Gå til innhold

Større pupper under mensen

Salt

Anbefalte innlegg

Noen av dere som opplever det? Jeg har aldri merket noe særlig til det egentlig, men i morges passet ikke BH'en i det hele tatt- og da mener jeg i det hele tatt, det stakk ut både her og der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest1

Det er større vannansamlingar i kroppen under menstruasjon, dette kan vere grunnen til at puppene verkar større. Dessutan "svumler" dei gjerne litt opp og blir ømme. Slik har eg det ofte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.

Eneste dagene i måneden at bh en passer. ellers er de for store.(eller er puppene mine for små? :( )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg har det også sånn. Enkelte ganger er de så ømme at det er ubehagelig å ligge på magen. Før hadde jeg egen mens-bh!!!!! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Virvar

Jeg kjenner til det ja. :wink: Noen ganger er de skikkelig ømme også - nåde den som kommer borti de da :-x og de blir større.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det har jeg aldri merket, og er ikke trist for det, jeg bruker E-cup fra før av. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Det har jeg også merket. En annen ting er at puppene mine ser ut til å ha vokst i løpet av det siste året, uten at jeg har lagt på meg eller at kroppen min ellers har forandret seg... Jeg har gått opp bortimot en cup-størrelse. :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også samme symptomer rett før mens, men mest vondt, ikke så mye økning i størrelse! Dessverre! :cry:

Er misunnelig på Ethereal som opplever at brystene plutselig bare vokser?? Hvorfor kan ikke dette skje meg sier jeg bare! :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ja de føles hvertfall større både før og under mensen. Det dumme er at de er tilbake i normal størrelse etter mensen.

Før mensen er det gjerne så følsomt på brystene (overalt) at det gjør vondt å komme bort i noe med dem. Derfor blr det ikke like stor stas når kjæresten vil ta på dem i denne perioden..

Men det er jo nettopp da at det skulle føles godt, fordi de er større! :roll:

Alltid skal det være noe... :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...