Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For 3 uker siden møtte jeg en gutt på byen, vi hang sammen hele kvelden og snakka mye sammen. Han hadde veldig lang vei hjem, så jeg sa han kunne sove hos meg. Vi sov i samme seng, men det skjedde ikke noe utenom noen kyss.

Dagen etter var han hos meg ganske lenge. Vi snakka mye sammen og hadde en veldig god kjemi.han var veldig respektfull, hyggelig og søt mot meg. Siden det har vi møttes en gang på et felles arrangement hvor vi snakka litt sammen. Vi har også sendt noen mld hvir vi begge har spurt om den andre skal ut, men begge gangene skulle kun en av oss ut. Jeg vil bli bedre kjent med han, men vet ikke helt hvordan gå frem. Vi kjenner hverandre ikke nok til å henge sammen bare oss to. Vi får på samme skole, men forskjellige linjer ser hverandre derfor nesten aldri på skolen eller ellers. Virker som om vi begge er interessert pga at vi begge tar initiativ til å sende mld og snakke med hverandre, men vi er begge litt sjenerte...

Hvordan kan jeg få kontakt med han?

Hvordan gå frem uten å være for pågående?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Send mld og spør om han vil treffes en dag? så skrur du på sjarmen når det bare er dere to sammen vettu!

Skrevet

Få tak i timeplanen hans og vær tilfeldigvis i kantina når han har pause osv. Du må liksom jobbe for å få han;)

Skrevet

Send han en mld å spør han om noe du vet han vet.

F.eks: " litt rart spm, men vet du hvem som er best i Tippeligaen av blablabla. Er på quiz haha"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...