Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og kjæresten har det veldig bra sammen, og har vært sammen ca et år nå. Før vi ble sammen traff jeg en annen mann, som var veldig snill og god og morsom, men som jeg så på mer som en venn. Han var absolutt typen jeg kunne se for meg å bli forelsket i, men jeg fikk ikke helt de sterke følelsene for han. Han virket veldig interessert, men var samtidig litt tilbakeholden. Kontakten mellom oss dabbet gradvis av, og etter jeg ble sammen med kjæresten har vi nesten ikke snakket sammen. Jeg har forsøkt å opprettholdt kontakten som venner, men han virker ikke helt interessert, spesielt ikke etter han fikk kjæreste tidligere i år.

De siste månedene har han dukket opp i drømmene mine flere netter i løpet av en uke, noe som er veldig slitsomt. Jeg har hverken sett han eller tenkt på han i forkant av drømmene, men etter drømmene blir det sittende litt igjen. Drømmene går som oftest ut på at han redder meg fra noe skummelt, passer på meg, tar vare på meg, gjør alt bra og slik. Når jeg våkner er det akkurat som om jeg savner han, helt til jeg våkner skikkelig og innser at det bare var en drøm - og da føler jeg meg fæl som drømmer om han...

I gårnatt hadde jeg en slik drøm igjen, og i går traff jeg han da jeg gikk tur. Vi snakket litt sammen, og jeg kjente på det savnet jeg har når jeg våkner fra en drøm om han... Også begynner jeg å tenke, hva om jeg hadde gitt han en sjanse? Hadde vi hatt det bedre enn meg og kjæresten? Hadde han vært mer tålmodig, omsorgsfull og de tingene jeg noen ganger savner hos kjæresten min? Jeg forsøker å tenke at det var jo flere grunner til at det ikke ble noe mellom oss, men likevel føler jeg nesten at jeg angrer på at jeg ikke ga han en sjanse.

Til vanlig når jeg ikke har drømt om han på en stund så tenker jeg ikke på han på denne måten, jeg syns jo for all del han er en trivelig fyr og jeg skulle ønske vi kunne vært venner. Men det skremmer meg at jeg blir SÅ oppslukt i han etter drømmene. Er det noen som har noe tips til hva jeg bør gjøre? Eller som er gode på drømmetyding? :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er sikkert en dritheldig fyr da, som får være privilegert nok til å være mannen i drømmene dine.

Hvis det påvirker ham på noen måter da. Noe det neppe gjør, kjenner jeg KG rett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...