Gå til innhold

Har kjærestene deres forandret dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var usikker på meg selv, men jeg fikk bedre selvtillit fordi kjæresten likte meg som jeg var. Ble mer sosial også :) Det er slutt nå da, men forandringene består :danse:

Anonymous poster hash: 2af60...7d5

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan visste dere det når dere var barn da?

Skrevet

Egentlig ja. Eller det vil si at jeg kanskje undertrykker noen sider av min personlighet.

Var nok mye mer barnslig og laidback før. Nå føles det som jeg ikke kan være sånn sammenmed samboer. Syns ikke man trenger å være så voksen hele tiden, men han forstår ikke den tankegangen i det hele tatt.

I tillegg har jeg sluttet å prate så mye som jeg gjorde i begynnelsen for han er ikke så interessert i prat.

Ting som er bra er jo at jeg har blitt mer ryddig og kanskje fått litt bedre selvtillit, men kanskje ikke så bra at jeg må undertrykke deler av den jeg er sammen med han.

Tror bare ikke at jeg får noen bedre enn han. Er ikke akkurat så ung lenger.

Anonymous poster hash: 7bd43...0f0

Skrevet

Jeg slutta med dop.

Anonymous poster hash: 65d09...6ed
  • Liker 8
Skrevet

Jeg har blitt mer ryddig både i hjemmet og med økonomien! Jeg har også fått litt mer selvtillit, selv om jeg har gått opp mange kilo.

• Liker 1
Skrevet

Egentlig ja. Eller det vil si at jeg kanskje undertrykker noen sider av min personlighet.

Huff, er det ikke da bedre uten?

• Liker 4
Skrevet

Skjønte at jeg ikke er så rar og unormal som jeg fryktet :fnise:

Anonymous poster hash: 765a0...41c

• Liker 1
Skrevet

Ikke noe mer utover at jeg kanskje har et mer avslappet forhold til utseendet mitt.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet (endret)

Nei, jeg tror ikke det.

Edit:

Det vil si jeg har endret meg i løpet av forholdet, men det er en personlig utvikling som hadde vært der uansett som et resultat av generelle livsendringer og livserfaringer (type begynne i arbeidslivet, kjøpe egen bolig etc).

Det er kun to ting jeg tror jeg har lært av å være i forhold, og det er å velge mine kamper og å være litt mer tålmodig.

Endret av Alice123
Skrevet

Jeg har blitt mye tryggere, mindre stressa og derfor mye mindre hissig pga. Min kjære. Jeg er ganske heldig som har en som han :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg har blitt mye tryggere, mindre stressa og derfor mye mindre hissig pga. Min kjære. Jeg er ganske heldig som har en som han :)

:Nikke:

Skrevet

Jeg har blitt mer kald i forhold til gutter.

Anonymous poster hash: 22c5c...5d8
  • Liker 2
Skrevet

Ja, jeg har blitt mer selvsikker på mange områder. Før var jeg usikker, følte meg ikke bra nok, var altfor følsom og klengete, hadde småangst når det kom til sosiale settinger, redd kjøre bil på ukjente steder osv.

Så tok han rett og slett litt tak i meg, sa til meg at nå måtte jeg bare gi meg med tullet. Funket mye bedre det enn at han skulle prøvd å trøste meg på alt.

Nå gir jeg litt mer "faen", tar ikke og overbekymrer meg, nyter det jeg har med han istedet for å fokusere på hva som KAN skje. og vi har det helt fantastisk nå :)

Skrevet

Ja, jeg har "landet" mer etter litt tid med rett og slett virring.

Innsett noen ting om meg selv, og fått en større ro.

Skrevet

Var nok mye mer barnslig og laidback før. Nå føles det som jeg ikke kan være sånn sammenmed samboer. Syns ikke man trenger å være så voksen hele tiden, men han forstår ikke den tankegangen i det hele tatt.

I tillegg har jeg sluttet å prate så mye som jeg gjorde i begynnelsen for han er ikke så interessert i prat.

Ting som er bra er jo at jeg har blitt mer ryddig og kanskje fått litt bedre selvtillit, men kanskje ikke så bra at jeg må undertrykke deler av den jeg er sammen med han.

Med meg er det stikk motsatt! Jeg er blitt mer barnslig og laidback sammen med kjæresten, selv om vi selvsagt klarer å ha en seriøs samtale vi og.

Og så prater vi hele tiden da. (Det eneste jeg har funnet ut at han ikke er så interessert i å høre om er mensen, og det er kanskje forståelig)

Med kjæresten min føler jeg at jeg ikke trenger å skjule noen som helst del av meg selv. Jeg er meg selv 100% og det er så godt å ikke skjule noe :)

Anonymous poster hash: 72747...5c3

• Liker 1
Skrevet

Jeg ble mindre overfladisk, mistet litt selvtillit (på en god måte, hadde vel alt for mye en periode)
men også mer usikker.

Etter det ble slutt er det slik enda, har kanskje også et litt mer "helhetlig menneskesyn".

Skrevet

Jeg vil si at jeg har blitt mer harmonisk og fått en større indre ro.

I mine tidligere forhold har det vært mye drama og krangling. Trodde lenge at det var slik det var i forhold med mye lidenskap, men etter at jeg ble sammen med min nåværende kjæreste har jeg forstått det dette slett ikke er tilfelle.

Skrevet

Jeg har blitt mindre "hespetre" med samboeren min :-) i tidligere forhold har jeg vært usikker på meg selv og voldsomt sjalu. Jeg har faktisk sendt melding til eksen min som jeg var sammen med i fire år å sagt unnskyld for oppførselen min da vi var sammen, fordi jeg ser nå hvor fæl jeg faktisk var! Er så deilig nå, at jeg klarer å slappe av med kjæresten min uten å klikke i vinkel fordi han skal på guttekveld uten meg for eksempel:-p

Skrevet

Har mistet helt troen på forhold. Klarer ikke stole på en partner mer.

Funnet ut at jeg har det best alene, må bare finne en måte å si det til samboeren min på.

Anonymous poster hash: c2b39...3c3
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...