Gjest Carmen. Skrevet 22. september 2013 #1 Skrevet 22. september 2013 Vet ikke om det har blitt opprettet en lignende tråd, men noen som kan anbefale en mascara som gir lange og fyldige vipper? Hørt om dior show mascaran eller hva den heter , er den bra?
Gjest Raptuza Skrevet 22. september 2013 #2 Skrevet 22. september 2013 SuperStretch fra Oriflame. Like god som L'extreme fra Lancome, min gamle Favoritt.
Gjest BabyBlue Skrevet 22. september 2013 #3 Skrevet 22. september 2013 Le volume de chanel. Den gir begge deler
AnonymBruker Skrevet 22. september 2013 #4 Skrevet 22. september 2013 Diorshow blackout! Desidert den beste mascaraen av de hundre forskjellige jeg har prøvd. Sverger alltid til den! Anonymous poster hash: a4289...0bc
Magnifique Skrevet 22. september 2013 #5 Skrevet 22. september 2013 Hei. Jeg har prøvd Diorshow, men denne ga meg klumpete vipper. I tillegg luktet den litt spesielt. Men en mascara jeg elsker, er Gosh sin Show-me-volume. Den gir fantastiske vipper - klumper ikke og sitter lenge på. I tillegg gir den masse volum. Anbefales på det sterkeste! Mye bedre enn Diorshow, etter min smak.
AnonymBruker Skrevet 22. september 2013 #6 Skrevet 22. september 2013 Alle YSL mascaraene Anonymous poster hash: 3887e...357
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå