Gå til innhold

Hva skal jeg operere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 4 komplekser, og har lyst å gjøre noe med disse. Saken er at jeg ikke har råd til å fikse på alt. Jeg er 25 år og leier leilighet.

-Nesen. Den er stor, rett og dominerende. Ønsker å forminske denne.

- Mandlene. Det samler seg puss i dem hele tiden og legen vil ikke dekke operasjon for meg :(

- Silikon. Jeg har små, 'slappe' pupper.

- Kjønnslepper. Kjønnsleppene henger en del utenfor, og det ser ikke bra ut.

Hva ville du gjort?

Anonymous poster hash: 2dde5...64d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Først ville jeg fått unna helseproblemene. Hvis mandlene utgjør et reelt problem, og er en trussel for din helse (hvorfor vil ikke legen fjerne de?), gjør dette først.

Deretter ville jeg prioritert det som plaget meg mest.

Selv har jeg tatt alle disse operasjonene, untatt mandlene. Er veldig glad jeg har gjort alle sammen, men den jeg er mest fornøyd med, er nesen. Nesen sitter midt i ansiktet, og ansiktet er det de fleste folk "bedømmer" deg på. :)

Anonymous poster hash: 6a067...7a8
Skrevet

Mandlene.. Sliter med det samme.

Anonymous poster hash: 11bdc...fd9

Skrevet

Ville kun tatt mandlene.

Anonymous poster hash: 7e8d9...390
  • Liker 1
Skrevet

Først ville jeg fått unna helseproblemene. Hvis mandlene utgjør et reelt problem, og er en trussel for din helse (hvorfor vil ikke legen fjerne de?), gjør dette først.

Deretter ville jeg prioritert det som plaget meg mest.

Selv har jeg tatt alle disse operasjonene, untatt mandlene. Er veldig glad jeg har gjort alle sammen, men den jeg er mest fornøyd med, er nesen. Nesen sitter midt i ansiktet, og ansiktet er det de fleste folk "bedømmer" deg på. :)

Legen mener de ikke er betente nok, og så er de ganske små. Jeg går konstant rundt med dårlig ånde og ingen tar meg seriøst! :/

ts

Gjest Brillefin
Skrevet (endret)

Jeg må si at jeg aldri har skjønt dette med å operere kjønnsleppene....

Endret av Brillefin
Skrevet

hva enn du føler er viktigst

Anonymous poster hash: cf33e...014
Skrevet

Sikkert mye som er vanskelig å forstå her i verden. Det betyr ikke at det er feil. :)

For min egen del, synes jeg det var veldig verdt det. Mye mindre fysisk ubehag ved sex, og psykisk sett er det en helt annen verden. Kan faktisk ha oralsex nå, og nyte det!

Men det er selvsagt ikke noe man gjør med mindre man har seriøse komplekser og/eller fysiske problemer. Alle inngrep innebærer en helserisiko.

Skrevet

Jeg har faktisk operert nesa, og det har forandert livet mitt. Jeg føler meg lykkeligere, og mer selvsikkert.

Anonymous poster hash: cf33e...014
Skrevet

Psykolog er nok billigst…

Anonymous poster hash: 6313c...f1d
  • Liker 3
Skrevet

Ville først tatt mandlene

Så nesa

Også puppene

Men ikke alt på en gang, som rosabloggerne gjør. Du kjenner ikke deg selv igjen til slutt.

Kjønnslepper - sukk... altså, kvinner får det ofte for seg at de har stygt underliv og blablabla, men kjønnsleppene er så forskjellige i fasong og størrelse at det ikke er vits med mindre det fører til fysisk ubehag som friksjon.

Skrevet

Nesen, den er synlig hele tiden og du kan ikke skjule den på samme måte som puppene og kjønnsleppene. Formen til nesen viser hele tiden, og prøver du å dekke den med noe ser det vel bare enda verre ut.

Anonymous poster hash: 93941...0d5
Gjest Brillefin
Skrevet

Sikkert mye som er vanskelig å forstå her i verden. Det betyr ikke at det er feil. :)

For min egen del, synes jeg det var veldig verdt det. Mye mindre fysisk ubehag ved sex, og psykisk sett er det en helt annen verden. Kan faktisk ha oralsex nå, og nyte det!

Men det er selvsagt ikke noe man gjør med mindre man har seriøse komplekser og/eller fysiske problemer. Alle inngrep innebærer en helserisiko.

Det var ikke det at jeg mener det er feil, det er bare at det slike ting jeg aldri har tenkt over har noe å si, hvertfall hvis det kun er visuelt sett. Tenker at det er ikke akkuratt noe som synes til en hver tid ;) men er det ubehag/et fysisk problem; så ok

Skrevet

Mandlene. Og så ville jeg jobbet med sellvbildet, så kanskje du slipper de andre operasjonene. Men mandlene kan jeg forstå!

Skrevet

Jeg har 4 komplekser, og har lyst å gjøre noe med disse. Saken er at jeg ikke har råd til å fikse på alt. Jeg er 25 år og leier leilighet.

-Nesen. Den er stor, rett og dominerende. Ønsker å forminske denne.

- Mandlene. Det samler seg puss i dem hele tiden og legen vil ikke dekke operasjon for meg :(

- Silikon. Jeg har små, 'slappe' pupper.

- Kjønnslepper. Kjønnsleppene henger en del utenfor, og det ser ikke bra ut.

Hva ville du gjort?

Jeg har allerede tatt en neseoperasjon, og jeg ville ha valgt dette. Nesen sitter midt i ansiktet, og har mye for ens selvtillit å si, hvert fall i mitt tilfelle. Ang. operasjon i mandlene - bytt lege!!! Jeg har samme problemet som deg, og kommer til å få operasjonen dekket i nærmeste fremtid.

Silikon i puppene har flere negative sider. Kan skje komplikasjoner i ettertid, vanskeligere å oppdage brystkreft m.m. Kjønnsleppene - herregud, hvem bryr seg.. Mine er ikke akkurat perfekte de heller, men jeg har fått MYE skryt. Hvis menn synes du er deilig, driter de i om kjønnsleppene dine henger litt utenfor. Det gjør de hos de fleste.

Lykke til! :)

Anonymous poster hash: efbaf...b4f

• Liker 2
Skrevet

Hva med hjernen?

• Liker 2
Skrevet

Nesa, med mindre mandlene virkelig er til bry - men i så fall burde du snakke med legen for å få det dekket.

Anonymous poster hash: 4609c...4f1
Skrevet

Få barn først før du vurderer puppene. De er sikkert helt perfekte slik de er! Velg mandlene, og psykolog etterpå. Selvtilitten sitter i hodet, ikke på kroppen.

Anonymous poster hash: 88549...873
  • Liker 2
Skrevet

Du har ikke sett på serien om pinlige sykdommer? Jeg vil anbefale deg det. Jeg tror det kan være en øyeåpner for deg. Søk etter det på NRK sine nettsider for nett-tv.

Anonymous poster hash: 00ed6...c07

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...