AnonymBruker Skrevet 22. september 2013 #1 Skrevet 22. september 2013 Hva synes dere om at en part legger seg tidlig, en annen seg seint og så er den som legger seg seint bråkete når han/hun legger seg så den som legger seg tidlig våkner? Tenkerpå et kjærestepar.Anonymous poster hash: e2a8a...fef
spinnwild Skrevet 22. september 2013 #2 Skrevet 22. september 2013 Høres ikke bra ut. Det finnes noe som kalles å ha respekt for hverandre. Har det slik selv, jeg legger meg noen timer før. Han trenger ikke liste seg, men han skal ikke prøve å vekke meg liksom. Har ikke treng å si noe om det, han bruker hodet selv og har aldri bråkt unødvendig mens jeg sover.
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2013 #3 Skrevet 22. september 2013 Hvordan er hverdagen da? Om den ene jobber senere enn den andre så er det ikke like greit å legge seg samtidig. Men igjen, man burde jo ta hensyn til partner om man legger seg senere da, ikke vekke den andre. Hadde det gått an å hatt på et svakt nattlys sånn at den som legger seg sent ser hvor han går og slipper å snuble?
AnonymBruker Skrevet 22. september 2013 #4 Skrevet 22. september 2013 Man respekterer hverandre selvfølgelig. Som oftest legger vi oss samtidig, men om jeg legger meg først tar han hensyn og omvendt. Men vi sover begge ganske dypt, så det tror jeg aldri vil bli noe problem for oss. Man tar likevel uansett hensyn uansett hvem det skulle være som sov!! Man står ikke akkurat å slamrer med dører når onkel/tante/venn/mor/far ligger å sover liksom.. Anonymous poster hash: 6d93b...845
Noteknekk Skrevet 22. september 2013 #5 Skrevet 22. september 2013 Vi legger oss nesten alltid samtidig så for oss har det ikke egentlig vært en problemstilling, men for min del syns jeg det bare er koselig om jeg våkner slik at jeg kan legge meg inntil ham/kjenne at han holder om meg. Men så sovner jeg raskt igjen også da. Men sånn ellers så skal man jo selvfølgelig ta hensyn til hverandre og ikke forstyrre den andre om han/hun ikke ønsker det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå