AnonymBruker Skrevet 22. september 2013 #1 Skrevet 22. september 2013 Nylig var jeg og min samboer på danskebåten, opp å ned til København og tilbake igjen. Vi hadde det egt veldig koselig. Men når vi skulle spise middag, hadde vi rett å slett ingenting å prate om. Vi bare satt der å spiste og sa liksom ingenting. Ellers enn dette pratet vi jo, men det var liksom ting som er der å da om dere skjønner. F.eks; "det var en fin genser, hva er prisen?" så kan vi da prate om kvalitet på klær og pris osv. Vi har vært samboere i snart 2 år, og det plager meg egt at vi ikke hadde noe å prate om. Virket ikke som om han prøvde noe særlig heller. Da jeg nevnte for ham at du sier ikke noe, så sier han bare "ikke du heller". Føler det alltid er jeg som tar initativ til ting. Etter han sa dette, begynte jeg jo å prate om forskjellige tilfeldige ting, så bare er han kort med meg. Når sant skal sier så kjedet jeg meg egt litt på båten, siden ingen av oss er noe særlig "party" mennesker så er det ikke så attraktivt å sitte i baren oppe, men er jo selvfølgelig andre ting å gjøre. Følte ikke han var så interissert å gjøre noe annet enn å ligge på lugaren. Er det meg det er noe galt meg - at han kjeder seg med meg? Er det egt et problem når vi ikke hadde samtaleemne under middagen? Jeg over tenker for mye å tenker da om han er slik om han hadde vært med ei annen på tur. Anonymous poster hash: 0b8da...16a
AnonymBruker Skrevet 22. september 2013 #2 Skrevet 22. september 2013 Høres ut som du er med feil type. Har opplevd slikt selv, med visse menn. Har som regel vist seg at de var feil for meg. Anonymous poster hash: ba59d...115
AnonymBruker Skrevet 22. september 2013 #3 Skrevet 22. september 2013 Det er ikke et større problem enn det dere/du gjør det til selv. Vi har det sånn av og til vi også, og vi har likevel vært gift i en del år. Noen ganger har ikke mannen lyst til å snakke. Det kan føles ensomt, men som regel har vi det veldig morsomt sammen. Anonymous poster hash: 90db4...352
AnonymBruker Skrevet 22. september 2013 #4 Skrevet 22. september 2013 Hvis det er så forferdelig for deg at dere er stille sammen innimellom, og at dette er noe som plager deg mye, så virker det på meg som det er noe som ikke stemmer mellom dere.. En av mine kriterier når jeg føler det stemmer med noen, er at man kan være stille sammen uten at det føles ubekvemt eller pinlig eller dødt.. Men nå vet ikke jeg hvor mye stillhet det har vært mellom dere før osv. På den annen side kan jeg jo forstå at det er litt skuffende å dra på en liten ferie sammen og det ikke virker som kjæresten ville noe annet enn lugaren og at det var mye stille.. kanskje han har noe å tenke på, noe som plager han? men det der høres uansett ikke særlig kult ut.. Og selvom dere ikke er partymennesker så kunne dere vel tatt en drink i baren? Anonymous poster hash: cd9ed...839 2
AnonymBruker Skrevet 22. september 2013 #5 Skrevet 22. september 2013 Nei altså vi klarer fint å være sammen uten å prate sammen. Vi er veldig komfortable med hverandre på den måten. Bare følte nå at det var litt rart siden man er på tur. Vi gjorde det andre dagen på båten, hadde det jo som sagt hyggelig. Tusen takk for svar, er nok bare jg som overdramatiserer og tenker for mye ;p - TS Anonymous poster hash: 0b8da...16a 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2013 #6 Skrevet 22. september 2013 Sørg for å fortsatt pleie egne interesser, også i parforholdet, så har en også samtaleemner og holder seg interessante for hverandre Anonymous poster hash: 08c34...c33
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå