Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har erfaring med disse produktene?

Vurderer åprøve de,men er de verdt det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært veldig fornøyd, og synes de produktene jeg hittil har prøvd har vært verdt prisen.

Kjøp gjerne et Start-kit for din hudtype eller "Three little wonders" settet i begynnelsen,så slipper du litt billigere unna og får prøvd ut flere produkter samtidig.

Skrevet

Brukt Ole Henriksen fast i flere år nå, superfornøyd! Litt stiv i prisen da, men passer på å hamstre med på tax-free når jeg reiser, eller sender med andre handleliste:p

Skrevet

Ole Henriksen sine produkter har vært blant de aller beste jeg har prøvd - og de aller verste. Husker ikke produktnavnene på dem, men ansiktskremen fra den lilla serien, er en av de ytterst få kremene overhodet jeg har tålt helt fint (har vanskelig hud). Kremen fra den grønne serien fikk meg til å føle det som om huden brant. Ansiktsvask fra lilla serie gjorde ikke noe for min hud, mens "blå" ansiktsmaske er kjempegod. Så ganske varierende. De produktene som er bra, er supre altså, og virkelig verdt prisen.

Anonymous poster hash: c374d...1db
Skrevet

Hva med øyekremene til Ole Henriksen, da? Er de bra? Vurderer å investere i en øyekrem fra merket :)

Anonymous poster hash: f7f51...cb8
Skrevet

Jeg elsker de fleste produktene, med unntak av den geleaktige nattkremen.

Skrevet

Hva med øyekremene til Ole Henriksen, da? Er de bra? Vurderer å investere i en øyekrem fra merket :)

Anonymous poster hash: f7f51...cb8

Jeg likte øyekremen fra den røde serien "Visual truth" heter den.

Skrevet

Jeg elsker Truth Serum collagen booster, ett vitamin c serum. Ingenting gir huden min like bra glød som den gjør. Og i motsetning til flere over her, er ett av de beste produktene til OH slik jeg ser det Invigorating Night Gel. Den føles helt jævlig på huden de første gangene til du venner deg til den, men effekten den har på huden min er fantastisk. Tar knekken på urenheter, og hjalp til å minske "sinna-rynken" mellom øyenbrynene mine som virkelig plagde meg. Når det gjelder øyekremer syns jeg total truth eye cream er for fet for meg, men natt-øye-gelen Ultimate Lift Eye Gel er deilig kjølende og fjerner hovne øyne. Renseproduktene til OH likte jeg ikke noe særlig, så jeg er tilbake til Decleor og MD sine renseprodukter. Ett annet produkt fra OH jeg liker er Firm Action Mask, har gjort porene mine mindre, renser godt, og "strammer" opp på en måte. Men den er ikke særlig behagelig å ha på. Men hvis jeg må velge mellom velvære eller produkter jeg ser effekten av, velger jeg det siste.

Anonymous poster hash: d9e09...946
Skrevet (endret)

Jeg elsker Truth Serum collagen booster, ett vitamin c serum. Ingenting gir huden min like bra glød som den gjør. Og i motsetning til flere over her, er ett av de beste produktene til OH slik jeg ser det Invigorating Night Gel. Den føles helt jævlig på huden de første gangene til du venner deg til den, men effekten den har på huden min er fantastisk. Tar knekken på urenheter, og hjalp til å minske "sinna-rynken" mellom øyenbrynene mine som virkelig plagde meg. Når det gjelder øyekremer syns jeg total truth eye cream er for fet for meg, men natt-øye-gelen Ultimate Lift Eye Gel er deilig kjølende og fjerner hovne øyne. Renseproduktene til OH likte jeg ikke noe særlig, så jeg er tilbake til Decleor og MD sine renseprodukter. Ett annet produkt fra OH jeg liker er Firm Action Mask, har gjort porene mine mindre, renser godt, og "strammer" opp på en måte. Men den er ikke særlig behagelig å ha på. Men hvis jeg må velge mellom velvære eller produkter jeg ser effekten av, velger jeg det siste.

Jeg synes Truth serum collagen booster og Invigorating night gel er noe av det beste jeg har prøvd.

Selv om jeg er over 30 har jeg fortsatt litt problemhud med urenheter av og til, samtidig som jeg har fått antydning til sinnarynke mellom øyenbrynene.

Har prøvd mange merker og produkter,bl.annet MD men ingen med så god effekt på både urenheter og fine linjer som Invigorating night gel. Og til TS:Den tørket ikke ut huden heller, man kan bruke annen fuktighetskrem/ nattkrem over.

Liker også African Red Tea produktene,både sugar glow face scrub og masken som er deilig avkjølende og litt oppstrammende.

Endret av Sandie
Skrevet

Jeg er egentlig fornøyd med OH sine produkter, deriblant den grønne geleén som de fleste misliker (jeg brukte den under den blå transformation kremen). Men mine hudproblemer er store og produktene er for lite aktive til å virkelig forbedre huden min. Derfor forsøker jeg Obagi nå.

Skrevet

Når dere bruker OH-produkter, gjør dere det hver dag? Jeg har en del produkter, men jeg bruker det bare iblant når jeg har lyst (har egentlig feilfri hud). Jeg har ikke merket forskjell etter å ha brukt produktene, men det slår meg at grunnen sikkert er fordi jeg ikke bruker de regelmessig.

Skrevet

Når dere bruker OH-produkter, gjør dere det hver dag? Jeg har en del produkter, men jeg bruker det bare iblant når jeg har lyst (har egentlig feilfri hud). Jeg har ikke merket forskjell etter å ha brukt produktene, men det slår meg at grunnen sikkert er fordi jeg ikke bruker de regelmessig.

Bruker rens, toner og natt/dagkrem hver dag ja. Maske og skrubb bruker jeg bare en gang i uken:)

Skrevet

Hvorfor bruker du produkter til mange hundre kroner hvis du har feilfri hud?

• Liker 1
Skrevet

Jeg fikk problemhu av å bytte til OH, med kviser, urenheter og allergiske reaskjoner. Ganske sterke produkter. Du får mye mer hudPLEIE for pengene hos f.eks Biotherm eller Decleor.

Skrevet

Jeg har det akkurat omvendt! Reagerer på f.eks. Biotherm, men bruker OH med stort hell!

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor bruker du produkter til mange hundre kroner hvis du har feilfri hud?

OH-produktene fikk jeg i julegave i fjor, og jeg føler meg litt freshere når jeg gjør noe med ansiktet mitt. Det skal sies at jeg har gitt bort noen produkter også som jeg reagerte på, blant annet den grønne serien. :)

Skrevet

Jeg fikk problemhu av å bytte til OH, med kviser, urenheter og allergiske reaskjoner. Ganske sterke produkter. Du får mye mer hudPLEIE for pengene hos f.eks Biotherm eller Decleor.

Brukte du de fast over en lengre periode? Jeg fikk også urenheter i begynnelsen, før det rettet seg og huden ble fantastisk (i hvert fall i forhold til den huden jeg hadde i utgangspunktet).

Hvis man ikke har store hudproblemer er jeg enig i at Biotherm er ett godt merke. Selv om helt sikkert hudpleie-guruene er sterkt uenig i det. Jeg brukte selv Biotherm i mange år, men begynte plutselig å reagere på de, med store utbrudd. Det var da jeg fant ut at man etter noen år trenger å bytte hudpleie-produkter.

Decleor har også veldig gode produkter, bruker litt av det selv også. Men tror det kommer veldig ann på hvordan hud man har, og hva man ønsker å få bukt med. Selv syns jeg at OH produkter fungerer fint for en litt "voksen" hud, mens Decleor fungerer for alle. Biotherm er mest for de yngre uten store hudproblemer, og MD hvis man har veldig store acne problemer.

Skrevet

Jeg prøvde dem over 4 måneder, etter det orket jeg ikke mer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...