Salt Skrevet 28. april 2004 #1 Del Skrevet 28. april 2004 Noen av dere som opplever det? Jeg har aldri merket noe særlig til det egentlig, men i morges passet ikke BH'en i det hele tatt- og da mener jeg i det hele tatt, det stakk ut både her og der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 28. april 2004 #2 Del Skrevet 28. april 2004 Det er større vannansamlingar i kroppen under menstruasjon, dette kan vere grunnen til at puppene verkar større. Dessutan "svumler" dei gjerne litt opp og blir ømme. Slik har eg det ofte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nat26 Skrevet 28. april 2004 #3 Del Skrevet 28. april 2004 Jepp,sånn er det med meg og:( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisemor Skrevet 28. april 2004 #4 Del Skrevet 28. april 2004 Ja. Eneste dagene i måneden at bh en passer. ellers er de for store.(eller er puppene mine for små? ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 28. april 2004 #5 Del Skrevet 28. april 2004 Nei, hadde det enda vært så vel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 28. april 2004 #6 Del Skrevet 28. april 2004 ja jeg har det også sånn. Enkelte ganger er de så ømme at det er ubehagelig å ligge på magen. Før hadde jeg egen mens-bh!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvar Skrevet 28. april 2004 #7 Del Skrevet 28. april 2004 Jeg kjenner til det ja. Noen ganger er de skikkelig ømme også - nåde den som kommer borti de da :-x og de blir større. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 29. april 2004 #8 Del Skrevet 29. april 2004 Jepp, det opplever jeg og, at de blir større under mensen. Syns i grunn det er helt greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 29. april 2004 #9 Del Skrevet 29. april 2004 Nei, det har jeg aldri merket, og er ikke trist for det, jeg bruker E-cup fra før av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 29. april 2004 #10 Del Skrevet 29. april 2004 Det har jeg også merket. En annen ting er at puppene mine ser ut til å ha vokst i løpet av det siste året, uten at jeg har lagt på meg eller at kroppen min ellers har forandret seg... Jeg har gått opp bortimot en cup-størrelse. :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anki Skrevet 29. april 2004 #11 Del Skrevet 29. april 2004 Har også samme symptomer rett før mens, men mest vondt, ikke så mye økning i størrelse! Dessverre! :cry: Er misunnelig på Ethereal som opplever at brystene plutselig bare vokser?? Hvorfor kan ikke dette skje meg sier jeg bare! :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. april 2004 #12 Del Skrevet 29. april 2004 Ja de føles hvertfall større både før og under mensen. Det dumme er at de er tilbake i normal størrelse etter mensen. Før mensen er det gjerne så følsomt på brystene (overalt) at det gjør vondt å komme bort i noe med dem. Derfor blr det ikke like stor stas når kjæresten vil ta på dem i denne perioden.. Men det er jo nettopp da at det skulle føles godt, fordi de er større! Alltid skal det være noe... :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå