Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har blitt forelsket i en kjendis og falt pladask for han, nå har jeg skrevet melding til han på facebook, han har en egen side der, fan side, og han har lyst å møte meg for å ha sex med meg, men han sa at han ikke hadde noe tid til forhold for han jobber så mye, for det virker som om jeg er ute etter forhold sa han .Og så klarte jeg å sende en melding i dag og spørre om jeg kunne få kysse han på munnen når vi møtes, noe jeg har veldig lyst til, jeg mener, jeg forstår ikke den greia at noen menn vil knulle noen uten å få følelser for damen eller vil kysse henne på munnen mens de holder på med sex ? skjønner ikke dette jeg.Jeg føler meg som en fjollete sjenert forelsket fjortis enda jeg er godt over 30, men det er sikkert slik mange blir i voksen alder når de blir forelsket.

Han virket veldig imponert da han så kroppen min naken på kamera, han ba meg om å ta meg av klærne først og da hadde han i hvertfall lyst å møte meg.

Kanskje jeg bare skal ligge unna, jeg vil at han skal begynne å like meg men.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du sendte ham nakenbilder av deg selv?

Så lurt... !

Hele denne greia er temmelig creepy, synes jeg. Han får sikkert ørten tilsvarende meldinger hver dag, om han er kjendis, og det beste du kan håpe på er å bli brukt en gang eller to, før han går videre til en ny og spennende groupie.

Anonymous poster hash: 99c64...9f5
  • Liker 1
Skrevet

Håper bare han ikke har hatt en tillitsverv i en utkantkommune.

Skrevet

Vi så hverandre naken på web kamera.Han sa nå at siden jeg har en type, så blir det helt feil for meg å møte deg sa han nå til meg ??? Ja jeg vet jeg har en type, og nå slites jeg mellom de to, og ikke kom med kritikk på det, jeg har en type som var utro først med meg, så har ikke så mye respekt for han, men ja burde absolutt gjøre det slutt med typen min, det er feil av meg jeg vet.

Skrevet

Hvis du ikke er et troll, må jeg påpeke at dømmekraften din er høyst uintelligent

• Liker 8
Skrevet

Hvem er han?? Hvor kjent? Er han singel?

Anonymous poster hash: 64048...9d0
Skrevet

Tror du jeg sier hvem han er hallo ? heheheheheh nei.Dømmekraften min uintelligent ? du skal ikke dømme meg du kjenner meg ikke, og du har heller sikkert ikke rent mel i posen og du er ond som sier sånt.

Skrevet

Har ikke noe å si om jeg kjenner deg eller ikke. Jeg mener det er dårlig dømmekraft uansett

• Liker 3
Skrevet

Tror du jeg sier hvem han er hallo ? heheheheheh nei.Dømmekraften min uintelligent ? du skal ikke dømme meg du kjenner meg ikke, og du har heller sikkert ikke rent mel i posen og du er ond som sier sånt.

Er det rart at folk reagerer på utsagnene dine?

Du sitter og viser nakenbilder av deg, du har kjæreste , du er interessert i en fyr pga kjendis status...Hele du virker som ei SLUT med dårlig dømmekraft ja ! Og uintelligent!!!

Skrevet

Du virker mer som ei fjortis enn en dame på 30 år

• Liker 5
Skrevet

For noen bitcher som er her ! for noen kjerringer som er frekke som flatlusa, hva er problemet deres da ? jeg er ikke interessert i han pga kjendis statusen i hele tatt, jeg ble interessert i han pga at det er han !! har ingenting med å gjøre at han er kjendis.

Skrevet

For noen bitcher som er her ! for noen kjerringer som er frekke som flatlusa, hva er problemet deres da ? jeg er ikke interessert i han pga kjendis statusen i hele tatt, jeg ble interessert i han pga at det er han !! har ingenting med å gjøre at han er kjendis.

Vel, overskriften tyder på noe annet...Å sende nakenbilder av deg selv til en du knapt kjenner, er laaaangt over streken for min del..Hvem er bitch!?! Du har kjæreste, men sender nakenbilder, viser deg naken på wecamera til en annen, pluss at du vurderer å ha sex med han , selv om du har type OG han kjendisen har sagt at du bare er et nummer i rekka....Få deg litt selvrespekt og ikke minst, si ifra til typen din for ei SLUT du er!!!

Skrevet

Du er da ganske frekk selv også. Kontakter en fyr for litt "moro", kjendis elle ikke, når du har type.

Skrevet

Slå opp med typen din. Han fortjener bedre

• Liker 2
Skrevet

Å nei, det var typen min som startet det hele, han planla møte med ei annen dame i mange måneder bak min rygg!! derfor fortjener ikke han bedre.Ja jeg burde være snill og gått fra han på en ordentlig måte, men men.

Skrevet

Dette er troll. En dame på 30 burde klare å skrive minst en setning korrekt.

Skrevet

Han heter ikke tilfeldigvis Nicki Bille? :fnise:

Skrevet

Håper det ikke er en av Ylvisene, da spyr jeg,

Anonymous poster hash: fced9...43f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...