Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen av dere som opplever det? Jeg har aldri merket noe særlig til det egentlig, men i morges passet ikke BH'en i det hele tatt- og da mener jeg i det hele tatt, det stakk ut både her og der.

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Det er større vannansamlingar i kroppen under menstruasjon, dette kan vere grunnen til at puppene verkar større. Dessutan "svumler" dei gjerne litt opp og blir ømme. Slik har eg det ofte.

Skrevet

Ja.

Eneste dagene i måneden at bh en passer. ellers er de for store.(eller er puppene mine for små? :( )

Skrevet

Nei, hadde det enda vært så vel... :ler:

Skrevet

ja jeg har det også sånn. Enkelte ganger er de så ømme at det er ubehagelig å ligge på magen. Før hadde jeg egen mens-bh!!!!! :hoho:

Gjest Virvar
Skrevet

Jeg kjenner til det ja. :wink: Noen ganger er de skikkelig ømme også - nåde den som kommer borti de da :-x og de blir større.

Gjest Catwoman
Skrevet

Jepp, det opplever jeg og, at de blir større under mensen. Syns i grunn det er helt greit. :wink:

Skrevet

Nei, det har jeg aldri merket, og er ikke trist for det, jeg bruker E-cup fra før av. :wink:

Gjest Ethereal
Skrevet

Det har jeg også merket. En annen ting er at puppene mine ser ut til å ha vokst i løpet av det siste året, uten at jeg har lagt på meg eller at kroppen min ellers har forandret seg... Jeg har gått opp bortimot en cup-størrelse. :o

Skrevet

Har også samme symptomer rett før mens, men mest vondt, ikke så mye økning i størrelse! Dessverre! :cry:

Er misunnelig på Ethereal som opplever at brystene plutselig bare vokser?? Hvorfor kan ikke dette skje meg sier jeg bare! :-?

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja de føles hvertfall større både før og under mensen. Det dumme er at de er tilbake i normal størrelse etter mensen.

Før mensen er det gjerne så følsomt på brystene (overalt) at det gjør vondt å komme bort i noe med dem. Derfor blr det ikke like stor stas når kjæresten vil ta på dem i denne perioden..

Men det er jo nettopp da at det skulle føles godt, fordi de er større! :roll:

Alltid skal det være noe... :evil:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...