Gjest Gjest Skrevet 22. september 2013 #1 Skrevet 22. september 2013 Spurte kjæresten min om han ville bli med på kino, og han sa at han ikke kunne fordi han skulle besøke broren sin. Da spurte jeg om jeg kunne bli med så sa han nei. Og da jeg spurte om hvorfor, så sa han at han ikke ville dra dit likevel... At jeg hadde fått han i dårlig humør. Så spurte jeg om jeg kunne komme, og da sa han at han ikke ville ha meg der og ville ikke møte meg i dag. Greia er at jeg tror han skal røyke hasj, noe han vet jeg ikke tolererer... Hva skal jeg gjøre?
AnonymBruker Skrevet 22. september 2013 #2 Skrevet 22. september 2013 la mannen få røyke hasj om det er det han vil? Anonymous poster hash: eac03...d04 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2013 #3 Skrevet 22. september 2013 Ikke frekt ment, men ingen liker kvinner som bestemmer over mannen hva hun vil at han skal gjøre Anonymous poster hash: eac03...d04 1
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2013 #4 Skrevet 22. september 2013 Nei, synes ikke han skal få lov til å røyke hasj når han har lovet meg å holde seg unna... Han blir jo helt ødelagt av hasj
AnonymBruker Skrevet 22. september 2013 #5 Skrevet 22. september 2013 Så ender det opp med at valget står mellom deg og hasj? Da skal du ikke grine iallfall Anonymous poster hash: eac03...d04
kareen Skrevet 22. september 2013 #6 Skrevet 22. september 2013 Høres ut som et usunt forhold. Du kan ikke forandre han, spørsmålet er heller om du vil være sammen med en som driver med noe du hater så sterkt.
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2013 #7 Skrevet 22. september 2013 Greia er jo at han har sagt at han har gitt seg. Vi har vært sammen i over 1 år, og han har holdt seg unna hasj da (som jeg vet), bortsett fra at han har regelmessige sammenbrudd som fører til at han kutter all kontakt med meg og sitter å røyker hasj.. Nå vet jeg ikke om han gjør det, men jeg har en stor mistanke. Jeg vil gjerne stole på han, men han gir meg ingenting for at jeg skal stole på han.. Han nekter å ta pisseprøver og vet ikke hvordan jeg da kan stole på han, når han hele tiden "sprekker" .. Orker ikke det mer..
AnonymBruker Skrevet 22. september 2013 #9 Skrevet 22. september 2013 Igjen; tenk om valget står mellom deg og hasj? Om han faller for fristelsen og velger hasj istedenfor deg? Om du ikke vil at han skal lyve for deg, synes jeg heller du burde si til han at om han røyker hasj bør han si det rett til deg, og ikke holde det skjult! Anonymous poster hash: eac03...d04
Nettinettet Skrevet 22. september 2013 #10 Skrevet 22. september 2013 Nei, synes ikke han skal få lov til å røyke hasj når han har lovet meg å holde seg unna... Han blir jo helt ødelagt av hasj Men hvorfor skal du bestemme hva som er best for han? Jeg er også i mot hasj, men ville aldri krevd at en jeg traff skulle slutte med det. Jeg hadde heller sluttet å treffe han.
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2013 #11 Skrevet 22. september 2013 Det er sånn at han skal fortelle meg hvis han har tenkt til å røyke hasj, men har jo merket at han ikke sier noe. Og hvis jeg spør så sier han ja, hvis han har gjort det (og kanskje han har sagt nei mange ganger også), men han husker ikke når eller noe.. Hele greia virker rart, så nå har det kommet ned til at han får velge meg eller hasjen, og hvis han velger hasjen så er det helt greit. Forstår jo da at han aldri kommer til å forandre seg.. Jeg kan ikke tvinge han til å forandre seg, så hvis han ikke forandrer seg av seg selv er det uaktuelt. Han har jo verken utdanning eller jobb og skal snart i fengsel for å sone en dom pga narkotika besittelse.. Han har hatt over et år på å bevise at han elsker meg og vil gjøre noe ut av livet sitt, men ingenting skjer.. Hvor lang tid skal jeg liksom gi han? Merker jo at jeg har blitt helt ødelagt av dette forholdet
Nettinettet Skrevet 22. september 2013 #12 Skrevet 22. september 2013 Greia er jo at han har sagt at han har gitt seg. Vi har vært sammen i over 1 år, og han har holdt seg unna hasj da (som jeg vet), bortsett fra at han har regelmessige sammenbrudd som fører til at han kutter all kontakt med meg og sitter å røyker hasj.. Nå vet jeg ikke om han gjør det, men jeg har en stor mistanke. Jeg vil gjerne stole på han, men han gir meg ingenting for at jeg skal stole på han.. Han nekter å ta pisseprøver og vet ikke hvordan jeg da kan stole på han, når han hele tiden "sprekker" .. Orker ikke det mer.. Du må ta ansvar for ditt liv og ikke andres. La han styre på og finn deg en som du trives sammen med og slipper sånne konflikter med.
AnonymBruker Skrevet 22. september 2013 #13 Skrevet 22. september 2013 Spurte kjæresten min om han ville bli med på kino, og han sa at han ikke kunne fordi han skulle besøke broren sin. Da spurte jeg om jeg kunne bli med så sa han nei. Og da jeg spurte om hvorfor, så sa han at han ikke ville dra dit likevel... At jeg hadde fått han i dårlig humør. Så spurte jeg om jeg kunne komme, og da sa han at han ikke ville ha meg der og ville ikke møte meg i dag. Greia er at jeg tror han skal røyke hasj, noe han vet jeg ikke tolererer... Hva skal jeg gjøre? Spurte kjæresten min om han ville bli med på kino, og han sa at han ikke kunne fordi han skulle besøke broren sin. Da spurte jeg om jeg kunne bli med så sa han nei. Og da jeg spurte om hvorfor, så sa han at han ikke ville dra dit likevel... At jeg hadde fått han i dårlig humør. Så spurte jeg om jeg kunne komme, og da sa han at han ikke ville ha meg der og ville ikke møte meg i dag. Greia er at jeg tror han skal røyke hasj, noe han vet jeg ikke tolererer... Hva skal jeg gjøre? Du høres ekstremt slitsom og masete ut.. Du spurte om du kunne bli med til broren, han sa nei.. Hvorfor skal du da gnåle mer om dette? Selv om man har kjæreste så betyr det ikke at kjæresten trenger å være med på alt den andre skal gjøre til enhver tid. kanskje han ville ha litt tid alene med broren sin? Man trenger sånt innimellom ser du. Regner med at du sikkert gnålte litt mer enn det du fremstiller det som her men at folk spør hvorfor hvorfor hvorfor hele tiden er faktisk plagsomt. Alt er ikke din business. For det andre bør du la fyren få røyke hasjen sin og dump han om det er helt umulig for deg å tolerere dette. Når skal folk forstå at man ikke kan endre den andre med mindre den vil det selv? Du ble sammen med han og visste at han røyka.. da er det ikke rart han ikke sier det til deg og prøver å holde det skjult. la mannen få ta seg en joint om det er det han vil. Selv er jeg ikke imot hasj en svært sjelden gang, men kan forstå de som er helt imot det også. hadde aldri blitt sammen med noe om han dreiv på med noe jeg ikke taklet og visste innerst inne at jeg ikke kunne endre på. Du er ikke han. Anonymous poster hash: a2751...6fb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå