Gå til innhold

Hun gjør det slutt, jeg sier "greit", hun bryter sammen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva i alle dager er dette for noe? (eks)dama gjorde det slutt for noen dager siden. Jeg sa kun "ok, greit for meg hvis det er det du vil". Hun ble litt stille, før hun plutselig brøt sammen, sprang ut uten å si farvel. Hørte bare noen rare lyder fra henne i det hun sprang.

Hva er greia?

Anonymous poster hash: b9a9a...b43
  • Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun håpte vel du skulle be på dine knær om at hun ble? Og egentlig ikke helt mente det. Ikke vet jeg, men merkelig reaksjon.

• Liker 15
Skrevet

Merkelig reaksjon fra dere begge..

Hadde du ikke følelser for henne overhodet, siden du ikke bryr deg om å bli dumpa?

Anonymous poster hash: 5d2f3...be1
  • Liker 44
Skrevet

Hva i alle dager er dette for noe? (eks)dama gjorde det slutt for noen dager siden. Jeg sa kun "ok, greit for meg hvis det er det du vil". Hun ble litt stille, før hun plutselig brøt sammen, sprang ut uten å si farvel. Hørte bare noen rare lyder fra henne i det hun sprang.

Hva er greia?

Anonymous poster hash: b9a9a...b43

Hvordan brøt hun sammen og hva gjorde hun?

Gråt hun?

Kjeftet hun?

Skrevet

Hadde du ikke følelser for henne overhodet, siden du ikke bryr deg om å bli dumpa?

Hvorfor tror du han ikke bryr seg? Det er da ikke normalt å blottlegge følelsene sine ovenfor ei som nettopp har sagt at hun ikke bryr seg lengre.

Anonymous poster hash: d0c20...3c2

• Liker 19
Skrevet

Hvorfor tror du han ikke bryr seg? Det er da ikke normalt å blottlegge følelsene sine ovenfor ei som nettopp har sagt at hun ikke bryr seg lengre.

Anonymous poster hash: d0c20...3c2

Det er ikke normalt å være i stand til å klare å skjule sin sorg, når man blir dumpa.

Folk flest blir lei seg i en slik situasjon, og vil da generelt ikke ha så mye annet valg enn å vise det.

• Liker 17
Skrevet

Merkelig reaksjon fra dere begge..

Klart jeg har, men ser ingen grunn til å avslutte ting med noe stort drama. Tenkte det var greit å bare holde det kaldt og rolig.

Hun spurte først om jeg ikke var enig og jeg svarte at vi kunne godt avslutte det hele om det var det hun ville. Så ble hun stille en stund, jeg spurte om hun ville ha noe å drikke før hun dro. Hun sa nei, før hun plutselig stormet ut døra. Aner ikke om hun begynte å gråte, men synes jeg hørte noe hulking.

Anonymous poster hash: 2174b...c2a

• Liker 6
Skrevet

Klart jeg har, men ser ingen grunn til å avslutte ting med noe stort drama. Tenkte det var greit å bare holde det kaldt og rolig.

Hun spurte først om jeg ikke var enig og jeg svarte at vi kunne godt avslutte det hele om det var det hun ville. Så ble hun stille en stund, jeg spurte om hun ville ha noe å drikke før hun dro. Hun sa nei, før hun plutselig stormet ut døra. Aner ikke om hun begynte å gråte, men synes jeg hørte noe hulking.

Om du synes det er rart at folk viser følelser ved et samlivsbrudd, har du issues...

Du kan neppe ha følt spesielt sterkt for henne, dersom du var i stand til å late som om du ga faen.

• Liker 20
Skrevet

Er du lei deg for at hun gjorde det slutt?

Det kan hende at hun gjorde det slutt uten at hun egentlig ønsket at det skulle være slutt.

Det kan hende at hun ønsket en dialog om forholdet, fordi hun var usikker på om du elsker henne.

. Men det er en dum måte å gjøre ting på, dersom det var dette som var hennes hensikt.

Skrevet

Kanskje hun forventet en annen reaksjon, at du skulle bli lei deg og fortvila? Det er jo som regel slik man reagerer, kanskje hun tolket det som at ikke du brydde deg noe særlig om det, og at du virket kald og care.

• Liker 3
Skrevet (endret)

Det er ikke normalt å være i stand til å klare å skjule sin sorg, når man blir dumpa.

Folk flest blir lei seg i en slik situasjon, og vil da generelt ikke ha så mye annet valg enn å vise det.

Jo det er ganske normalt å reagere med sjokk og oppføre seg nøytralt.

Endret av Evilposelos
  • Liker 13
Skrevet

Er du lei deg for at hun gjorde det slutt?

Det kan hende at hun gjorde det slutt uten at hun egentlig ønsket at det skulle være slutt.

Det kan hende at hun ønsket en dialog om forholdet, fordi hun var usikker på om du elsker henne.

. Men det er en dum måte å gjøre ting på, dersom det var dette som var hennes hensikt.

TS

Tja, jeg har vurdert selv å gjøre det slutt i det siste. Liker henne godt, men det har vært ustabilt i det siste. Hun var irritert på meg og spurte om jeg ikke var nysgjerrig på hvorfor hun gjorde det slutt. Hvorfor jeg aldri lurte på hva hun gjorde når vi ikke kunne møtes. Så aner ikke hvorfor hun gjorde det slutt. Men jeg sa kort og godt at "det kunne vi gjøre, dersom det var det hun ønsket".

Skrevet

TS

Tja, jeg har vurdert selv å gjøre det slutt i det siste. Liker henne godt, men det har vært ustabilt i det siste. Hun var irritert på meg og spurte om jeg ikke var nysgjerrig på hvorfor hun gjorde det slutt. Hvorfor jeg aldri lurte på hva hun gjorde når vi ikke kunne møtes. Så aner ikke hvorfor hun gjorde det slutt. Men jeg sa kort og godt at "det kunne vi gjøre, dersom det var det hun ønsket".

Du høres helt apatisk ut og virker ikke som dere har vært i et ordentlig forhold. Du elsket henne ikke tydeligvis. Virker veldig 12 år og liksom kjærester...

• Liker 13
Skrevet

Hun ble sikkert lei seg fordi hun har hatt det på følelsen at du ville gjøre det slutt, og da hun selv gjorde det og du reagerte sånn så fikk hun det bekreftet. Reaksjonen din sa jo ganske enkelt "Samma for meg".

Anonymous poster hash: 1c7bb...03e
  • Liker 21
Skrevet

Hun ble sikkert lei seg fordi hun har hatt det på følelsen at du ville gjøre det slutt, og da hun selv gjorde det og du reagerte sånn så fikk hun det bekreftet. Reaksjonen din sa jo ganske enkelt "Samma for meg".

Anonymous poster hash: 1c7bb...03e

Men hun gjorde det jo slutt. Hvorfor bryr hun seg om hvordan jeg reagerer da? Hadde det vært bedre for henne om jeg brøt helt sammen? :/

• Liker 5
Skrevet

TS

Hva har vært ustabilt i det siste, og hvorfor?

Er det mulighet for at dere kan snakke ut?

Skrevet

Hva har vært ustabilt i det siste, og hvorfor?

Er det mulighet for at dere kan snakke ut?

TS

Forholdet har vært ustabilt. Tror hun mener at jeg er for likegyldig. F.eks. hvis jeg spør om hun har lyst å gjøre noe og hun sier at hun ikke kan, så spør jeg aldri hvorfor hun ikke kan. Dette har hun tolket som at jeg ikke bryr meg.

Tviler på at vi kan snakke ut. Hun sa det var mange ting med meg som irriterte henne grenseløst og hun klarte ikke engang snakke om det, uten å eksplodere...

Skrevet (endret)

Tenker at hun gjerne har følt litt på at du har vært uinteressert og gjerne har holdt litt avstand. Og håpet det å miste henne kunne røske litt opp i deg, og gjerne få deg til å innse at hun faktisk ikke ville være der for enhver pris. Om hun ikke egentlig hadde lyst til at det skulle bli slutt, er det klart hun får vondt av å se at du faktisk ikke bryr deg om henne.

Men det er bare spekulasjoner. Mulig hun også bare ville ha en selvtillitsboost, ved å se deg krype litt. Og når hun ikke fikk det, ble hun så forbanna at hun begynte å gråte og stakk derifra.

Jeg holder egentlig en knapp på første... =P

Endret av Raven Emerald
  • Liker 13
Skrevet

Kanskje hun gjorde det slutt fordi du tydeligvis har gitt klare signaler på at du vil gjøre det slutt...? Og om du virkelig elsket henne ville du aaalldri ha sagt greit det......

Skrevet

Tenker at hun gjerne har følt litt på at du har vært uinteressert og gjerne har holdt litt avstand. Og håpet det å miste henne kunne røske litt opp i deg, og gjerne få deg til å innse at du faktisk kunne miste henne. Om hun ikke egentlig hadde lyst til at det skulle bli slutt, er det klart hun får vondt av å se at du faktisk ikke bryr deg om henne.

Men det er bare spekulasjoner. Mulig hun også bare ville ha en selvtillitsboost, ved å se deg krype litt. Og når hun ikke fikk det, ble hun så forbanna at hun begynte å gråte og stakk derifra.

Jeg holder egentlig en knapp på første... =P

Hva er denne greia med å få den andre til å "innse" noe? Har man ikke lyst at det skal bli slutt er det bare dumt å gjøre det slutt og forvente et annet resultat.

Anonymous poster hash: a54eb...42b

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...