AnonymBruker Skrevet 22. september 2013 #1 Skrevet 22. september 2013 Har veldig lyst å blokke en litt creepy fyr fra facebook, men han har bare 9 venner på face og jeg er redd for at han ikke har noen å snakke med og vil ta livet sitt viss jeg blokker han, er ganske paranoid viss det kan kalles det da... Han bur en plass i afrika. Jeg ble venn med han for en kompis utav meg som også bor i afrika sa at han duden hadde sett profilbildet mitt og ble såååå forelsket...Eller noe... Han sier at han elsker meg flere ganger daglig med sikkert 20 hjerter(Han har kjent meg i...5 dager) Han ber om et bilde av meg hver dag(Har aldri gitt han) han spør hele tiden om jeg kan komme dit han bor(Kommer aldri til å sje) Han skriver rundt 30 meldinger på facebook daglig om hvor mye han savner meg, elsker meg osv selv om jeg ikke svarer. Han er ganske hyggelig da, burde jeg blokke han? Det er også ei jente fra tyrkia, ho skriver også at hun elsker meg osv... jeg snakker kanskje med mange folk samtidig og viss jeg ikke har svart henne innen fem minutter blir hun omtremt sånn:" Hvorfor svarer du ikke? Er du lei meg? Liker du meg ikke? Hater du meg? Ok du hater meg, alle hater meg, jeg vil døøø" Er drittlei henne for å si det mildt...Så lager hun et stort drama om at hun har kuttet fingeren sin... Hun sier hun vil dø for drømmeprinsen slo opp med henne(hun er...17 år) Alltid når hun bytter profilbilde skriver hun at jeg må like det og kommentere det, syns det og er skikkelig irriterende! Men hun er skikkelig snill. Jeg er en person som ikke kan si nei, hater at folk blir sure/skuffet over meg, men vil blokke begge desse to...Hva syns dere? Anonymous poster hash: e95cd...7fe
AnonymBruker Skrevet 22. september 2013 #3 Skrevet 22. september 2013 Bare slett han! Da jeg var på ferie kom det en random fyr bort til meg og spurte om jeg kunne adde han på fb, selvfølgelig måtte jeg gjøre det! Det første jeg gjorde når jeg kom hjem var å slette han haha Anonymous poster hash: a444d...921
AnonymBruker Skrevet 22. september 2013 #4 Skrevet 22. september 2013 De er ikke hyggelige, de vil dra deg ned på deres nivå med ulykke og dårlig samvittighet. Blokker dem. Anonymous poster hash: 4f6ae...ee2
Gjest made4u Skrevet 22. september 2013 #5 Skrevet 22. september 2013 Om du tror noen som har kjent deg i bare fem dager fra facebook vil ta livet sitt liv om du sletter han, ja da lever du i en annen virkelighet enn meg...
Gjest Ozelot Skrevet 22. september 2013 #6 Skrevet 22. september 2013 Blokker eller slett dem. Gidder du ikke å høre på maset deres, så forstår jeg det godt. Noen ganger må man tenke på seg selv og ikke alle andre hele tiden. Blir det så forferdelig for dem, da har dem en svak sjel må jeg bare si ....
AnonymBruker Skrevet 22. september 2013 #7 Skrevet 22. september 2013 Gro en ryggrad + slett de. <Patetiske mennesker som driver sånn som de. Anonymous poster hash: e2cef...056
AnonymBruker Skrevet 22. september 2013 #8 Skrevet 22. september 2013 han og hun sier at jeg er livet deres, jeg betyr alt for dem! han duden tar bilder fra profilen min og redigerer dem inn i hjerter og sånne teite ting Anonymous poster hash: e95cd...7fe
skyflakes Skrevet 22. september 2013 #9 Skrevet 22. september 2013 han og hun sier at jeg er livet deres, jeg betyr alt for dem! han duden tar bilder fra profilen min og redigerer dem inn i hjerter og sånne teite ting Anonymous poster hash: e95cd...7fe Du har overhodet ikke noe ansvar for disse menneskene. Slett og problemet er løst.
Lutetium 71 Skrevet 22. september 2013 #10 Skrevet 22. september 2013 han og hun sier at jeg er livet deres, jeg betyr alt for dem! han duden tar bilder fra profilen min og redigerer dem inn i hjerter og sånne teite ting Anonymous poster hash: e95cd...7fe De høres ut som menneskelige kjedebrev. Slett dem.
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #11 Skrevet 23. september 2013 Har veldig lyst å blokke en litt creepy fyr fra facebook, men han har bare 9 venner på face og jeg er redd for at han ikke har noen å snakke med og vil ta livet sitt viss jeg blokker han, er ganske paranoid viss det kan kalles det da... Han bur en plass i afrika. Jeg ble venn med han for en kompis utav meg som også bor i afrika sa at han duden hadde sett profilbildet mitt og ble såååå forelsket...Eller noe... Han sier at han elsker meg flere ganger daglig med sikkert 20 hjerter(Han har kjent meg i...5 dager) Han ber om et bilde av meg hver dag(Har aldri gitt han) han spør hele tiden om jeg kan komme dit han bor(Kommer aldri til å sje) Han skriver rundt 30 meldinger på facebook daglig om hvor mye han savner meg, elsker meg osv selv om jeg ikke svarer. Han er ganske hyggelig da, burde jeg blokke han? Det er også ei jente fra tyrkia, ho skriver også at hun elsker meg osv... jeg snakker kanskje med mange folk samtidig og viss jeg ikke har svart henne innen fem minutter blir hun omtremt sånn:" Hvorfor svarer du ikke? Er du lei meg? Liker du meg ikke? Hater du meg? Ok du hater meg, alle hater meg, jeg vil døøø" Er drittlei henne for å si det mildt...Så lager hun et stort drama om at hun har kuttet fingeren sin... Hun sier hun vil dø for drømmeprinsen slo opp med henne(hun er...17 år) Alltid når hun bytter profilbilde skriver hun at jeg må like det og kommentere det, syns det og er skikkelig irriterende! Men hun er skikkelig snill. Jeg er en person som ikke kan si nei, hater at folk blir sure/skuffet over meg, men vil blokke begge desse to...Hva syns dere? Anonymous poster hash: e95cd...7fe Du skal blokkere dem og du skal IKKE ha dårlig samvittighet for det. Disse er nok bare ute etter å bruke deg økonomisk, dessverre. Anonymous poster hash: 7c366...293
ssecret Skrevet 25. september 2013 #12 Skrevet 25. september 2013 Hvordan gikk det? Har du slettet dem?
AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #13 Skrevet 25. september 2013 Hvordan gikk det? Har du slettet dem? Har slettet gutten, jenta har latt meg være faktisk Han gutten fikk ein kompis til å ramse opp hvor lei seg han var, at han elsket meg blablabla, svarte bare ok Anonymous poster hash: e95cd...7fe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå