Gjest nikoline Skrevet 22. september 2013 #1 Skrevet 22. september 2013 Natt til i dag ble jeg låst ute av min nye kjæreste. Jeg skulle bli med til han etter fest. Vi tok taxi lenge. Ble dyrt og han var for full til å tenke. Han gikk mot inngangen. Jeg betalte og løp etter. Døra gikk i lås og borte var han. Taxien hadde dratt og jeg blakk. Fikk kusinen min til å hente meg. Han svarte ikke telefon ig ikke ringeklokke. Han har gjort sånne ekle ting mot meg før. Han blir en uforsvarlig egoist i fylla. Ba han om å slutte, men det holdt han kun i to uker.
Gjest nikoline Skrevet 22. september 2013 #2 Skrevet 22. september 2013 Han ringer og ringer. Vil ikke ta den. Han fiket til meg over lårene en gang jeg ikke ville ha sex med han og dro hjem. Jeg lå gråtkvalt igjen. Han kaller meg opp når han drikke. Av og til kan han si at han elsker meg i fylla, men det stort sett motsatt. Hve feiler denne mannrn. Jeg vil ikke lenger dra ut med han. Jeg er jo mer redd med han enn når jeg går alene midt på natten.
Brimi Skrevet 22. september 2013 #3 Skrevet 22. september 2013 Ta en alvorsprat med han. Det er ikke akseptabelt i mine øyne ihvertfall. 1
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2013 #4 Skrevet 22. september 2013 Natt til i dag ble jeg låst ute av min nye kjæreste. Jeg skulle bli med til han etter fest. Vi tok taxi lenge. Ble dyrt og han var for full til å tenke. Han gikk mot inngangen. Jeg betalte og løp etter. Døra gikk i lås og borte var han. Taxien hadde dratt og jeg blakk. Fikk kusinen min til å hente meg. Han svarte ikke telefon ig ikke ringeklokke. Han har gjort sånne ekle ting mot meg før. Han blir en uforsvarlig egoist i fylla. Ba han om å slutte, men det holdt han kun i to uker. Har han gjort ekle ting mot deg med vilje? Hva slags ting? Vil det si at det ikke var et uhell at døra gikk i lås? Dersom han er en drittsekk i fylla, er han en ekte drittsekk. Mange er "så snille" når de er edru, og drittsekken kommer frem når de har drukket. Fylla har ikke skylda, selv om mange av dem kanskje skylder på fylla. Dump han
Gjest Miranda2011 Skrevet 22. september 2013 #5 Skrevet 22. september 2013 Hvorfor er du sammen med denne mannen? 10
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2013 #6 Skrevet 22. september 2013 Han ringer og ringer. Vil ikke ta den. Han fiket til meg over lårene en gang jeg ikke ville ha sex med han og dro hjem. Jeg lå gråtkvalt igjen. Han kaller meg opp når han drikke. Av og til kan han si at han elsker meg i fylla, men det stort sett motsatt. Hve feiler denne mannrn. Jeg vil ikke lenger dra ut med han. Jeg er jo mer redd med han enn når jeg går alene midt på natten. Jeg håper at du bryter kontakten med han! Dette er alvorlig! Han kan skade deg alvorlig. Han er en mishandler
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2013 #7 Skrevet 22. september 2013 Han ringer og ringer. Vil ikke ta den. Han fiket til meg over lårene en gang jeg ikke ville ha sex med han og dro hjem. Jeg lå gråtkvalt igjen. Han kaller meg opp når han drikke. Av og til kan han si at han elsker meg i fylla, men det stort sett motsatt. Hve feiler denne mannrn. Jeg vil ikke lenger dra ut med han. Jeg er jo mer redd med han enn når jeg går alene midt på natten. Mange mishandlere er psykopater. Det er bra at du ikke snakker med han på telefonen og ikke møter han igjen. Har du god relasjon med noen i familien din og venninne som du kan snakke med?
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2013 #8 Skrevet 22. september 2013 Natt til i dag ble jeg låst ute av min nye kjæreste. Jeg skulle bli med til han etter fest. Vi tok taxi lenge. Ble dyrt og han var for full til å tenke. Han gikk mot inngangen. Jeg betalte og løp etter. Døra gikk i lås og borte var han. Taxien hadde dratt og jeg blakk. Fikk kusinen min til å hente meg. Han svarte ikke telefon ig ikke ringeklokke. Han har gjort sånne ekle ting mot meg før. Han blir en uforsvarlig egoist i fylla. Ba han om å slutte, men det holdt han kun i to uker. Kan du være hos kusinen din i natt?
Gjest Blondie65 Skrevet 22. september 2013 #9 Skrevet 22. september 2013 Du gjør det riktige nå - la han forsvinne ut av livet ditt. Mannen har et drikkeproblem - i beste fall - og du fortjener bedre.
Gjest nikoline Skrevet 22. september 2013 #10 Skrevet 22. september 2013 Han er direkte ufin. Han er snill edru, men uberegnelig når han er full. Han stikker av sånn helt plutselig og skrur av mobilen hvis vi er ute. Spiser maten min og kaller meg en egoist som ikke spanderer fyllemat og det skjer sånb helt plutselig etter at kvelden har startet med at han vil spandere for å visr at han er en ordentlig gentleman. Han slenger med leppa til bartendere. Han oppfører seg som gull foran familien sin og drikker med måte foran alle de, men er det bare oss er han til tider slem. Jeg svarer ikke på telefonen. Vi har kranglet så busta fyker før, han sa han kunne banka meg opp, men løp ut før han sa og gjorde mer dumt. Jeg vil ikke svare.
AnonymBruker Skrevet 22. september 2013 #11 Skrevet 22. september 2013 og du er sammen med han fordi? Anonymous poster hash: 2a64f...55d 2
Athod Skrevet 22. september 2013 #12 Skrevet 22. september 2013 Det er ikke fylla som gjør at han blir en drittsekk, men det er fylla sin skyld at han mister hemninger til å skjule at han er en drittsekk 8
Gjest nikoline Skrevet 22. september 2013 #13 Skrevet 22. september 2013 Takk for svar. Må bare ignorere han. Vil møte andre, men han sier på tull at han vil drepe en mann som rører meg. Vet det er tull, men med litt alvor. Må skåne min neste fra han. Best å ligge lavt. Han er veldig sjalu og beskylder meg for å flørte med andre selv om det aldri har skjedd. Blir skandaler av ingen ting.
Athod Skrevet 22. september 2013 #14 Skrevet 22. september 2013 Uff, hold deg langt unna han, ikke bra tegn det han viser der 2
Gjest nikoline Skrevet 22. september 2013 #15 Skrevet 22. september 2013 Er ikke sammen med han nå. Vil ikke se han igjen. Må bare dele dette med noen. Godt å få støtte selv fra villt fremmede. Har ingen far, men en god mor jeg ikke vil blande inn.
LionQueen Skrevet 22. september 2013 #16 Skrevet 22. september 2013 Det er jo bare å dumpe han. Ha litt stolthet og innse at du fortjener noen BRA. Ingen fortjener en mann som han, med mindre de forblir selvom de mistrives.
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2013 #17 Skrevet 22. september 2013 Takk for svar. Må bare ignorere han. Vil møte andre, men han sier på tull at han vil drepe en mann som rører meg. Vet det er tull, men med litt alvor. Må skåne min neste fra han. Best å ligge lavt. Han er veldig sjalu og beskylder meg for å flørte med andre selv om det aldri har skjedd. Blir skandaler av ingen ting. Huff, så grusom han har vært mot deg. Ja, du må være forsiktig. Det er lurt å ikke gå på steder der han bruker å være. Jeg ville ikke stolt på den mannen, og spesielt ikke stolt på han fordi han har kommet med trusler. Trusler burde helst ha vært anmeldt.
Gjest Blondie65 Skrevet 22. september 2013 #18 Skrevet 22. september 2013 Ohey ... Sykelig sjalusi også og "spøkefulle" trusler. Det er godt at du snur og går i motsatt retning nå, dette hadde blitt et forhold der du utsletter deg selv for å behage hans høyhet. Fy faen hvor mange det er av disse menneskene ...
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2013 #19 Skrevet 22. september 2013 Er ikke sammen med han nå. Vil ikke se han igjen. Må bare dele dette med noen. Godt å få støtte selv fra villt fremmede. Har ingen far, men en god mor jeg ikke vil blande inn. Kan du betro deg til kusinen din? Jeg tror at det er viktig å ha noen å snakke med, som kan støtte deg. Det er ikke uvanlig at det kommer enda flere trusler etter bruddet.
AnonymBruker Skrevet 22. september 2013 #20 Skrevet 22. september 2013 Det er ikke fylla som gjør at han blir en drittsekk, men det er fylla sin skyld at han mister hemninger til å skjule at han er en drittsekk Nettopp! Fylla gjør deg bare til en ærligere versjon av deg selv, den gjør deg ikke til en annen person. Personer som blir voldelige drittsekker i fylla bare avslører sin virkelige personlighet. Anonymous poster hash: cdcf0...eab 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå