Gjest trådstarter Skrevet 22. september 2013 #1 Skrevet 22. september 2013 Jeg har datet en mann nesten ti ganger nå, men jeg ønsker å vente med kyss og heller være venner lenge før det, virker jeg rar ut?
Lady Skrevet 22. september 2013 #4 Skrevet 22. september 2013 Hmm altså, kanskje litt? Hvis du er interessert i han, så synes han kanskje det er litt rart at han ikke engang får kyss? Kan jo hende han bare ser på deg som en venninne til slutt? Har dere noe fysisk kontakt, eller andre ting som skiller datene deres fra å møtes som venner?
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2013 #5 Skrevet 22. september 2013 Trodde kyss var noe som kom helt naturlig. Ikke noe man planlegger liksom. Så ja det er rart.
Gjest trådstarter Skrevet 22. september 2013 #6 Skrevet 22. september 2013 Det er mer vennskaps kontakt nå. Jeg er skeptisk for jeg er ikke helt klar for å gå for dypt i det ennå..... Har gått fort frem før og endt med å høre at de har en annen og bli såra
Rosewood Skrevet 22. september 2013 #7 Skrevet 22. september 2013 Jeg og tenker at kyss er noe som kommer naturlig, at man kysser når man føler for det, når det føles naturlig. Ikke noe man planlegger
Gjest trådstarter Skrevet 22. september 2013 #8 Skrevet 22. september 2013 Enig... Samme føler jeg... Det må skje i en naturlig stemning for det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå