AnonymBruker Skrevet 22. september 2013 #1 Skrevet 22. september 2013 Jeg sliter mye med feilmelding når jeg skal på KGs forum. Jeg kan være her en halvtimes tid før jeg blir sendt ut igjen. Og hver gang jeg starter en tråd blir jeg sendt ut (så jeg får nok ikke sett svarene på denne tråden før jeg kommer inn igjen, men please hjelp meg). Har prøvd å google problemet, men finner ikke løsningen. Leser igjen og igjen at det må være noe galt med nettsiden, men har ikke fått med meg at andre har problemer? Her er altså problemet: Anonymous poster hash: e6609...2b0
AnonymBruker Skrevet 22. september 2013 #2 Skrevet 22. september 2013 Ingen IT-smarte på KG? :/ Anonymous poster hash: e6609...2b0
AnonymBruker Skrevet 22. september 2013 #3 Skrevet 22. september 2013 Ei dude, det er et forum for kv Ingen IT-smarte på KG? :/ Anonymous poster hash: e6609...2b0 Ei dude, det er et forum for kvinner. Hva forventer du? Anonymous poster hash: e77f9...6e1
Chloe- Skrevet 22. september 2013 #4 Skrevet 22. september 2013 Ei dude, det er et forum for kv Ei dude, det er et forum for kvinner. Hva forventer du?Anonymous poster hash: e77f9...6e1 Sa han som ikke klarer å skrive et innlegg engang. 5
Sprinkles Skrevet 22. september 2013 #5 Skrevet 22. september 2013 Jeg får opp 408 i Chrome for mobil..
AnonymBruker Skrevet 22. september 2013 #6 Skrevet 22. september 2013 Åssen nettleser bruker du ts, og hva bruker du når du surfer på kg?(iphone, mac, pc, nettbret..?) Anonymous poster hash: eb67a...a97
LoneWolf Skrevet 22. september 2013 #7 Skrevet 22. september 2013 (endret) Så lenge en feilmelding starter med 4xx så tyder dette på at klienten (altså brukeren, aka deg) har kontakt med serveren, men ved feks 404 så finner ikke serveren det du ba om. 408 er en "request timed out". Altså det er en feil hos bruker (enten bruker sin browser eller cache eller mye annet artig). Du kan se her for flere feilmeldinger http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_HTTP_status_codes Endret 22. september 2013 av LoneWolf
LoneWolf Skrevet 22. september 2013 #8 Skrevet 22. september 2013 Jeg så at jeg ikke akkurat svarte på ts sitt sprøsmål med hvordan man kan fikse det. Du kan prøve å fjerne historikk, cookies, cache og rett og slett nullstille web-browseren du bruker. Om dette ikke fikser det så kan du enter reinstallere browseren eller prøve deg med en annen browser
AnonymBruker Skrevet 22. september 2013 #9 Skrevet 22. september 2013 Takk for respons! Åssen nettleser bruker du ts, og hva bruker du når du surfer på kg?(iphone, mac, pc, nettbret..?) Anonymous poster hash: eb67a...a97 Jeg bruker Chrome, men har Firefox og Safari til assistanse. Samme problem der... Bruker Mac. Så lenge en feilmelding starter med 4xx så tyder dette på at klienten (altså brukeren, aka deg) har kontakt med serveren, men ved feks 404 så finner ikke serveren det du ba om. 408 er en "request timed out". Altså det er en feil hos bruker (enten bruker sin browser eller cache eller mye annet artig). Du kan se her for flere feilmeldinger http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_HTTP_status_codes På mange problemer hjelper det å tømme cache, men det funker ikke på dette problemet. Andre idéer? Anonymous poster hash: e6609...2b0
AnonymBruker Skrevet 22. september 2013 #10 Skrevet 22. september 2013 Sa han som ikke klarer å skrive et innlegg engang. Jeg er ingen han.. Noe som underbygger påstanden min ytterligere! Anonymous poster hash: e77f9...6e1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2013 #11 Skrevet 22. september 2013 Jeg så at jeg ikke akkurat svarte på ts sitt sprøsmål med hvordan man kan fikse det. Du kan prøve å fjerne historikk, cookies, cache og rett og slett nullstille web-browseren du bruker. Om dette ikke fikser det så kan du enter reinstallere browseren eller prøve deg med en annen browser Så dette etter jeg svarte på det forrige du skrev Disse tingene har jeg allerede prøvd flere ganger. Sletting og flere nettlesere... Har ikke hatt dette problemet med KG før en måned siden! Anonymous poster hash: e6609...2b0
LoneWolf Skrevet 22. september 2013 #12 Skrevet 22. september 2013 Så dette etter jeg svarte på det forrige du skrev Disse tingene har jeg allerede prøvd flere ganger. Sletting og flere nettlesere... Har ikke hatt dette problemet med KG før en måned siden! Anonymous poster hash: e6609...2b0 Hmh... Det er vanskelig å feilsøke uten at man kan se noen av feilene som dukker opp i utviklingsverktøy når man gjør handlingene i browseren. Har du byttet ISP(internet service provider) nylig? Har du byttet nettverksboksen din i det siste (eller har du en urgammel og utdatert)? Du har den nyeste oppdateringen av browseren du kjører, samt nyeste oppdatering av annen software knyttet til internet? Du kan prøve å først avinstallere chrome for så å manuelt slette alle mappene og filene som ligger igjen etter avinstallasjonen og så prøve å installer igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå