Gå til innhold

Umulig å bestille fra disneystore?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Halloween nærmer seg, og har hørt positive ting om disneystore(mindre positive ting om ekstreme norske tollavgifter), og hadde funnet de perfekte kostymene til barna mine.

Da jeg skulle bestille, fikk jeg bekjed om at kortet mitt var avvist. Prøvde både co.uk og com-versjonen. Sjekket og dobbeltsjekket at jeg hadde tastet inn korrekt kortnummer, kode etc., at det var mer enn nok penger på kortet...alt. Likevel avvist.

Hvorfor? Lette etter forklaring, men fant ingen.

Noen erfaringer med denne nettbutikken og hva som er galt med å betale med et norsk visa-kort?

Anonymous poster hash: 51229...cce
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sender butikken til Norge? Eventuelt så kan kanskje regionssperre på kortet ditt gjøre det vanskelig å bruke det på utenlandske nettbutikker.

Skrevet

Sender butikken til Norge? Eventuelt så kan kanskje regionssperre på kortet ditt gjøre det vanskelig å bruke det på utenlandske nettbutikker.

Takk. Ja, de sender til Norge, vet om noen som har bestilt derfra. Har selv bestilt fra Amazon.com uten problemer. Hvordan kan jeg vite om kortet har regionsperre?

Skrevet

Takk. Ja, de sender til Norge, vet om noen som har bestilt derfra. Har selv bestilt fra Amazon.com uten problemer. Hvordan kan jeg vite om kortet har regionsperre?

Sjekk i nettbanken.

Skrevet

Det kommer opp med en gang jeg logger inn i min nettbank i alle fall. Det er bare å huke av for hvor du vil det skal være mulig å bruke kortet. Aner ikke om det har noe å si for netthandel, men det er verdt et forsøk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...