AnonymBruker Skrevet 27. september 2013 #101 Del Skrevet 27. september 2013 Ts/ Nei jeg skal da all deles ikke ta hevn, da er jeg bare like ille Anonymous poster hash: 2e89b...906 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest Skrevet 27. september 2013 #102 Del Skrevet 27. september 2013 Folk har forskjellige grenser, og det må man respektere. Jeg tror ikke det skal så mye til for å skjønne at for de fleste er det å gå langt over grensen dersom en tar et nakent eller halvnakent bilde av vedkommende og deler på nett. Det handler om holdninger, og for at gutter skal skjønne at slikt som dette ikke er greit, så må jentene si ifra! Vær tydelige på at dette ikke er greit. Jenter må ta ansvar for å fortelle hvor grensen går, for det ser uheldigvis ut til at mange gutter der ute ikke skjønner det på egen hånd... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2014 #103 Del Skrevet 14. januar 2014 Denne her er også relevant: http://www.side3.no/article3548639.ece Jeg dytter denne tråden siden det virker som en del er ganske naive i forhold til hva som kan skje med bilder man sender av seg selv. Tråden handler i utgangspunktet om ufrivillig fotografering, men resultatet av bilder man sender selv kan bli det samme. Er flere linker her enn den jeg siterer som burde være tankevekkende. Anonymous poster hash: 2c0b6...877 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2014 #104 Del Skrevet 14. januar 2014 Vil bare informere dere om denne siden: http://anonib.com/ Har selv en del venninner som det har blitt lagt ut bilder av der. Det går i at folk spør etter bilder av den og den, gjerne tatt et bilde fra facebook og etterspør noe mer "juicy". Søk på by/kommune i søkefeltet på høyre side. Går gjerne i "Har noen nakenbilder av jenter fra *der og der*". Denne siden er ganske kjent blant kåte guttunger. Jeg tar turen innom i blant for å se om noen jeg kjenner eller meg selv har noen som burde virkelig bli snakket til. Siterer denne også. Skremmende, eller? Anonymous poster hash: 2c0b6...877 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2014 #105 Del Skrevet 14. januar 2014 Dytter nok en gang. Som et apropos til en pågående tråd om å sende lettkledde/dristige bilder. Anonymous poster hash: 2c0b6...877 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2014 #106 Del Skrevet 14. januar 2014 Dytter nok en gang. Som et apropos til en pågående tråd om å sende lettkledde/dristige bilder. Anonymous poster hash: 2c0b6...877 kan du ikke bare linke i de trådene det gjelder? Dessuten syns jeg ikke det er relevant. Anonymous poster hash: aa3aa...a82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2014 #107 Del Skrevet 14. januar 2014 Vil tro det var "skrytebilder" eller et påfunn for oppmerksomhet... Skal det seriøst ikke mer til enn et bilde på Snapchat før du forlater noen? Å gjøre en slik ting forteller mye om en person. Den ene handlingen viser hvem han er, og dette er en god grunn til å forlate noen. Å ta lettkledde bilder av dama uten tillatelse, for så å sende det til kompisene, er å gå langt over streken, at noen tar lett på det begriper ikke jeg. Anonymous poster hash: 4b812...208 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2014 #108 Del Skrevet 14. januar 2014 Det høres jo mest ut som han vil vise sin "erobring" til kompisene. Han kan jo ikke ha så mye følelser for deg når han kan gjøre sånne ting når du helt tydelig ikke liker det. Men hvis han ser på deg mer som en pulevenn så vil han sikkert vise alle hvor deilig du er. Anonymous poster hash: c14d5...5b1 Jaa-a, han likte henne så godt at han må ta bilder av henne kun i undertøy og sende simple snapchats til vennene sine. Det er dette man gjør når man syns dama er deilig. Hvilken planet lever du på egentlig? Anonymous poster hash: 4b812...208 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2014 #109 Del Skrevet 14. januar 2014 Jaa-a, han likte henne så godt at han må ta bilder av henne kun i undertøy og sende simple snapchats til vennene sine. Det er dette man gjør når man syns dama er deilig. Hvilken planet lever du på egentlig? Anonymous poster hash: 4b812...208 Sannsynligvis den planeten der man er smertelig klar over at veien til helvete, kan være brolagt med gode intensjoner Anonymous poster hash: 03285...42b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå