel mye pepper her.. Tror mange av oss har vært med på den at vi velger å høre det vi vil høre om vi blir betatt og at kjærlighet rett og slett gjør blind.. Det er faktisk veldig menneskelig. Det er lett å være bedreviter over nettet. Men oppførselen din var svært naiv. Har vært i noe liknende selv men dog sa aldri gutten at han ikke ville noe mer, han tvinna meg mer rundt lillefingern og ga uttrykk for at han ville noe annet enn det som var realiteten. Jeg hadde også sex med han altfor tidlig (dog ikke så tidlig som deg, jeg pleier å vente lenge så for mange er nok det jeg vil kalle "tidlig" veldig normalt for andre å ha sex første gang), og like etter ble han mindre interessert. Men hadde nok holdt meg unna om han var så tydelig på hva han ville som den du traff... Har lært av den episoden for å si det sånn. I de fleste tilfeller er det faktisk best å vente med sex, selvom det finnes unntak. Anonymous poster hash: 7621c...110
AnonymBruker Skrevet 22. september 2013 #10 Skrevet 22. september 2013 Ja, vi var fulle da.. Og er jo han som ville møtes etter det, og kontaktet meg og så videre. Anonymous poster hash: 50c56...b30
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #11 Skrevet 23. september 2013 Ja, vi var fulle da.. Og er jo han som ville møtes etter det, og kontaktet meg og så videre. Anonymous poster hash: 50c56...b30 Kan det være at han har fått seg dame? Hvor gammel er han? Anonymous poster hash: 62628...8d4
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 23. september 2013 #12 Skrevet 23. september 2013 Sånn går det når du går inn i noe med en som sier at det er uforpliktende! Han ga deg tydelig beskjed. Allikevel møtte du han, og hadde sex med han. Jeg blir faktisk irritert på damer som holder på sånn, fordi da kan menn holde på sånn! Da trenger menn aldri ta et valg! Er så lei av tilgjengelige damer, for dere ødelegger for oss damer som er mer selektive. Ikke ha sex med en fyr hvis du håper på mer! +1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #13 Skrevet 23. september 2013 Han har ikke dame. Og IGJEN, vi har ikke hatt sex etter vi begynte å møtes. Vi hadde desverre sex første gang vi møttes men DA var ikke jeg så interissert i ettertid. Det var han som tok kontakt med meg og ville møtes.. Vi har møttes edru men ikke noe sex enda.. Anonymous poster hash: 50c56...b30
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #14 Skrevet 23. september 2013 jammen det spiller da fint liten rolle om dere ikke har hatt mer sex etter dere begynte å møtes.. Karen fikk det han ville med en gang og er nok temmelig fornøyd med det og ikke interessert i noe mer fra deg. Beklager. Anonymous poster hash: 7621c...110
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2013 #15 Skrevet 23. september 2013 Trådstarter her.. Vi hadde sex første kvelden , er ikke noe jeg bruker å gjøre men det skjedde. Så ville han møtes. Men vi har faktisk ikke hatt sex de gangene vi har møttes edru. Vi skulle ha det neste gang, men nå vil han ikke. Anonymous poster hash: 50c56...b30 Har lite å si. Han var faktisk ærligmed deg.at duhåpet på noe mer har du kun deg selv å takke for. Forstår ikkehvorfor folk alltid skal håpe at ting vil endre seg istedet for å forholde seg til det folk faktisk sier...
kristian82 Skrevet 23. september 2013 #16 Skrevet 23. september 2013 Møtte en fyr i sommer. Han er aktiv innenfor sport, reiser mye og generelt travel. Han ville møte meg og vi har møttes noen ganger. Han er kompis av typen til bestevenninna mi. Han sa tidlig til meg at han bare var ute etter uforpliktende fordi han lever som han gjør. Likevel håpet jeg på mer. Nå sier han at vi ikke kan møtes fordi det er hverken det ene og andre og derfor er det ikke bra. Synes det er så ufattelig trist og føler han er den eneste jeg vil ha Anonymous poster hash: 50c56...b30 Det er jo kjipt, men du visste jo godt hva du gikk til. Greit å lære av det i alle fall. 1
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2013 #17 Skrevet 23. september 2013 Han har ikke dame. Og IGJEN, vi har ikke hatt sex etter vi begynte å møtes. Vi hadde desverre sex første gang vi møttes men DA var ikke jeg så interissert i ettertid. Det var han som tok kontakt med meg og ville møtes.. Vi har møttes edru men ikke noe sex enda.. Anonymous poster hash: 50c56...b30 Det har da vitterlig ikke noe å si om når dere hadde sexog ikke, han var ærlig og sa han kun var ute etter uforpliktende greie. DET burde du forholdt deg til
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #18 Skrevet 23. september 2013 Problemet er at når han sa det var jeg allerede blitt interessert Anonymous poster hash: 50c56...b30
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #19 Skrevet 23. september 2013 og det er hans problem fordi..? Mannen er da ikke tankeleser. Man kan ikke få alt man vil ha, skjønner du. Anonymous poster hash: 7621c...110 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #20 Skrevet 23. september 2013 Problemet er at når han sa det var jeg allerede blitt interessert Dette er jo den dårligste unnskyldningen for å fortsette noen sinne, og alle damene som fortsetter i pulevenn forhold der mannen ikke har følelser kommer jo med den samme regla. Vi er mennesker og vi har muligheten til å ta ansvar. Når han sa han ikke ville noe mer burde du ha avsluttet det. Du har lært til neste gang nå. Anonymous poster hash: 331f7...bbc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå