Gå til innhold

Daten tok bilder av meg i bh'n og sendte på snap.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skjønner ingenting, vi lå på sofaen, blusen min var kneppet opp, også tok han bilde uten at jeg visste det (han fortalte det senere).
Han sendte det til bestekameraten på snap.
Litt senere, etter vi hadde hatt sex, så tok han bilde da og (med bh på).

Jeg hadde liksom ikke rukket å kle på meg.
Jeg ble sjokkert og reagerte med å bli sint.
Han la seg flat etter det.
Men jeg lurer på hvorfor i alle dager han gjorde det?
Er det normalt for menn?

Han har sagt at han er av den sjalu'e typen (mildt), og vi er det en så fint kaller "eksklusive".

Men hva søøøøren??

Anonymous poster hash: 24e12...aa9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Umoden guttevalp er det. Hadde blitt forbanna sjøl. Kor gammal er han da? Hadde det vært meg så hadde jeg bare gått.

Anonymous poster hash: 9802c...724
  • Liker 33
Skrevet

For en dust. Det der kan jo faktisk være ganske ødeleggende for en. Om diverse bilder kommer ut på nett vil de alltid ligge der..

• Liker 27
Skrevet

Dette er ikke greit i det hele tatt! Så utrolig respektløst, han virker ikke særlig moden...

Anonymous poster hash: 04688...fc9
  • Liker 8
Skrevet

Han eier ikke respekt for deg. Sånt gjør man bare ikke.

Anonymous poster hash: ab4c8...ca5
  • Liker 13
Skrevet

Hadde gått med en gang.

Anonymous poster hash: bdd2a...7e1
  • Liker 8
Gjest RompeRusk
Skrevet

Hadde klappet til ham, gått ut av døren og aldri sett meg tilbake.

Er han 14 år eller? Slikt er IKKE greit!

• Liker 9
Skrevet

Vil tro det var "skrytebilder" eller et påfunn for oppmerksomhet...

Hadde gått med en gang.

Skal det seriøst ikke mer til enn et bilde på Snapchat før du forlater noen?

Skrevet

Du vet at folk som får bilde kan ta screenshot og lagre bilde altså? Jeg gidder ikke ha en mann som det der. Det viser bare at vi to ikke har samme moral når det gjelder sånt.

• Liker 28
Skrevet

Takk og hei hadde jeg sagt. Kos deg med bildene . Snakkes aldri.

Og hadde latt det bli med det. ALDRI om jeg skulle hatt kontakt med han igjen.

• Liker 7
Skrevet

Anmeld han! Om 4 - 5 måneder når du ikke lengre husker navnet hans, så vil det fortsatt ligge bilde av deg i bare BHén på nett for alltid (i verste fall), og det kan ødelegge mer for deg enn du tror akkurat nå.

Anonymous poster hash: b271a...958
  • Liker 7
Skrevet

Er visstnok ganske vanlig i noen guttegjenger ja.

Vet om flere kompiser som snapper bilder av kveldens fangst kropp til vennegjengen.

Vet også om noen som har avtale om at kompisen kan ta screenshot, for så å sende det tilbake til han.
Sier til jenta at det jo bare er på snapchat, så sier hun ok.

Huff, drittfolk jeg kjenner...

Gjør det selvfølgelig ikke ok, men vet at det er mange som gjør det. Si ifra at du ikke vil han skal gjøre slik.

• Liker 6
Skrevet

Det høres jo mest ut som han vil vise sin "erobring" til kompisene. Han kan jo ikke ha så mye følelser for deg når han kan gjøre sånne ting når du helt tydelig ikke liker det. Men hvis han ser på deg mer som en pulevenn så vil han sikkert vise alle hvor deilig du er.

Anonymous poster hash: c14d5...5b1
  • Liker 4
Skrevet

Hvorfor gjør folk dette her hver gang de skal få frem et poeng?

Hvorfor bagatelliserer du det som ble sagt?

Det handler selvfølgelig ikke om "hvilket som helst bilde",men et personlig seksuelt bilde. Jeg hadde også gått.

Jeg syns dette er et klart tegn på at noen ikke respekterer deg, så hvorfor bil? hvor mange stikk trenger du før det tennes en lampe hos deg?

Anonymous poster hash: 6182f...ded

• Liker 12
Skrevet

Ikke noe å samle på. Drit i han.

• Liker 2
Skrevet

Jeg skjønner ingenting, vi lå på sofaen, blusen min var kneppet opp, også tok han bilde uten at jeg visste det (han fortalte det senere).

Han sendte det til bestekameraten på snap.

Litt senere, etter vi hadde hatt sex, så tok han bilde da og (med bh på).

Jeg hadde liksom ikke rukket å kle på meg.

Jeg ble sjokkert og reagerte med å bli sint.

Han la seg flat etter det.

Men jeg lurer på hvorfor i alle dager han gjorde det?

Er det normalt for menn?

Han har sagt at han er av den sjalu'e typen (mildt), og vi er det en så fint kaller "eksklusive".

Men hva søøøøren??

Anonymous poster hash: 24e12...aa9

Det er normalt for kjøtthuer.

Han har antagelig brutt diverse lover med stuntet sitt, så jeg foreslår at du går til politiet med det. Selv om det blir henlagt, vil de ha det i registeret sitt.

• Liker 7
Skrevet

Hvorfor gjør folk dette her hver gang de skal få frem et poeng?

Hvorfor bagatelliserer du det som ble sagt?

Det handler selvfølgelig ikke om "hvilket som helst bilde",men et personlig seksuelt bilde. Jeg hadde også gått.

Jeg syns dette er et klart tegn på at noen ikke respekterer deg, så hvorfor bil? hvor mange stikk trenger du før det tennes en lampe hos deg?

Anonymous poster hash: 6182f...ded

Man er vell ikke mer naken i BH enn i bikini? Men poenget var at det går ann å forklare hvorfor man ikke likte det som ble gjort i stedet for å forlate en?

Skal man forlate en parter hver gang de gjør en tabbe vil en bli alene for alltid.

Jeg skjønner du ikke liker at jeg poengterer dobbeltmoral/normer eller hva enn den "jeg hadde forlatt han på dagen"-kommentaren var, men slikt provoserer meg. Og så lenge jeg forholder meg saklig er jeg ganske sikker på at det er lov å påpeke slike ting i et debattforum.

(Og som jeg har forstått det var dette snakk om ett stikk? Altså en overdelingsgrense som ble overstreget?)

Skrevet

Der er en en såpass hjernedød og uakseptabel oppførsel at der hadde det vært på huet rett ut. Til og med tenåringer burde ha såpass omgang i huet, og oppdragelse at de vet det der ikke er lovlig på en flekk. Du sender for faen ikke sånt til kameraten din, wtf!

Javel, kanskje TS har en "hjernedød" kjæreste? Eller kanskje han bare ikke tenkte helt rundt saken? Mennesker gjør tabber hele tiden.

Selv syns jeg ikke det var så drøyt (selvfølgelig - den teksten kunne han holdt tilbake) som folk her inne skal ha det til. I hvert fall ikke adios for alltid-drøyt.

Hun var vell ikke naken? Og man kan vell be om en unnskyldning om man blir fornærmet?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...