Gjest Ikke innlogget Perser Skrevet 28. april 2004 #1 Skrevet 28. april 2004 Har fått virus på maskinen! Norton sin hjemme side kalte den for orm, brukerprofilen min er helt ödelagt. Og jeg våger ikke å logge meg inn noen plass med denne (mannen min sin) brukerprofilen. Når jeg pröver å åpne noe så kommer bare den virus filen opp, den har til å med klart å slette norton! :cry: Hva skal jeg gjöre? Går ikke engang an å slette brukerprofilen. Selvom denne her er også admin bruker profil! Hjelp meg er dere snill.... *Perser*
Gjest Anonymous Skrevet 28. april 2004 #2 Skrevet 28. april 2004 Fikk til å slette profilen. Er viruset borte nå for det om? Har ihvertfall satt på brannmuren. Skal ikke slå den av på en god stund! :-?
Gjest Perser! Skrevet 28. april 2004 #3 Skrevet 28. april 2004 Den er vist på denne profilen også... Går ikke an å reparere den og heller ikke isolere den. Den heter W32.Dedler.Worm :cry:
Gjest katti Skrevet 28. april 2004 #4 Skrevet 28. april 2004 gå på google å skrive worm virus. klikk deg inn på ei side der å finn et virusprogram som fjerner blasterworm virus.Det skal være nedlastningslinker på sidene til et virusprogram!
Gjest Hege Skrevet 28. april 2004 #5 Skrevet 28. april 2004 Hei Perser! Kanskje du kan finne et verktøy til å fjerne ormen med her: http://securityresponse.symantec.com/avcen...tools.list.html
Gjest Perser! Skrevet 28. april 2004 #6 Skrevet 28. april 2004 Tusen hjertelig takk for svar holder på å scanna nå! :tvitvi:
Gjest Perser Skrevet 29. april 2004 #7 Skrevet 29. april 2004 Det hjalp ikke.. Norton har ikke den på lista si engang!
Gjest Perser! Skrevet 29. april 2004 #8 Skrevet 29. april 2004 Fikk fjernet viruset til slutt! Med MCfee Vius scann! Man kan laste den ned her http://www.mcafeeasap.com/intl/en/content/...sap/default.asp? I tilfelle noen andre får samme ormen.. Hej då! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå