Gå til innhold

"kan ikke ha forhold"

Anbefalte innlegg

Skrevet

datet en fyr i 3 mnd. liker han utrolig godt, sterke følelser. men så kom vi inn på tema forhold.. der han sa at han ikke kunne ha det, fikk aldri noen grunn. skal jeg vente for å se om han endrer mening? er utrolig sårende han er drømmemannen :(

Anonymous poster hash: 1e36b...410
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det betyr enten at han har dame fra før av, eller at han ikke er interessert nok i deg.

Uansett bør du skygge banen.

Anonymous poster hash: 9b88d...59f
  • Liker 7
Skrevet

datet en fyr i 3 mnd. liker han utrolig godt, sterke følelser. men så kom vi inn på tema forhold.. der han sa at han ikke kunne ha det, fikk aldri noen grunn. skal jeg vente for å se om han endrer mening? er utrolig sårende han er drømmemannen :(

Du bør heller spørre om grunnen.

Så mye enklere ting hadde vært om folk snakker om dette i begynnelsen av datingen

Skrevet

Ordet forhold, vekker mange forskjellige følelser hos mennesker, fordi ordet ikke er en betegnelse på en måte å leve på. For noen er det å være i et forhold noe som gir dem forpliktelsesangst og følelsen av å være fengslet, mens det for andre betyr at de føler seg mer trygge.

Det beste man kan gjøre er å stille spørsmålet "Hva betyr det å være i ett forhold for deg?" Da får man vite hva personen tenker om det å være i et forhold og da kan man også få sagt sin mening om hva man selv føler inngår i betegnelsen.

Mange kan godt være kjærester eller gjøre kjæresteting uten at de vil si at de er i ett forhold. Hvis man har det fint sammen og trives som ting er så synes jeg det er dumt å kreve mer fordi man ønsker en bekreftelse som egentlig ikke har betydning.

Skrevet

Vet at en kompis av meg sier dette til ei han holder på med. Det er fordi han kjenner seg selv godt nok til å vite at han aldri kommer til å være trofast. Han vil rett og slett ikke være kjæreste. Han vil ha det på sin måte, og han er på sett og vis som et lite barn enda. Han finner seg utelukkende damer som er mye eldre enn seg, for da har de allerede fått de barna de skal ha og han slipper maset med det, pluss at de blir litt reservemamma for han. Med andre ord enkelt og behagelig for han, og han kan yte bare akkurat når han gidder.

Jeg er en av de få han snakker ærlig med om dette. De han holder på med gir han alle mulige andre begrunnelser til.

Han er en ettertraktet mann, så han kommer unna med det meste. Nå har han begynt i en veldig krevende jobb også, så da skylder han ofte på at han er sliten etter jobb og sånn. De er så forståelsesfulle, at :)

Anonymous poster hash: 661c1...768
  • Liker 2
Skrevet

Vet at en kompis av meg sier dette til ei han holder på med. Det er fordi han kjenner seg selv godt nok til å vite at han aldri kommer til å være trofast. Han vil rett og slett ikke være kjæreste. Han vil ha det på sin måte, og han er på sett og vis som et lite barn enda. Han finner seg utelukkende damer som er mye eldre enn seg, for da har de allerede fått de barna de skal ha og han slipper maset med det, pluss at de blir litt reservemamma for han. Med andre ord enkelt og behagelig for han, og han kan yte bare akkurat når han gidder.

Jeg er en av de få han snakker ærlig med om dette. De han holder på med gir han alle mulige andre begrunnelser til.

Han er en ettertraktet mann, så han kommer unna med det meste. Nå har han begynt i en veldig krevende jobb også, så da skylder han ofte på at han er sliten etter jobb og sånn. De er så forståelsesfulle, at :)

Jævlig dårlig gjort av den kompisen din å holde på sånn, for en drittsekk rett og slett

Skrevet

Hvorfor har du en sånn slimål som "venn" egentlig?

Han er jo verdiløs.

• Liker 1
Skrevet

Det kan bety at han ikke ønsker noe forpliktende forhold med noen.

Det er ikke din skyld at han ikke "kan ha" noe forhold.

Det kan hende at han er en player, eller det kan hende at han ikke vil binde seg til noen ennå.

Spør først, neste gang.

Skrevet

Hvorfor har du en sånn slimål som "venn" egentlig?

Han er jo verdiløs.

For én gangs skyld er jeg enig med Steinar40.. ;)

Om en person er egoistisk nok til å behandle sine potensielle kjærester/elskere/pulevenner/hva enn han kaller dem slik, er det neppe så veldig mye godt å hente i vedkommede fra folk generelt.

Anonymous poster hash: 9b88d...59f

• Liker 1
Skrevet

Jævlig dårlig gjort av den kompisen din å holde på sånn, for en drittsekk rett og slett

Jeg vil kalle det gjensidig utnytting. De henger som fluer etter han fordi han har statusyrke og er veldig godt utstyrt. At det er viktig for dem å ha en sånn mann å vise frem og snakke om, som om han var ei ny veske, det er nesten like kvalmt.

Skrevet

han har ikke dame. han har aldri hatt noe forhold, og kompisene hans sier til meg "det var på tide at **** fikk seg dame å!". han vil vi skal være ekslusive, og vier meg oppmerksomhet hver dag. jeg tror også han har tillit til meg. han delte en stor familiehemmighet til meg som kun bestekompisen hans vet om.

ts

Anonymous poster hash: 2dad6...aea
Skrevet

han har ikke dame. han har aldri hatt noe forhold, og kompisene hans sier til meg "det var på tide at **** fikk seg dame å!". han vil vi skal være ekslusive, og vier meg oppmerksomhet hver dag. jeg tror også han har tillit til meg. han delte en stor familiehemmighet til meg som kun bestekompisen hans vet om.

ts

Anonymous poster hash: 2dad6...aea

Så hvorfor bryr du deg om at han sier at han ikke vil være i ett forhold? Dere har jo et forhold, selv om han ikke ser det selv. Bare nyt det dere har og ikke stress han med å måtte ha bekreftelse for hva dere er. Dere er noe fint. Det holder!

Skrevet

Så hvorfor bryr du deg om at han sier at han ikke vil være i ett forhold? Dere har jo et forhold, selv om han ikke ser det selv. Bare nyt det dere har og ikke stress han med å måtte ha bekreftelse for hva dere er. Dere er noe fint. Det holder!

Veldig enig! Dere har sikkert bare ulik definisjon av forhold. Ikke stress med definisjoner. I hvert fall så lenge dere er enige om at dere ikke driver med andre og det ikke oppstår problemer. Viktig å prate sammen, men ikke om problemer som ikke eksisterer.

Anonymous poster hash: f664c...70c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...