Gå til innhold

Har noen vært på Kristin's brudesalong?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tenkt på å bestille meg en prøvetime, men lurer på hvordan det er der.... Er det veldig "fint"? Har de alle størrelser? Jeg har noen kg for mye, og er nok litt redd for å bli sett rart på... Og har de forskjellige prisklasser? :)

Håper noen har erfaring! :)

Anonymous poster hash: 791f3...fe5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg hadde prøvetime der og var veldig fornøyd - fikk prøve masse kjoler :) Synes hun som hjalp meg var veldig hyggelig og normalt kledd. Litt usikker på hva du mener med fint, for jeg synes at de fleste brudesalonger blir litt "fint" og uvant ;) men hun som hjalp meg var ung og ikke snobbete eller noe. Og jeg er fra Drammen :P ang størrelser, vet jeg ikke for jeg måtte ha kjole i str 34 :S og priser vet jeg heller ikke.. De spurte meg ikke om hvilken pris jeg så for meg og jeg spurte bare om prisen på den som jeg likte best. Jeg hadde forøvrig prøvetime hos Brudekjolen etterpå og de var 1.000kr billigere på min kjole, så det kan være lurt å sjekke pris andre steder :) Lykke til, - prøve kjoler er gøy selv om det er litt skummelt ;)

Skrevet

Jeg var der for en stund siden, og jeg irriterte meg nettopp over det at alle kjolene jeg prøvde var str. 36. Jeg fikk først "hjelp" av en lærling som var veldig tafatt, men så overtok en av sydamene, og hun hadde veldig peiling på hva hun gjorde. Hun kunne også si hvordan de forskjellige kjolene kan forandres osv.

Jeg likte meg bedre hos Brudekjolen, men kjøpte ikke kjole noen av de stedene.

Anonymous poster hash: 48398...b2d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...