Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir alltid dumpa, og lurer på om jeg burde begynne å ha en mann på lur så jeg har en å gå til når det blir slutt. Blir et fryktelig forbruk av mannfolk da, men det er jo sånn menn holder på mot meg så.

Så det jeg lurer på er om det er vanlig å ha en mann i bakhånd? Da mener jeg ikke å være utro, men ha en mann flørter med i tillegg til den man er sammen med.

Anonymous poster hash: 5af72...5c1
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke gjør det er du snill :) er ikke alle menn som er sånn, kanskje prøve å gå etter andre typer menn?

• Liker 1
Skrevet

Ville ikke flørtet-flørtet om jeg var i et forhold :) så nei, synes det er teit om du skal la det gå utover andre menn hvordan tidligere menn har behandlet deg.

Anonymous poster hash: d0011...10b
  • Liker 1
Skrevet

Ikke gjør det er du snill :) er ikke alle menn som er sånn, kanskje prøve å gå etter andre typer menn?

Har prøvd det men alle behandler meg som dritt. Og alle forlater meg. Så tenkte oppføre meg likt tilbake siden alle menn har vært utro mot meg.

Skrevet

Ikke gjør det. Da er du jo faktisk ikke noe bedre selv, du blir plassert i akkurat samme kategori.

Og nei, ikke alle er drittsekker. På samme måte som det finnes drittkjerringer der ute og, så finnes det en del snille menn.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hvilke type menn er det? Ikke alltid lett å se det utenpå...

Endret av winston
Skrevet

Har prøvd det men alle behandler meg som dritt. Og alle forlater meg. Så tenkte oppføre meg likt tilbake siden alle menn har vært utro mot meg.

Hvordan er du selv ts? Slutt å skylde på alle andre, du hatr og et ansvar! Hvis du f.eks ligger med en mann veldig tidlig, gir du og signaler om at du kanskje tar lett på menn og sex...Du må selv sette standard!

Skrevet

Hvordan er du selv ts? Slutt å skylde på alle andre, du hatr og et ansvar! Hvis du f.eks ligger med en mann veldig tidlig, gir du og signaler om at du kanskje tar lett på menn og sex...Du må selv sette standard!

Det gjør jeg aldri, venter alltid en god stund til jeg har blitt kjent med en mann før jeg ligger med han. Takk for at du gir meg skylda forresten, jeg er så drittlei å høre at jeg ikke er bra nok :( Jeg faller ikke for typiske bad boys, liker litt roligere menn. Jeg er desverre ikke synsk så jeg får alltid sjokk når det jeg trodde var drømmemannen var en utro idiot. Han siste som dumpet meg var så og si drømmemannen men dumpet meg til fordel for en ung tøs.

Skrevet

Hvor mange ganger har dette skjedd?

At noen er utro mot deg mener jeg

Anonymous poster hash: 0cdeb...5b7

Skrevet

Det gjør jeg aldri, venter alltid en god stund til jeg har blitt kjent med en mann før jeg ligger med han. Takk for at du gir meg skylda forresten, jeg er så drittlei å høre at jeg ikke er bra nok :( Jeg faller ikke for typiske bad boys, liker litt roligere menn. Jeg er desverre ikke synsk så jeg får alltid sjokk når det jeg trodde var drømmemannen var en utro idiot. Han siste som dumpet meg var så og si drømmemannen men dumpet meg til fordel for en ung tøs.

Jeg mente ikke å gi deg skylda, jeg sier bare at det alltid er to sider, og at man selv har et ansvar hvordan man lar andre behandle oss.Høres ut som du har vært uheldig, men kanskje du og skal være mer på vakt når du involverer deg.

Skrevet

Jeg mente ikke å gi deg skylda, jeg sier bare at det alltid er to sider, og at man selv har et ansvar hvordan man lar andre behandle oss.Høres ut som du har vært uheldig, men kanskje du og skal være mer på vakt når du involverer deg.

Ok, men hva skal jeg gjøre mener du? For jeg setter krav tidlig og finner meg faktisk ikke i hva som helst. Skal jeg gå rundt med løgndetektor? Eller få noen skumle kamerater til å avhøre alle jeg dater?

Skrevet

Hvor mange ganger har dette skjedd?

At noen er utro mot deg mener jeg

Forhold - 2 personer

Dater/flørter etc - så mange at jeg husker ikke, men kan kanskje ikke kalle det utroskap når man ikke er definert som sammen.

Kjenner bare at jeg blir så lei av å bli behandlet dårlig, jeg gjør alt for kjærester og tar vare på de. Derfor tenker jeg at hvis jeg flørter med andre sånn som menn gjør så behandler jeg menn som forbruksvarer, akkurat som de gjør mot meg.

Skrevet

Ok, men hva skal jeg gjøre mener du? For jeg setter krav tidlig og finner meg faktisk ikke i hva som helst. Skal jeg gå rundt med løgndetektor? Eller få noen skumle kamerater til å avhøre alle jeg dater?

Tips : vent alltid lenge med sex før du vet mer hvor du står.

Så ser du om handligene hans er i samsvar med ordene hans. Er de ikke det, bør du være på vakt. Hvis han f.eks lyver, dårlig tegn.

Og nei : jeg tror IKKE det er noen idé å være slik selv. Jeg tror du har vært uheldig i en kombinasjon med en smule naiv/for lite på vakt, trodd for tidlig at han ville satse på deg, og evt at du har truffet feil type menn.

Virker som mange idag har div profiler, er tilgjengelige 24/7, har flørter her og der...Derfor bør man være ekstra på vakt å bruke VELDIG GOD tid!

Hvordan har du oppdaget utroskapene?

Skrevet

Tips : vent alltid lenge med sex før du vet mer hvor du står.

Så ser du om handligene hans er i samsvar med ordene hans. Er de ikke det, bør du være på vakt. Hvis han f.eks lyver, dårlig tegn.

Og nei : jeg tror IKKE det er noen idé å være slik selv. Jeg tror du har vært uheldig i en kombinasjon med en smule naiv/for lite på vakt, trodd for tidlig at han ville satse på deg, og evt at du har truffet feil type menn.

Virker som mange idag har div profiler, er tilgjengelige 24/7, har flørter her og der...Derfor bør man være ekstra på vakt å bruke VELDIG GOD tid!

Hvordan har du oppdaget utroskapene?

Vel i det ene tilfellet fikk jeg mail av hans kone (!) i hjemlandet hans, jeg hadde ingen anelse at han var gift og det hadde ikke kameratene hans heller. I det siste tilfellet så hadde han sugemerke på halsen da vi var på ferie men skyldte på en kompis.. Da klikka jeg og han ble sur. Det er uansett vondt å ikke bli behandlet med respekt.

Skrevet

Det er lurt(tro meg), ja, bare du ikke er utro.

Anonymous poster hash: 8411b...48e
Skrevet

Så du har opplevd at en nordmann er utro mot deg og fra det generaliserer du resten av oss?

Skrevet

Ok, så du har gjort det selv? Jeg kunne aldri vært utro, er katolikk så har ikke samvittighet til det. Er jo en utfordring da å date en samtidig som du skal holde en annen "varm"uten at det skjer noe på noen mnd.

Skrevet

Uff :(

Skrevet

Så du har opplevd at en nordmann er utro mot deg og fra det generaliserer du resten av oss?

En nordmann + en utlending. Også har jeg hørt veldig mange rare historier fra venninner. Jeg vet det er mye utroskap i Norge da.

Skrevet

Du har nok bare hatt uflaks, statistisk sett er med mindre sannsynlig at en rolig person er utro enn en mer utadvendt en, så hvis det er preferansene dine burde du ikke forandre de.

Men man kan aldri være sikker

En nordmann + en utlending. Også har jeg hørt veldig mange rare historier fra venninner. Jeg vet det er mye utroskap i Norge da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...