Gå til innhold

Er grunnen til at kvinner er utro pga. mannen har liten p*kk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har liten penis og tør ikke få meg kjæreste fordi jeg vet hun kommer til å være utro mot meg. Kan dere bekrefte eller avkrefte teorien min, kvinner er utro pga. mannen har en liten penis?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror grunnen til at folk er utro, er fordi de søker spenning og vil gjøre noe 'ulovlig'. Stor er ikke nødvendigvis bedre. Min samboer er ganske stor, og da er ikke alle stillinger behagelige. Om penis er liten, kan det være enkelte stillinger hvor hun kjenner mindre.

Når det er sagt så vil jeg anbefale du er åpen om det til fremtidige kjærester.

Hvis du er redd for utroskap, prøv å holde liv i det. Gjør andre ting sammen - få inn litt spenning i forholdet, og vær en super mann for kjæresten din.

Hvis du er redd for at hun ikke blir tilfredsstilt, bruk tunge og fingre da vel!

Lykke til:)

Skrevet

Jeg avkrefter herved teorien din.. dersom en dame er utro pga pikken din så er hun uansett ikke noe å samle på.. hennes tap. Så bare slapp av, ro ned m pikk hysteriet. De fleste tror bare de har liten mn har det egentlig ikke. .

Anonymous poster hash: e1e32...c07

Skrevet

Det har ingenting med penisstørrelse å gjøre, nei.

Anonymous poster hash: b2fec...78f
  • Liker 4
Skrevet

Jeg har liten penis og tør ikke få meg kjæreste fordi jeg vet hun kommer til å være utro mot meg. Kan dere bekrefte eller avkrefte teorien min, kvinner er utro pga. mannen har en liten penis?

Jeg har aldri hørt om at størrelsen har vært grunn til utroskap.

Jeg ville ikke vært utro.

Hvordan er du ellers?

Hvilken type damer liker du?

Skrevet

Hvis jeg skal generalisere, så mener jeg de fleste kvinner er veldig opptatt av det emosjonelle. Det handler mye om følelser. Når gifte eller samboende kvinner er utro, får jeg inntrykk av at det handler om at mannen deres ikke "ser" dem, han holder på med sitt, og kvinnen blir underernært på nærhet.

Jeg tror mange forhold kunne vært reddet hvis begge to viste hverandre at de bryr seg og tar seg tid til den andre, roten til alt ondt er når en av partene føler seg alene i forholdet.

Skrevet

Større sjanse for at en kvinne er utro om mannen gir lite oppmerksomhet til henne, enn om han har liten penis iallefall.

Anonymous poster hash: 47ff8...450
  • Liker 2
Skrevet

Større sjanse for at en kvinne er utro om mannen gir lite oppmerksomhet til henne, enn om han har liten penis iallefall.

Anonymous poster hash: 47ff8...450

*signeres*

Elsk din kvinne og vis henne det, og du skaper en sterk relasjon :) utroskap kommer helst av å ikke føle seg elsket, ikke verdsatt osv

Anonymous poster hash: 0d51d...481

Skrevet

Tviler på at mange kvinner er tro mot en mann som tenker med pikken. Og det gjør dessverre mange menn med small penis syndrome. Det er mao. ikke størrelsen på pikken som er problemet, men hodet til eieren.

Anonymous poster hash: 6dd62...5db
  • Liker 4
Skrevet

Nei.

Anonymous poster hash: e799b...f8e

Skrevet

Størrelsen har ingenting å si for meg ihvertfall, er ikke den som betyr noe i et forhold. Hadde jeg vært utro hadde det definitivt ikke vært den mellom beina som var årsak til det!!

Skrevet

Jeg har også liten penis og i tillegg er den ofte slapp.

Ville ikke falt meg inn å tro at kona er utro. Jeg er da mye mer enn min penis. Slutt å være så opphengt i en kroppsdel.

Anonymous poster hash: 13f40...dbf

• Liker 1
Skrevet

Jeg henger meg på de andre som har uttalt at det ikke er grunnet størrelsen på penisen kvinner er utro.

Noen er dessverre notorisk utro uansett om forholdet er bra.

Flertallet er av kvinnene som er utro er gjerne misfornøyd i forholdet, da de gjerne ikke blir sett av mannen hjemme.

Skrevet

Liten pikk KAN være en grunn.

Anonymous poster hash: 6019e...4ea
Skrevet

Nei, man er ikke utro av den grunn. De gangene jeg har vurdert utroskap er fordi jeg ønsker at en mann skal begjære meg slik jeg ser at typen min begjærer andre kvinner. Men selvfølgelig, ville jo helst at typen min skulle begjære meg og ikke andre kvinner, vil jo helst ikke tenke i de baner. Så peis på med det du har og aldri start med å begjære andre kvinner foran nesa på din utkårede, så skal du få se på trofasthet! :D

Anonymous poster hash: 52824...6af
Skrevet (endret)

Liten pikk KAN være en grunn.

Anonymous poster hash: 6019e...4ea

Da er hun isåfall en j*vla bitch som man skal være uendelig glad man er kvitt uansett.

Endret av fro
Skrevet (endret)

Jeg er ikke så helt sikker på at denne tråden er seriøst ment, men jeg kan late som jeg tror det :P Nei. Det er jeg sikker på at ikke er en utroskapsgrunn.

Endret av Demether
Skrevet

Ikke for penis ene og alene, men sammen med mangel på oppmerksomhet osc kan det jo bli tungen på vektskålen.

Skrevet

Haha, nei, det er nok ikke riktig! Ei bekjent av meg har vært etter to ekser av meg så her kan jeg bekrefte diverse ting og tang. Hun var sammen med en som var godt utstyrt og forlot han til fordel for en me dmindre utstyr, så nei, det er nok ikke riktig!

Anonymous poster hash: cc435...c57
Skrevet

Det har ingenting med størrelse på penis å gjøre, men med ondskap..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...