AnonymBruker Skrevet 22. september 2013 #1 Skrevet 22. september 2013 Jeg er godt gift, og for det meste lykkelig gift også. Likevel, noen dager angrer jeg på at jeg giftet meg, og er rett og slett lei. Er dette veldig uvanlig? Jeg har ingen ønsker om å skille meg, men jeg føler meg som en dårlig kone når jeg har disse følelsene. Det skal sies at det ikke er så ofte, og at jeg for det meste er stolt og fornøyd med han. Lurer vel rett og slett på om det er flere som føler slik etter mange års ekteskap? Uten at man ønsker å skilles av den grunn. Anonymous poster hash: aac09...bf5
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2013 #2 Skrevet 22. september 2013 Jeg er godt gift, og for det meste lykkelig gift også. Likevel, noen dager angrer jeg på at jeg giftet meg, og er rett og slett lei. Er dette veldig uvanlig? Jeg har ingen ønsker om å skille meg, men jeg føler meg som en dårlig kone når jeg har disse følelsene. Det skal sies at det ikke er så ofte, og at jeg for det meste er stolt og fornøyd med han. Lurer vel rett og slett på om det er flere som føler slik etter mange års ekteskap? Uten at man ønsker å skilles av den grunn.Anonymous poster hash: aac09...bf5 Alle har da dårlige dager i blant. Jeg synes ikke at du skal føle deg som en dårlig kone pga at disse følelsene kommer av og til. Følelsene våre kan vi ikke bestemme over. Er det noe spesielt som skjer i forkant av at disse følelsene kommer? Er det f.eks at du ikke føler deg elsket eller sett? Det kan være lurt å snakke sammen, dersom disse følelsene kommer ofte, og det er noe du, dere og/ eller han kan gjøre for at det ikke skal bli slik. Kanskje trenger dere å sette av tid til dere, til å gjøre noe som er viktig for dere begge? Har dere det stort sett fint sammen? Er han en god mann? Opplever du å bli behandlet med kjærlighet og respekt av mannen din?
AnonymBruker Skrevet 22. september 2013 #3 Skrevet 22. september 2013 Han er absolutt en god mann, det tviler jeg ikke på. Føler bare at han kan skylde sine dårlige dager på meg, og de dagene er absolutt alt jeg gjør feil. Selvfølgelig er jeg på ingen måte plettfri, men blir vanskelig når alt plutselig er feil. Det er disse dagene jeg nesten får litt avsmak. Likevel, han er som regel helt fantastisk, kjærlig og god, så jeg legger ikke for mye i det. Sikkert mye jeg gjør feil selv, men er jo alltids lettere å se andres feil, dessverre. Bare føler at jeg er en dårlig person når jeg har disse følelsene, selvom de er relativt sjeldne. Ikke noe jeg føler for å snakke med noen om heller, sånn ute i det virkelige liv Anonymous poster hash: aac09...bf5
Gjest Yohoo Skrevet 22. september 2013 #4 Skrevet 22. september 2013 http://pluss.vg.no/2013/09/14/1359/1359_21607102
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå