Gå til innhold

Er det kvisene mine de stirrer på, eller meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Folk har alltid stirret på meg og gitt meg komplimenter for utseende mitt. Det siste året har jeg fått noen voksenkviser ( skikkelig dritt). Og nå når folk stirrer på meg lurer jeg på om det er kvisene de ser på? Så spørsmålet er om dere legger veldig merke til kviser på en jente med pent utseende?

Anonymous poster hash: 5bb85...890
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med mindre du er EKSTREMT mye plaget med kviser, så er det nok ditt pene ansikt de ser. :) En kvise eller 3 er ikke noe folk legger merke til.

Skrevet

Tusen takk! Føler meg bare så ille. På fredagen i forelsningssalen stirret en hel rad av gutter samtidig når jeg skulle hente noe nede ved kateteret. Herregud!! Håper det ikke er mine kviser.

Ts

Anonymous poster hash: 5bb85...890
Skrevet

De stirrer nok på deg fordi du leter rundt etter om noen stirrer på deg fordi du føler deg usikker siden du har fått kviser. Det er veldig vanlig å stirre tilbake på en person som stirrer først. Jeg har vært usikker i perioder også, og har lagt merke til at folk stirrer tilbake når man er usikker og kanskje ser på andre mer enn vanlig.

Anonymous poster hash: 9408a...27a
Skrevet

Spørs hvor ille kvisene dine er? Hvis det bare er noen få, som ikke ser ut som byller, er det nok fordi du er pen! Har du massemasse kviser, er det klart dette kan dominere, men jeg tviler sterkt.

Anonymous poster hash: 6821e...100

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...