Gå til innhold

Margaret og 31-år gammel kjæreste....

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest*
Skrevet

...Noen synspunkter på dette?

Jeg synes i utgangspunktet at en 18-åring ikke har noe til felles med en på 31!

Men det er klart det kan variere fra tilfelle til tilfelle.....

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Er ho sammen med ein på 31? *nysgjerrig* (har du link?)

Syns ikkje normalt oppegåande 30-åringar har så mykje å gjere med småjenter under 20, nei. Det kan jo hende Margaret er ekstreeemt moden, og kjærasten er veldig umoden, men er blir alltid litt skeptisk når eg høyrer om ting som dette...

Svigerinna mi på 21 er sammen med ein på 31. Han er litt "barn i hodet" og ho er sikkert meir moden enn han, men det er liksom noko som blir feil likevel. Kanskje det har noko med ulike behov for etablering og liknande?

Skrevet

Han jobber i tv2 han og,leste det i her og nå i går...Han er fotograf eller noe...Synes i grunn ikke at en 18 åring har mye til felles med en 31 åring

Skrevet

Jeg synes hun virker som en særdeles voksen og oppgående ung dame, synes dette er problemløst.

Skrevet

Problemløst....ja,kanskje...men likevel......

Vet ikke helt...alder har jo egentlig ikke noe å si,så lenge man er på bølgelengde.

Men når man er 18,tror jeg ikke man helt vet hvem man er....så jeg tror ikke slike forhold har den beste oddsen.

Men ønsker selvsagt lykke til!

Gjest Primula
Skrevet

Ærlig talt, dette gidder jeg ikke å bry meg om. Det er ingenting som overrasker meg med kjærester og alder lenger. Så lenge folk er voksne nok til å bestemme selv, har vel ikke vi noe vi skulle ha sagt.

Dersom Margaret er forelsket synes jeg det er flott!

Skrevet

Skjønner ikke poenget med å diskutere dette i det hele tatt jeg. Å diskutere forhold med stor aldersforskjell er greit nok, men å begynne å diskutere det enkelte forhold til noen mennesker vi ikke kjenner (selv om kanskje noen tror de gjør det)?

Jennifer

Gjest Madam Felle
Skrevet

Ser ikke noe problem med det i det hele tatt, for det kan hende de to har det veldig bra.

Jeg var selv sammen med en som var 16 år eldre enn emg selv, der han faktisk var den som var minst moden av oss to.

Gjest Pterodactylkake
Skrevet

Her business is her own!!!

Gjest Anonymous
Skrevet
Ærlig talt, dette gidder jeg ikke å bry meg om. Det er ingenting som overrasker meg med kjærester og alder lenger. Så lenge folk er voksne nok til å bestemme selv, har vel ikke vi noe vi skulle ha sagt.

Dersom Margaret er forelsket synes jeg det er flott!

:klappe:

Det må da bli Margareth og kjæresten sitt valg, ingen andres.

Når jeg var 18 var jeg sammen med en som var 30. Vi var sammen i nesten 5 år før det ble slutt mellom oss nå i vinter.Det var ikke alderen som ble problemet for oss, for å si det sånn.

Skrevet

Hvis hun er 18, så er hun det!

Samfunnet kaller deg voksen da, så da må hun jo få bestemme det selv?

Skrevet

Jeg traff mannen min da jeg var 18 og han var 30. Vi er gift i dag. Synes dette er noe mellom de to,ikke noe vi har noe med. Men tro meg det kan fungere!!

Skrevet

Jeg er 21 og sammen med en mann på 32 år. Det har aldri vært noe problem, ikke for oss.. ikke for familien og ikke for venner - det er hvertfall ingen andre enn folk vi ikke kjenner som har kommet med negative bemerkninger. Jeg ser jo yngre ut enn jeg er da, så det er kanskje derfor :-?

Syntes ikke folk skal bry seg, hvertfall ikke folk som ikke kjenner de og kun har fordommer pga aldersforskjell.

Skrevet

gammel er Kaia Huuse? Det var da litt mediekjør da hun ble sammen med... *aaargh* Nå glemte jeg... Jan Eggum, var det, ja. :ler: Men de er da fortsatt sammen. Jeg tror ikke jeg ville vært sammen med en på 31 når jeg var 18, men om Margaret og typen har det bra sammen, så la de for all del være sammen! Begge er mydige. Og da er det vel greit??? (Hadde han vært rik og 72 år gammel, ville jeg begynt å lure på hensiktene hennes, men... :wink: )

Gjest Estrela
Skrevet

Hallo, la nå jenta få bestemme selv hvem hun vil være sammen med.

Jeg ble sammen med en 32-åring da jeg var 17. Vi er sammen enda. Nå er jeg 20 og han straks 35... Så det kan jo gå bra? Og om vi splitter lag noen gang, tviler jeg sterkt at det vil skyldes alderen. :wink:

Gjest Seleena
Skrevet

Det er så rart kor mykje folk bryr seg om andre sitt privatliv. Og sjølv om margaret er kjendis har vi ingen rett til å sitje her å sei våras synspunkt om henne og kjærasten.

Skremmande å lese på tv2.no der det står med overskrifta: Margaret med ny kjæreste. Eller noko iden duren, og under "inviterar" dei til chatting der vi kan diskutere kva vi syntes om det.

Makan! :evil:

Gjest Catwoman
Skrevet

Ser heller ikke noe galt i det. Hun er 18 og myndig. en aldersfoskjell på litt over ti år trenger ikke gjøre noen ting.

Skrevet

La nå jenta bestemme selv. Helt utrolig hvor mye som skal diskuteres. Var selv sammen med en på 36 da jeg var 18 og det var ikke noe problem. Det var ikke alderen som gjorde at vi ikke er sammen nå kan jeg si. Et forhold med stor aldersforkjell kan fungere like godt, om ikke bedre, enn et forhold med mindre aldersforkjell.

Synes det er flott at de er glade i hverandre jeg :hjerte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...