Gå til innhold

Ikke feit, bare litt stor

Anbefalte innlegg

Gjest litt stor
Skrevet

Hva mener han egentlig når han sier at jeg ikke er feit, men bare litt stor?

Hvordan ville du reagert om kjæresten din sa noe sånt til deg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville blitt fornærmet...syns det var teit sagt av han. Spurte du eller sa han det bare ut av det blå?

Anonymous poster hash: c925d...ee7

Skrevet

Noe så dumt å si:P jeg hadde blitt ganske fornærmet og såret- spesielt om dette var noe jeg sleit med og tenkte mye på.. da hjelper det ikke at en annen påpeker at jeg er stor.. Men om du helt ærlig spurte han, så har du ikke så mye du skulle ha sagt:P Mange menn er ikke så flinke til å lyve.

Anonymous poster hash: 61052...40f
Skrevet

Han prøver bare å fortelle deg at kanskje du bør begynne å spise sunnere og bevege deg mer. Det er ikke lett å si det til ens kjære, men slik sa din kjære det :)

Jeg hadde kanskje blitt litt såret der og da, men sannsynligvis ville jeg være klar over det selv, og funnet ut etterhvert at jeg ikke kan være sur på han for at han sa ifra at jeg måtte ta vare på min egen helse.

Anonymous poster hash: 40cec...26e
Skrevet

Jeg sier ofte til dama at hun har ei feit rumpe. Men hun vet jeg elsker store rumper, så hun sier det er greit :-)

Gjest litt stor
Skrevet

Ts her

Det er noe jeg sliter med og tenker litt på - men også noe jeg jobber med, men det er ikke mange kiloene det er snakk om.. Tulla litt med at om jeg ikke gjorde noe snart kom jeg til å bli en elefant

Skrevet

var det han som tulla og sa at du kom til å bli en elefant? :P

Det handler jo også veldig mye om hvor lett man tar seg nær av sånt og hvor selvsikker man er.. Jeg er selv ganske usikker på egen kropp selvom jeg trener og spiser sunt, så jeg hadde nok reagert med å bli lei meg.

Skrevet

Han prøver bare å fortelle deg at kanskje du bør begynne å spise sunnere og bevege deg mer. Det er ikke lett å si det til ens kjære, men slik sa din kjære det :)

Jeg hadde kanskje blitt litt såret der og da, men sannsynligvis ville jeg være klar over det selv, og funnet ut etterhvert at jeg ikke kan være sur på han for at han sa ifra at jeg måtte ta vare på min egen helse.

Vel, hvordan vet du alt dette?

Gjest litt stor
Skrevet

var det han som tulla og sa at du kom til å bli en elefant? :P

Det handler jo også veldig mye om hvor lett man tar seg nær av sånt og hvor selvsikker man er.. Jeg er selv ganske usikker på egen kropp selvom jeg trener og spiser sunt, så jeg hadde nok reagert med å bli lei meg.

Jeg som tulla, men han vet at jeg ikke har et godt forhold til min egen kropp - selv om jeg spiser sunt og trener

Skrevet

Vel, hvordan vet du alt dette?

Vel, er ikke det innlysende da - når ens kjære sier "at jeg ikke er feit, men bare litt stor?"

Skrevet

"Love it or leave it".

Anonymous poster hash: 1e87c...ba8
Skrevet

Hdde blitt sur :P

Anonymous poster hash: 1e02f...f46

Skrevet

Er jo ikke sikkert han mener du må gjøre så himla mye med det da??

Vel, er ikke det innlysende da - når ens kjære sier "at jeg ikke er feit, men bare litt stor?"

Er jo ikke sikkert han mente det som i at man trenger å slanke seg da, bare at man er litt "stor". Stor kan være så mangt.. stor som i høy og bred men ikke feit eller stor som i en feit elefant..

Skrevet

Kjæresten min sier det samme om min kropp, men så er jeg kjempefornøyd med kroppen min så det gjør ingenting. Vet jeg har litt ekstra her og der, og det er det som gjør meg så deilig :danse:

Det handler om å kjenne partneren sin og vite hva man kan si og på hvilke måter.

Sliter hun med kroppsbildet sitt, så sier man ikke at hun er litt stor.

Slik jeg tolker det, så var det et lite hint om at han mener TS kanskje har et par kilo ekstra.

For i mitt hode så er det ingen vits å ta opp negative ord om det ikke er noe man klager på.

Skrevet

"Love it or leave it".

Anonymous poster hash: 1e87c...ba8

Problemet er gjerne at endel damer forandrer seg og blir feitere. Når den dama man forelsket seg i til å begynne med lar kroppen forfalle totalt slik at man nesten har en meter omkrets rundt lårene så er det rett og slett ikke greit.

Jeg er iallefall ærlig med kjæresten min. Hvis jeg syns hun legger på seg sier jeg at hun må trene fordi hun er på vei til å bli tjukk. "Litt ekstra å ta i" er generelt sett usunt og fører med seg en rekke livsstilssykdommer som bl.a økt risiko for diabetes og hjerteproblemer. Jeg kaller henne derimot ikke stygge navn, det ville vært en helt annen sak. Men jeg kaller en spade for en spade. Jeg gidder ikke underbygge et forfall. Ærlighet varer lengst. Jeg tror kjæresten min setter pris på at jeg tør å si min mening.

Jeg ville tatt det til meg og begynt å løpe 20 minutter hver dag. Det er nesten ingenting.

Skrevet

Problemet er gjerne at endel damer forandrer seg og blir feitere. Når den dama man forelsket seg i til å begynne med lar kroppen forfalle totalt slik at man nesten har en meter omkrets rundt lårene så er det rett og slett ikke greit.

Jeg er iallefall ærlig med kjæresten min. Hvis jeg syns hun legger på seg sier jeg at hun må trene fordi hun er på vei til å bli tjukk. "Litt ekstra å ta i" er generelt sett usunt og fører med seg en rekke livsstilssykdommer som bl.a økt risiko for diabetes og hjerteproblemer. Jeg kaller henne derimot ikke stygge navn, det ville vært en helt annen sak. Men jeg kaller en spade for en spade. Jeg gidder ikke underbygge et forfall. Ærlighet varer lengst. Jeg tror kjæresten min setter pris på at jeg tør å si min mening.

Jeg ville tatt det til meg og begynt å løpe 20 minutter hver dag. Det er nesten ingenting.

Jeg i motsetning til deg foretrekker damer som har litt ekstra kilo. Det handler ikke om forfall - kvinnekroppen skal være myk og frodig i mine øyne.

Skrevet

Jeg i motsetning til deg foretrekker damer som har litt ekstra kilo. Det handler ikke om forfall - kvinnekroppen skal være myk og frodig i mine øyne.

Vel, fra et vitenskapelig ståsted er biologien uenig i din forherligelse av det myke og frodige. But who's counting anyways. ^^ :ball:

Skrevet

Vel, fra et vitenskapelig ståsted er biologien uenig i din forherligelse av det myke og frodige. But who's counting anyways. ^^ :ball:

Vel, nok en gang: nyere forskning sier at mennesker med noen kilo ekstra lever lenger enn de som er tynnere. Da snakke vi selvsagt ikke om fedme, men lett overvekt.

Skrevet

Da mener han vel at han syns du ikke er feit, men litt stor...

Skrevet

Vel, fra et vitenskapelig ståsted er biologien uenig i din forherligelse av det myke og frodige. But who's counting anyways. ^^

Jeg er ikke helt enig med deg når du sier at biologien er uenig med meg, ref.: sekundere seksuelle karakteristikker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...